Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
18-ти річчя — особливий день в житті кожного. І для нас — також
У День свого народження ми хочемо змінити традиції святкування, і замість того, щоб приймати вітання — подякувати вам, друзі.
Ми не боїмося труднощів, адже знаємо, що працюємо заради найкращих абонентів (а інколи навіть не своїх, бо «чужих» абонентів не буває
Дякуємо, що надихаєте нас щодня вдосконалюватись та приймати будь-які виклики долі!
Продовжуємо разом наближати нашу Перемогу і віримо в ЗСУ
Під брендом lifecell наразі працюють 463 магазини у 231 місті України. У західних областях країни абонентів обслуговують 99% магазинів.
Магазини
Попри повномасштабне вторгнення рф на територію України, lifecell продовжує обслуговувати своїх абонентів в офлайн-точках продажу. Наразі у країні працюють 463 магазини оператора, роботою забезпечені понад 1000 працівників. Для порівняння, влітку 2022 року продовжували роботу лише 419 магазинів, а до початку вторгнення мережа торгівельних точок оператора складала 482 магазини.
У відповідь на підвищений попит абонентів на обслуговування у певних регіонах минулого року відкрились 58 нових магазинів lifecell у Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Закарпатській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Львівській, Миколаївській, Одеській, Харківській, Хмельницькій, Чернівецькій, Чернігівській областях. З них 18 торгівельних точок були відкриті в містах, де раніше не було магазинів lifecell.
Внаслідок повномасштабної військової агресії рф було зруйновано 14 магазинів. Дев’ять з них відновили свою роботу. Це, зокрема, п’ять магазинів у Київській області, три у Харківській області й один у Херсоні.
Попит
Найбільший попит у покупців минулого року мали роутери, павербанки та портативні джерела енергії.
Зокрема, багато людей у різних куточках України оцінили переваги комплекту з роутера ZTE MF920t та стартового пакета «Домашній інтернет» з 9999 ГБ. Особливість пристрою — у тому, що він може працювати від мережі, від павербанка або від вбудованого акумулятора (до 8 годин).
Через обстріли енергетичної інфраструктури також зріс попит на павербанки підвищеної ємності (20-50 тис. мА/год) та портативні джерела живлення, а саме зарядні станції. Щоб задовільнити попит на ці товари, lifecell імпортував зарядні станції бренду ANVOMI Energy та активно працює над розширенням асортименту цих товарів у мережі.
Сервіси
У магазинах lifecell можна не тільки придбати картку monobank, а й оформити покупку частинами від різних банків (Приватбанк, monobank тощо). Цією послугою вже скористалися тисячі українців.
Серед сервісів клієнти торгівельних точок lifecell найчастіше вибирають встановлення додатків та налаштування смартфонів.
lifecell також розширює співпрацю з поштовим сервісом Meest Express. Мобільний оператор почав відкривати у своїх магазинах точки видачі Meest Express ще до повномасштабного вторгнення рф. Упродовж 2022 року у зручних магазинах lifecell свої посилки отримали вже тисячі клієнтів.
LIFECELL СПІЛЬНО З YASNO ІНФОРМУВАТИМЕ АБОНЕНТІВ ПРО ВІДКЛЮЧЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
Мобільний оператор lifecell розширює співпрацю з YASNO і пропонує своїм абонентам нову послугу – SMS про ймовірні стабілізаційні або екстрені відключення електроенергії в Києві.
lifecell розширює співпрацю з YASNO й пропонує своїм абонентам безкоштовне SMS-інформування про ймовірні стабілізаційні та екстрені відключення електроенергії в Києві. Щоб замовити послугу, достатньо набрати *277#, обрати опцію «Активувати» та ввести номер групи енегроспоживання. Після активації SMS-сповіщення про стабілізаційні та екстрені відключення електроенергії будуть надходити з номера 277.
У меню *277# також можна дізнатися свій номер групи за адресою та замовити інформування тільки про екстрені відключення електроенергії, у такому випадку SMS про стабілізаційні відключення не надходитимуть. Наразі послугою можуть скористатися лише абоненти, які бажають отримувати сповіщення за адресою, що знаходиться у м. Київ.
Підтримання та відновлення електромережі потребує значних коштів, тож зараз як ніколи важливо вчасно сплачувати рахунки за електроенергію. Абоненти lifecell можуть легко робити це без комісій через платіжний застосунок Paycell. З його допомогою можна оплачувати з мобільного рахунку різні послуги, зокрема й комунальні. Після першої оплати будь-яких послуг на суму понад 100 грн lifecell нараховує абонентові 5 Гб мобільного трафіку. Щоб здійснити платіж через Paycell, треба:
у розділі «Сервіси» перейти в меню «Комунальні послуги»;
Кошти будуть списані з мобільного рахунку абонента, додатково вводити реквізити банківської карти не треба. Квитанцію про успішну транзакцію клієнт одразу отримає на свою електронну пошту.
РІК МОБІЛЬНОГО ФРОНТУ LIFECELL: ПІДТРИМКА АБОНЕНТІВ Й РОЗБУДОВА МЕРЕЖІ
Мобільний оператор lifecell разом із усією Україною протистоїть збройній агресії рф. Команда оператора не припиняла працювати, підтримуючи безперервну роботу мережі та своїх абонентів, ремонтуючи обладнання та розбудовуючи телеком-інфраструктуру в регіонах, куди вимушено евакуювались українці.
Вже рік команда lifecell робить все можливе, щоб абоненти оператора мали мобільний зв'язок під час війни. Ще в перший місяць повномасштабного вторгнення команда lifecell ініціювала запуск в Україні національного роумінгу для абонентів всіх мобільних операторів. Завдяки цій послузі lifecell обслуговує в середньому 300-400 тис. абонентів інших операторів щодня.
Підтримка роботи мережі
Попри активні бойові дії й обстріли держави-агресора, щодня ремонтні бригади виїжджали на об’єкти, щоб оперативно лагодити зв'язок. За рік здійснено понад 80 тис. таких виїздів. За час війни нашими інженерами відновлено більше 670 км пошкоджених оптоволоконних ліній. На деокупованих територіях та поблизу зон активних бойових дій команда оператора майже щодня відновлювала і продовжує відновлювати пошкоджені базові станції.
З осені, коли ворог почав активні обстріли енергетичної інфраструктури, оператори зіткнулися з новим викликом – забезпечення автономної роботи базових станцій на більш тривалий час під час аварійних й екстрених відключень електропостачання. lifecell закупив сотні генераторів і тисячі сучасних Li-Ion акумуляторних батарей для того, щоб абоненти якомога довше могли залишатися на зв’язку.
Розбудова мережі
Завдяки зусиллям команди мобільної мережі lifecell, за рік війни було збудовано 670 нових базових станцій, у першу чергу в тих регіонах, куди були змушені переїхати багато українців з південних та східних областей України. Протягом року 2096 базових станцій були модернізовані: збільшено ємність акумуляторів та розширено пропускну здатність, щоб якомога більше абонентів могли одночасно користуватися мобільним інтернетом й голосовими дзвінками. Загалом за рік війни lifecell повернув зв’язок у 338 населені пункти України, де мешкає понад 3,2 млн українців.
Допомога абонентам і країні
Для абонентів в Україні та за кордоном під час війни оператор надав мільйони хвилин та терабайти інтернету без додаткової плати, щоб вони мали зв'язок з близькими та рідними. Від початку повномасштабного вторгнення lifecell щодня нараховував своїм абонентам 2 ГБ на спілкування у месенджерах. За 9 місяців кожен абонент отримав близько 550 ГБ трафіку без додаткової плати, щоб мати можливість оперативно читати новини й спілкуватися з найдорожчими.
lifecell допомагав залишатися на зв’язку і українським абонентам за кордоном, в тому числі завдяки підтримці закордонних операторів. Так, завдяки акціям «Гігабайти без кордонів» у понад 30 країнах Європи та «Вхідні дзвінки без додаткової плати» у понад 10 країнах- понад 500 тис. абонентів отримали близько 20 млн ГБ та виговорили 10 млн хв.
Цінуючи роботу військових, медиків, волонтерів й працівників критичної інфраструктури, оператор нарахував понад 500 тис. спеціальних пакетів послуг (по 10 тис. ГБ мобільного інтернету, 10 тис. хвилин на дзвінки на будь-які номери в Україні та 10 тис. SMS). Комерційна вартість наданих пакетів послуг складає понад 300 млн грн.
Для абонентів, які пережили окупацію, lifecell нараховував пакети послуг без додаткової плати «Ми вільні», що містять 500 хв. на розмови і 10 ГБ мобільного інтернету. За рік повномасштабної війни нараховано понад 60 тис. таких пакетів послуг абонентам в деокупованих регіонах.
Щоб пришвидшити відновлення цифрової та телеком-інфраструктури України перерахував 40 млн грн для фонду UNITED24. Також зібрав та передав для ЗСУ обладнання на загальну суму понад 37 млн грн.
Буде зв’язок – буде перемога! Разом до перемоги!
Если бы это было опубликовано (я про ЛС ) до подорожания-значит его следовало бы вот-вот ожидать.
Ибо такая себе подводка к "Мы хорошие, а хорошему человеку (компании) и денег дать не жалко"
Но так как подорожание только что имело место быть, то цель данной публикации-успокоение крайне недовольных абонентов.
А уж они недовольны...Мне телефон чуть ли не каждый день, в новостной ленте, подбрасывает статьи в духе "Обозленные подорожанием абоненты ЛС..." и дальше по тексту.
Не поленились и даже картинки нарисовали, что бы и до "совсем-совсем глупых" дошло, что тарифы подняли ну не просто так
Не удивлюсь, если данные картинки будут развешиваться в городах на бигбордах.
Ну или как минимум, в буклетном варианте, рассовываться в почтовые ящики...
Варианта только Два:
1- Связь есть, но она стала дороже.
2- Связи нет вообще, ни за какие деньги.
При Брежневе дротовый телефон стоил 2,40/на буханку хлеба=12 буханок. Зарплата от 80 р. и выше.
Сегодня -Бездротовый телефон с интернетом 300/на буханку = 15 буханок. Зарплаты нет.
Или сегодня по Три, или Вчера, но уже поздно.
Автомат 2 копейки за 3 минуты по городу.
Сейчас СОС за Одну копейку - 100 минут по Украине.
Появился Лайф - взял СП за 10грн (2 доллара) и год без пополнений внутрисеть и нiякоi бавовни.
Мне сложно судить об этом, так как этим оператором не пользуюсь (симка есть, но стоит в полочном телефоне).
Поэтому говорить о качестве связи/интернета (а это, как мне кажется, и есть показатель того, что что-то делается) я не могу.
Однако же я могу судить по 2 вещам:
-отзывы в интернете (да-да, я знаю про накрутки-закрутки, армии ботов и ...кхм...весьма специфические сайты отзывов, на которых адекватные и честные отзывы БОЛЬШАЯ редкость. Но все же, хотя бы "среднюю температуру по больнице" понять можно)
-наполнение тарифа vs цена тарифа. А они очень и очень странные..."Взять больше-дать меньше" (что бы не быть голословной, назову для примера 2 тарифа, в которых эти странности проявляются наиболее отчетливо: "Просто Лайф", "Хитмейкер")
Поэтому...поэтому...
В заключение, позвольте оставить тут скриншот переписки из соцсети.
Мне кажется, он послужит хорошим фоном для слов о "Они много делают"
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.