Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
ПУМБ
www.pumb.ua
+380 (50/93/96) 290-7-290 по Україні, +380 (44) 290-7-290 із-за кордону || ✉ [email protected]
↪ онлайн-підтримка: Telegram, Viber viber://pa?chatURI=pumbsupport
авторизація через мобільний застосунок банку
iNET-банкінг ПУМБ Online мобільні застосунки
Для написання в чат-підтримку банку, у застосунку ПУМБ Online перейдіть у розділ "Більше", "Написати в чат".
— — —
☝️ Представник банку — ПУМБ
 
Причина: представник банку
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5
ПУМБ, у наявності є платіжна картка всеМОЖУ (не плутати з усеМОЖУ online) і погоджений єдиний кредитний ліміт (на поточний момент він повністю розподілений на кредитку, але заборгованість на кредитці не більше 1 %). Намагаюся в інтернет-магазині Алло придбати телефон, сплативши частинами -- не проходжу комплексну перевірку й банк не погоджує в оформленні кредитного продукту. Звернувся до контакт-центру, ну думав може треба перерозподілити кредитний ліміт з картки на оплату частинами -- оператор повідомила, що таких дій робити не потрібно й оформлення розстрочки повинно спрацювати. Друга спроба й також невдала.

Не розумію я тоді сенсу в єдиному кредитному ліміті, якщо на момент оформлення кредитного продукту я не можу скористатися цим лімітом, який мені був раніше погоджений. Казку про те, що банк залишає за собою право не повідомляти причину відмови, це я знаю.
 
Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
ПУМБ, у наявності є платіжна картка всеМОЖУ (не плутати з усеМОЖУ online) і погоджений єдиний кредитний ліміт (на поточний момент він повністю розподілений на кредитку, але заборгованість на кредитці не більше 1 %). Намагаюся в інтернет-магазині Алло придбати телефон, сплативши частинами -- не проходжу комплексну перевірку й банк не погоджує в оформленні кредитного продукту. Звернувся до контакт-центру, ну думав може треба перерозподілити кредитний ліміт з картки на оплату частинами -- оператор повідомила, що таких дій робити не потрібно й оформлення розстрочки повинно спрацювати. Друга спроба й також невдала.

Не розумію я тоді сенсу в єдиному кредитному ліміті, якщо на момент оформлення кредитного продукту я не можу скористатися цим лімітом, який мені був раніше погоджений. Казку про те, що банк залишає за собою право не повідомляти причину відмови, це я знаю.
Вітаємо! На жаль, ми не можемо написати Вам в приватні повідомлення для уточнення інформації. Просимо написати нам, аби ми мали змогу у всьому розібратися.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5
ПУМБ і Ощадбанк обмінялися фонами на своїх логотипах:

Також іще це:
Ощадик у відділенні ПУМБ😲

Так, вам не здалося!

Розкриємо всі деталі вже завтра. Скажемо лише одне: це буде дещо справді важливе. Бо добрі справи об’єднують і долають бар’єри!
 
Реєстрація
11.06.11
Місто
Киев
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПУМБ. ОБМАН ПІД ВИГЛЯДОМ БОНУСНОЇ ПРОГРАМИ

ПУМБ публічно декларує програму «Запроси друга» з винагородою 500 грн за успішну рекомендацію відкриття кредитної картки. На практиці ж ця програма виявилась звичайною пасткою для клієнтів.

За першою рекомендацією бонус було нараховано коректно. Проте друга рекомендація, здійснена 9 грудня 2025 року о 16:17 шляхом офіційного реферального посилання(pumb.onelink.me/Jrxy/p2zrft58), раптово стала «неуспішною» з невідомих і сумнівних причин. Запрошення було надіслано через Viber з Android-пристрою на iPhone 14, після чого протягом кількох хвилин запрошена особа завантажила застосунок, пройшла повну процедуру реєстрації, відкрила кредитну картку з лімітом та здійснила покупки. Усі умови акції були виконані бездоганно.

Наступного дня запрошеній особі банк нарахував 200 грн бонусу(згодом забрав і їх). Водночас мені, як рекомендодавцю, не нарахували нічого.

Подальше спілкування зі службою підтримки залишило вкрай негативне враження.
10 грудня було зафіксовано звернення — співробітниця запевнила, що винагорода з’явиться протягом 5 днів. Це виявилось неправдою.
16 грудня — повторне звернення, яке залишилось без будь-якого результату.
19 грудня — черговий дзвінок, під час якого мені повідомили абсурдне пояснення: нібито застосунок було встановлено «самостійно», а не за моїм посиланням.

Такі аргументи виглядають щонайменше непрофесійно. Банк має повний технічний інструментарій для відстеження реферальних переходів, часу встановлення застосунку, послідовності дій клієнта, переглянутих розділів тощо. Однак звернення №202512-4611 та №202512-7653 були розглянуті формально, без будь-якого реального технічного аналізу.

Поведінка банку викликає асоціації не з сучасною фінансовою установою, а з «наперсниками» кінця 80-х — початку 90-х років: кручу, верчу — обманути хочу. Складається стійке враження, що ПУМБ свідомо ухиляється від виконання власних зобов’язань і не цінує ані постійних, ані нових клієнтів.

Справа зовсім не в кількох сотнях гривень. Справа — у принципах, прозорості та чесності. За таких умов я та дві мої доньки незабаром будемо змушені припинити будь-яку співпрацю з ПУМБ і категорично не рекомендуємо цей банк іншим.

 
Реєстрація
07.11.07
Місто
Киев
ПУМБ і Ощадбанк обмінялися фонами на своїх логотипах:

Також іще це:
Ощадик у відділенні ПУМБ😲

Так, вам не здалося!

Розкриємо всі деталі вже завтра. Скажемо лише одне: це буде дещо справді важливе. Бо добрі справи об’єднують і долають бар’єри!
Тема сисек уже раскрыта
ПУМБ и ОЩАД
 
Реєстрація
09.08.21
Місто
Україна
ПУМБ, у наявності є платіжна картка всеМОЖУ (не плутати з усеМОЖУ online) і погоджений єдиний кредитний ліміт (на поточний момент він повністю розподілений на кредитку, але заборгованість на кредитці не більше 1 %). Намагаюся в інтернет-магазині Алло придбати телефон, сплативши частинами -- не проходжу комплексну перевірку й банк не погоджує в оформленні кредитного продукту. Звернувся до контакт-центру, ну думав може треба перерозподілити кредитний ліміт з картки на оплату частинами -- оператор повідомила, що таких дій робити не потрібно й оформлення розстрочки повинно спрацювати. Друга спроба й також невдала.

Не розумію я тоді сенсу в єдиному кредитному ліміті, якщо на момент оформлення кредитного продукту я не можу скористатися цим лімітом, який мені був раніше погоджений. Казку про те, що банк залишає за собою право не повідомляти причину відмови, це я знаю.
Щось фігню вам в контакт центрі сказали. З власного досвіду - оплата частинами йде з окремого ліміту а не кредитки, і оформлена ОЧ зменшує ліміт розстрочок а не кред.картки. То ж перерозподіляй ліміт і оформлюй ОЧ.
Хоча, може, коли весь ліміт на кредитці і намагаєшся оформити ОЧ, пумба сама забирає з ліміту кредитки і переносить на ОЧ... Але я б все ж спробував самостійно перерозподілити ліміт і знову спробувати оформити ОЧ
 
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5
1financier, перерозподілення ліміту не допомогло б. Перевірив на практиці, система автоматично сама забрала з кредитки необхідний вільний ліміт на виплат.
 
Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПУМБ. ОБМАН ПІД ВИГЛЯДОМ БОНУСНОЇ ПРОГРАМИ

ПУМБ публічно декларує програму «Запроси друга» з винагородою 500 грн за успішну рекомендацію відкриття кредитної картки. На практиці ж ця програма виявилась звичайною пасткою для клієнтів.

За першою рекомендацією бонус було нараховано коректно. Проте друга рекомендація, здійснена 9 грудня 2025 року о 16:17 шляхом офіційного реферального посилання(pumb.onelink.me/Jrxy/p2zrft58), раптово стала «неуспішною» з невідомих і сумнівних причин. Запрошення було надіслано через Viber з Android-пристрою на iPhone 14, після чого протягом кількох хвилин запрошена особа завантажила застосунок, пройшла повну процедуру реєстрації, відкрила кредитну картку з лімітом та здійснила покупки. Усі умови акції були виконані бездоганно.

Наступного дня запрошеній особі банк нарахував 200 грн бонусу(згодом забрав і їх). Водночас мені, як рекомендодавцю, не нарахували нічого.

Подальше спілкування зі службою підтримки залишило вкрай негативне враження.
10 грудня було зафіксовано звернення — співробітниця запевнила, що винагорода з’явиться протягом 5 днів. Це виявилось неправдою.
16 грудня — повторне звернення, яке залишилось без будь-якого результату.
19 грудня — черговий дзвінок, під час якого мені повідомили абсурдне пояснення: нібито застосунок було встановлено «самостійно», а не за моїм посиланням.

Такі аргументи виглядають щонайменше непрофесійно. Банк має повний технічний інструментарій для відстеження реферальних переходів, часу встановлення застосунку, послідовності дій клієнта, переглянутих розділів тощо. Однак звернення №202512-4611 та №202512-7653 були розглянуті формально, без будь-якого реального технічного аналізу.

Поведінка банку викликає асоціації не з сучасною фінансовою установою, а з «наперсниками» кінця 80-х — початку 90-х років: кручу, верчу — обманути хочу. Складається стійке враження, що ПУМБ свідомо ухиляється від виконання власних зобов’язань і не цінує ані постійних, ані нових клієнтів.

Справа зовсім не в кількох сотнях гривень. Справа — у принципах, прозорості та чесності. За таких умов я та дві мої доньки незабаром будемо змушені припинити будь-яку співпрацю з ПУМБ і категорично не рекомендуємо цей банк іншим.
Вітаємо! Дякуємо за відгук. Ми вже зафіксували дану ситуацію та неодмінно надамо зворотний зв'язок, після отримання результатів перевірки.
 
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
ПУМБ, допоможіть будь ласка в такій ситуації.
В суботу банкомат брокбізнес-банку зажував мою дебету карту , передзвонив на гарячу лінію підтримки брокбізнес , вони обіцяли питанню вирішити в понеділок.
В понеділок підійшов відділення , але працівник відмовила мотивуючи тим що треба робити додаткові зайві рухи, від них передзвонив на гарячу лінію, а там теж відмовили, я говорю що скажіть будь ласка на який пункт нормативно-правового акту ви посилаєтесь, вони не могла чітко надати відповідь , я попередив що буду звертатися зі скаргою в НБУ і на урядову гарячу лінію
За таких обставин перевипуск карти буде за мій рахунок здійснюватись чи почекати офіційної відповіді від НБУ і урядової які їх зобов'яжуть це зробити, як ви рахуєте?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.13
Місто
Київ
ПУМБ, допоможіть будь ласка в такій ситуації.
В суботу банкомат брокбізнес-банку зажував мою дебету карту , передзвонив на гарячу лінію підтримки брокбізнес , вони обіцяли питанню вирішити в понеділок.
В понеділок підійшов відділення , але працівник відмовила мотивуючи тим що треба робити додаткові зайві рухи, від них передзвонив на гарячу лінію, а там теж відмовили, я говорю що скажіть будь ласка на який пункт нормативно-правового акту ви посилаєтесь, вони не могла чітко надати відповідь , я попередив що буду звертатися зі скаргою в НБУ і на урядову гарячу лінію
За таких обставин перевипуск карти буде за мій рахунок здійснюватись чи почекати офіційної відповіді від НБУ і урядової які їх зобов'яжуть це зробити, як ви рахуєте?
Брокбізнесбанк наче ж ліквідований ? https://bank.gov.ua/ua/news/all/nat...-litsenziyi-ta-likvidatsiyu-at-brokbiznesbank
 
Реєстрація
07.11.07
Місто
Киев
ПУМБ, допоможіть будь ласка в такій ситуації.
В суботу банкомат брокбізнес-банку зажував мою дебету карту , передзвонив на гарячу лінію підтримки брокбізнес , вони обіцяли питанню вирішити в понеділок.
В понеділок підійшов відділення , але працівник відмовила мотивуючи тим що треба робити додаткові зайві рухи, від них передзвонив на гарячу лінію, а там теж відмовили, я говорю що скажіть будь ласка на який пункт нормативно-правового акту ви посилаєтесь, вони не могла чітко надати відповідь , я попередив що буду звертатися зі скаргою в НБУ і на урядову гарячу лінію
За таких обставин перевипуск карти буде за мій рахунок здійснюватись чи почекати офіційної відповіді від НБУ і урядової які їх зобов'яжуть це зробити, як ви рахуєте?
Якщо я не помиляюсь, то щось було у правилах МПСу щодо знищення.
Ви ж розумієте, що у вас карта скомпрометована по факту - задумайтесь, скільки людей її в руках має потримати , щоби вам її віддати ?
 
Реєстрація
28.08.24
Місто
Київ
ПУМБ, допоможіть будь ласка в такій ситуації.
В суботу банкомат брокбізнес-банку зажував мою дебету карту , передзвонив на гарячу лінію підтримки брокбізнес , вони обіцяли питанню вирішити в понеділок.
В понеділок підійшов відділення , але працівник відмовила мотивуючи тим що треба робити додаткові зайві рухи, від них передзвонив на гарячу лінію, а там теж відмовили, я говорю що скажіть будь ласка на який пункт нормативно-правового акту ви посилаєтесь, вони не могла чітко надати відповідь , я попередив що буду звертатися зі скаргою в НБУ і на урядову гарячу лінію
За таких обставин перевипуск карти буде за мій рахунок здійснюватись чи почекати офіційної відповіді від НБУ і урядової які їх зобов'яжуть це зробити, як ви рахуєте?
Вітаємо!
Рекомендуємо Вам звернутися на гарячу лінію нашого банку аби перевірити статус блокування картки. Перевипуск карток, що були вилучені банкоматом/терміналом відбувається безкоштовно. Для цього Вам необхідно звернутися у будь-яке відділення нашого банку.
Номери гарячої лінії нашого банку:
+38 044 290-7-290 (по Україні та з-за кордону)
+38 050 290-7-290 (для абонентів Vodafone)
+38 096 290-7-290 (для абонентів Київстар)
+38 093 290-7-290 (для абонентів lifecell)
Або здійсніть онлайн дзвінок на сайті Банку https://www.pumb.ua/ (прогорніть до низу та натисніть Зателефонувати online)
Також, Ви можете написати нам у Telegram або Viber. Для цього в застосунку ПУМБ на "Головній" в правому верхньому куті натискаєте на зображення профілю - "Написати в чат".
 
Зверху