Новини lifecell

Реєстрація
08.02.23
Місто
Киев
Субъективное мнение, но всё же они сделали больше других.

Мне сложно судить об этом, так как этим оператором не пользуюсь (симка есть, но стоит в полочном телефоне).
Поэтому говорить о качестве связи/интернета (а это, как мне кажется, и есть показатель того, что что-то делается) я не могу.
Однако же я могу судить по 2 вещам:
-отзывы в интернете (да-да, я знаю про накрутки-закрутки, армии ботов и ...кхм...весьма специфические сайты отзывов, на которых адекватные и честные отзывы БОЛЬШАЯ редкость. Но все же, хотя бы "среднюю температуру по больнице" понять можно)
-наполнение тарифа vs цена тарифа. А они очень и очень странные..."Взять больше-дать меньше" (что бы не быть голословной, назову для примера 2 тарифа, в которых эти странности проявляются наиболее отчетливо: "Просто Лайф", "Хитмейкер")

Поэтому...поэтому...
В заключение, позвольте оставить тут скриншот переписки из соцсети.
Мне кажется, он послужит хорошим фоном для слов о "Они много делают" :)
Я говорил о том, что они делали и продолжают делать бесплатно либо за небольшую плату в сравнении.
 
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
Robotech,

Вы о гуманитарной политике ЛС? Или все же о тарифной? Я просто не совсем Вас поняла. :)
Я не для спора, просто хочу уточнить.
 
Реєстрація
08.02.23
Місто
Киев
Реєстрація
02.08.14
Місто
Чоп-Ужгород
Телефон
Iphone 13 pro
Kseniya, ну скажімо так…сім‘я військових і медиків. Зв‘язок на шару, хоч продовжуємо поповняти рахунок. Могли б свинорилити, як тут прийнято, бо є безлім на все…Більше жоден оператор такого не дає
 
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
Kseniya, ну скажімо так…сім‘я військових і медиків. Зв‘язок на шару, хоч продовжуємо поповняти рахунок. Могли б свинорилити, як тут прийнято, бо є безлім на все…Більше жоден оператор такого не дає


Могу ошибаться, но ВФ же вроде тоже давал минуты/гигабайты военным и медикам?
 

Операция "Ы"

Заблокирован
Реєстрація
18.07.20
Місто
Харьков
Телефон
Nokia 6.1 Plus

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
Мне телефон чуть ли не каждый день, в новостной ленте, подбрасывает статьи в духе "Обозленные подорожанием абоненты ЛС..." и дальше по тексту.
Нагадало історію з депутатом у кацапстані: казав, що треба заборонити порнографію, бо її настільки багато, що вона вилазить йому на кожній сторінці куди б він не зайшов. З нього всі сміялись, але він так і не зрозумів чому :)
 
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
Мне телефон чуть ли не каждый день, в новостной ленте, подбрасывает статьи в духе "Обозленные подорожанием абоненты ЛС..." и дальше по тексту.
Нагадало історію з депутатом у кацапстані: казав, що треба заборонити порнографію, бо її настільки багато, що вона вилазить йому на кожній сторінці куди б він не зайшов. З нього всі сміялись, але він так і не зрозумів чому :)

Ну хорошо-хорошо. ЛС молодец, алгоритмы Гугла тоже.
Пойду куплю квартиру под Киевом... Ибо уж слишком часто подобные объявления попадаются...Видимо, что-то знают...
Только определюсь сначала, в каком банке кредит лучше взять. :)
 
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
весьма специфические сайты отзывов
Один из таких специфических сайтов так оценил текущую ситуацию
4.b Best Mobile Innovation supporting Emergency or Humanitarian Situations
2023 Winner

lifecell for Project Operator's Work Under Fire
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
LIFECELL ОТРИМАВ ПРЕСТИЖНУ ТЕЛЕКОМ-НАГОРОДУ GLOMO AWARDS

Мобільний оператор lifecell вперше взяв участь у міжнародному конкурсі The Global Mobile Awards (GLOMO), презентувавши кейс про свою роботу під час війни, та отримав визнання у категорії «Краща мобільна інновація в надзвичайних чи гуманітарних ситуаціях». Нагороду вручили Ісмету Язиджи, головному виконавчому директору lifecell, під час урочистої церемонії на міжнародній виставці мобільної індустрії МWC.
The Global Mobile Awards (GLOMO) є найпрестижнішою світовою нагородою у сфері телекомунікацій, яку оцінюють провідні експерти галузі. Бути обраним у шортліст #GLOMOAward вже означає визнання компанії як впливового гравця технологічної індустрії. А отримати нагороду GLOMO - це найвища оцінка роботи оператора та його сервісів.
lifecell презентував конкурсному журі кейс про роботу мобільного оператора під час війни («Operator's Work Under Fire») в категорії «Краща мобільна інновація в надзвичайних чи гуманітарних ситуаціях» («Best Mobile Innovation supporting Emergency or Humanitarian Situations»). У цьому кейсі оператор розповів, якими нестандартними технологічними і діджитальними рішеннями підтримує мережу та своїх абонентів під час війни, а також про героїзм та відданість команди інженерів lifecell.
Так, ще у березні 2022 року lifecell ініціював запуск національного роумінгу, щоб за відсутності сигналу “рідного” оператора абоненти могли підключитися до мережі іншого. У звільнених населених пунктах, де мережа зазнала критичних ушкоджень, для швидкого відновлення зв’язку lifecell підключав свої базові станції за допомогою супутникової системи Starlink та використовував антени VEGA (Comarcom). Також, йдучи назустріч потребам абонентів, lifecell швидко запровадив цілий ряд віддалених послуг та сервісів (перенесення номера (MNP) онлайн, реєстрація абонента через Дію, отримання eSIM через monobank та інші), щоб продовжувати надавати послуги і зменшити ризики для своїх абонентів.

Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell, подякував організаторам за визнання роботи оператора під час війни і прокоментував: «Я приймаю цю нагороду від імені надзвичайного колективу lifecell та всіх працівників телекомунікаційних компаній в Україні! МИ ВСІ РАЗОМ робимо все можливе, щоб забезпечити зв'язок для українців під час терористичних атак росії! Все це завдяки надзвичайним зусиллям всіх співробітників мобільних та фіксованих операторів!»
За кількістю голосів lifecell випередив у конкурсній категорії таких колег по галузі як VEON з проєктом «Live-like-home», Athonet з проєктом «Transportable 5G-SA autonomous bubble with dynamic federation capability for Israelian Fire Brigade», DMI з проєктом «GoVax Hotline», KT з проєктом «Emergency Vehicle Priority Signal Service powered by C-ITS» та Київстар з проєктом «Superpowers».
Цьогоріч відбулась 27-ма церемонія нагородження The Global Mobile Awards, де відзначили кращі інноваційні рішення і продукти гігантів та новачків телеком-індустрії на порозі нової цифрової ери. Церемонія нагородження традиційно відбулась на сцені MWC Barcelona.
Визнання конкурсу The Global Mobile Awards є найкращою мотивацією для компанії, щоб і надалі забезпечувати безперервність послуг для своїх абонентів, покращувати їх якість та продовжувати розбудовувати мережу lifecell в Україні, не зважаючи на виклики війни.
 

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
LIFECELL ЗАПУСТИВ ПОСЛУГУ «АВТООПЛАТА» У ЗАСТОСУНКУ «МІЙ LIFECELL»

lifecell першим серед мобільних операторів реалізував послугу «Автооплата» – із нею всі індивідуальні абоненти зможуть налаштувати автоматичну оплату пакету послуг банківською карткою. У разі зміни тарифу чи його вартості сума та (або) дата наступної оплати оновлюються автоматично.
Автооплата – зручний інструмент, який дає можливість індивідуальним абонентам не витрачати час на контроль дати оплати тарифу: оплата пакету послуг собі та рідним з банківської картки у застосунку «Мій lifecell» тепер є автоматичною. Підключення послуги без додаткової плати доступне для абонентів lifecell, що обслуговуються як на умовах передплати, так і на умовах індивідуального контракту. До автооплати абонент може підключити до 10 номерів.
Як це працює?
За один день до дати оплати пакету послуг за тарифом після 20:00 з банківської картки абонента знімається сума, що відповідає вартості тарифу, та додаткова сума поповнення рахунку (якщо абонент її вводив). Наступна автоматична оплата відбудеться через 4 тижні або через 30 днів – згідно з розкладом і без комісії. Безпека платіжних даних гарантована міжнародним сертифікатом PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), що свідчить про надійний захист під час транзакцій.
За перші три автооплати абонент отримує кешбек – 10% від вартості пакету послуг за тарифом – на бонусний рахунок.
Якщо в абонента виникла потреба перезамовити пакет раніше, відбудеться автоматичне оновлення дати наступної оплати і повторного зняття коштів не станеться.
Чим автооплата відрізняється від звичного автопоповнення?
  • Списання коштів відбуваєтьсяза один день до оплати пакету послуг за тарифом, а не у вказану абонентом дату з обраною частотою.
  • Необхідна сума резервується на оплату виключно пакету послуг.
  • Не потрібно змінювати налаштування при зміні тарифу чи його вартості, а також при перезамовленні пакету послуг.
Як налаштувати послугу «Автооплата»?
1. Увійдіть в застосунок «Мій lifecell».
2. Перейдіть у свій профіль і оберіть розділ «Картки та автооплата».
3. Перейдіть до розділу «Автооплата» та натисніть «Додати номер».
4. Оберіть номер для підключення автооплати.
5. За потреби вказати суму додаткового поповнення рахунку (щоб мати можливість подзвонити, якщо хвилини за тарифом будуть вичерпані).
6. Оберіть або додайте банківську картку для здійснення автоматичної оплати.
7. Підтвердіть або вкажіть emailдля отримання квитанцій за автооплатою.
Автооплата від lifecell – це ще один крок компанії із забезпечення зручності для своїх абонентів, завдяки чому оплата тарифного плану відбувається вчасно й автоматично.
Детальніше про послугу можна дізнатися за посиланням

 
Реєстрація
27.05.21
Місто
Киев
Любопытно, умеет ли автооплата от Lifecell загонять карты доверчивых клиентов в минус?
Если на банковской карте, активна услуга "Кредитная Линия", то и в минус карту загонит.
 

artsel

Легальний 4G користувач
Реєстрація
20.08.13
Місто
Львів
Телефон
iPhone 15, Pixel 7
Щось вони запізнилися з цією послугою. Треба було спочатку автооплату робити, а потім тарифи підіймати
 
Останнє редагування:
Зверху