Re: Vodafone 3G
Зафиксируй этот факт в ТП¸ может БС – работает неисправно.
Нема жодного бажання телефонувати до операторів, я і так знаю їхні відповіді і поради, розраховані на лоха, що швидкість в мережі може падати залежно від навантаженості і вимкніть/увімкніть телефон. Мтс більше турбує, щоб логотипи МТС і Водафон на сайтах оплати і платіжних терміналах були поруч, а не якість послуг. В них не служба підтримки, а отдєл по борьбє з клієнтами. Оператори мають заготовлені відмазки на скарги абонентів, а не займаються вирішенням проблем. Першим ділом в цій конторі треба звільнити керівника підтримки клієнтів і перебудувати роботу кол-центру і обробки скарг абонентів, бо нахабство, зухвалість і наплюватєльство на клієнтів там зашкалює.
P.S. Передзвонив, залишив заявку, побачим чи вирішать і наскільки швидко. Спілкування стало приємнішим, ніж до заходу Водафон, переключили на спеціаліста, але все одно спочатку випитували, як міряю швидкість і скинули посилання на сайт МТС