Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В услуге "Оплата частями" есть ли понятие "первый взнос"? Интересует, могу ли половину стоимости товара оплатить сразу, а остальную стоимость - частями?

Янус, добрый день!

При оплате покупки по сервису "Оплата частями" все платежи, в т.ч. и первый снимаются равными частями, сумма которых зависит от стоимости товара и срока на который она оформляется.

Рассрочку по сервису "Оплата частями" Вы можете погасить досрочно обратившись в Чат по ссылке pb.ua/chat или по телефону 3700. Сумма будет списана с любой другой Вашей карте на которой будет достаточно средств. Досрочное погашение возможно только на полную сумму оставшейся задолженности.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 13 минут
нормально ? да....

номер телефона указывать не собираюсь.

Персональные данные нового владельца - вам они зачем ? Собираете базу данных жителей страны

Вам четко я написал - не Вера Павловна. Всё. Этого более чем достаточно....

Black_Shef, для отключения отправки сообщений нам необходим номер телефона на который они поступают и минимальные данные его текущего владельца. Как только Вы предоставите необходимую информацию мы сможем помочь в решении вопроса.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Black_Shef, для отключения отправки сообщений нам необходим номер телефона на который они поступают и минимальные данные его текущего владельца. Как только Вы предоставите необходимую информацию мы сможем помочь в решении вопроса.

С уважением, ПриватБанк.

что то я как то сразу не догадался в чат обратиться. там смогли разобраться.

уже выяснили, что вчерашний звонок с номера
380 567 33 50 40 вчера в 19:21
чат Привтбанка сказав(ла):
был ошибочный звонок.

Я понимаю, что кредит банка - дело клевое, только подобных ошибок слишком много, и я более чем уверен из-за следующего...
Вы у себя в БД храните всю историю мобильных номеров, когда-либо заявленных человеком.
И для вас не имеет значение, что 90 % из этих номеров уже сто раз сменили владельцев или уже не существуют в базах самих операторов сотовой связи.
а у вас они продолжают хранится - а это, категорически не правильно.....
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

что то я как то сразу не догадался в чат обратиться. там смогли разобраться.

уже выяснили, что вчерашний звонок с номера
380 567 33 50 40 вчера в 19:21


Я понимаю, что кредит банка - дело клевое, только подобных ошибок слишком много, и я более чем уверен из-за следующего...
Вы у себя в БД храните всю историю мобильных номеров, когда-либо заявленных человеком.
И для вас не имеет значение, что 90 % из этих номеров уже сто раз сменили владельцев или уже не существуют в базах самих операторов сотовой связи.
а у вас они продолжают хранится - а это, категорически не правильно.....


Black_Shef, добрый день!

Подобные ситуации могут возникать по причине того, что операторы мобильной связи используют номерные ёмкости несколько раз. Мы всегда активно содействуем в решении таких вопросов, так как в интересах банка не доставлять подобные неудобства существующим или будущим Клиентам. Чтобы удалить номер из контактных данных должника, достаточно предоставить банку минимальную информацию о текущем владельце номера.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Смотрю, что ПБ поднял ставки(до 20%) и по тем копилкам, которые были открыты ранее и срок которых ещё не закончился.
Вроде ещё вчера у меня в п24 отображались 16%.
Good, Спс, надеюсь, что не глюк. :)
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Смотрю, что ПБ поднял ставки(до 20%) и по тем копилкам, которые были открыты ранее и срок которых ещё не закончился.
Вроде ещё вчера у меня в п24 отображались 16%.
Good, надеюсь, что не глюк. :)

Добрый вечер, sldpt!

Процентная ставка по услуге накопления "Копилка" увеличена до 20% годовых с 19.09.2014. Новая процентная ставка действует для вновь заключаемых договоров, при лонгации услуги накопления по сроку, а также вступает в силу при частичном снятии средств. То есть, при любом снятии с "Копилки" текущий договор закрывается и сразу автоматически открывается новый договор по новой процентной ставке. Для более предметной консультации по Вашему вопросу уточните, пожалуйста, на [email protected] Ваши контактные данные, чтобы мы могли проверить информацию.

С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
08.03.11
Місто
Винница
Телефон
Nokia 5220 XpressMusic/LG A190 Utеl/MTS/KS/Xiaomi Redmi Note5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, зачем контактные данные и хэлп? Меня как раз всё устраивает. ;)
Вот если бы наоборот, не дай бог... ;)
Про "с 19.09.14.” мне известно.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], вчера я настроил получение на e-mail сообщений об транзакциях по картам, так теперь перестали приходить и по СМС, и на e-mail не приходит ничего. Сегодня, а посля такой настройки, скупился в магазине на больше, чем 100 грн и ни куда, ни чего не пришло, ни на мыло ни на СМС.
 

Вкладення

  • Scr16.jpg
    Scr16.jpg
    34.2 КБ · Перегляди: 176
Останнє редагування:
Реєстрація
22.04.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Смотрю, что ПБ поднял ставки(до 20%) и по тем копилкам, которые были открыты ранее и срок которых ещё не закончился.
Вроде ещё вчера у меня в п24 отображались 16%.
Good, Спс, надеюсь, что не глюк. :)

Еще бы немного стабильности гривне:p, чтоб она так не падала к соотношению к доллару:dik: (цены б ей не было) а так это рулетка в которой по любому выиграет банк:(!!!
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], вчера я настроил получение на e-mail сообщений об транзакциях по картам, так теперь перестали приходить и по СМС, и на e-mail не приходит ничего. Сегодня, а посля такой настройки, скупился в магазине на больше, чем 100 грн и ни куда, ни чего не пришло, ни на мыло ни на СМС.

sanioktlf, добрый день!
Информация по данному вопросу передана ответственным сотрудникам банка. Как только вопрос будет проработан мы обязательно проинформируем Вас о результатах в личном сообщении на форуме.
С уважением, ПриватБанк.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

sanioktlf, добрый день!
Информация по данному вопросу передана ответственным сотрудникам банка. Как только вопрос будет проработан мы обязательно проинформируем Вас о результатах в личном сообщении на форуме.
С уважением, ПриватБанк.
На всякий случай уточню, что папку спам я проверил в почтовом ящике, зайдя через браузер в учетку почтового ящика. Это уточнение для того, что бы избежать "отмазки" технарей.
 
Реєстрація
09.02.12
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк что там с мой заявкой 862627 прошло у же 6 месяцев. только не надо рассказывать про то что моя заявка находится у специалистов.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк что там с мой заявкой 862627 прошло у же 6 месяцев. только не надо рассказывать про то что моя заявка находится у специалистов.

Семен, добрый день!
Приносим свои извинения за неудобства. Наши специалисты занимаются Вашим вопросом, но точных сроков его решения, к сожалению, назвать на текущий момент не могут. Мы обязательно оповестим Вас, как только получим ответ. Вопрос остается на контроле и как только проблема будет решена, с Вами свяжется сотрудник банка.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
09.02.12
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

и как только проблема будет решена, с Вами свяжется сотрудник банка.
С уважением, ПриватБанк.
я одно не понял какая проблема будет решена . в моей заявки нет проблем ,там все четко и ясно . А если есть проблема сообщите мне о ней. :mad:
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

... странно как-то - пришла сегодня СМС-ка от Привата, что мол с такого-то числа сообщения о расходах по карте будут приходить как PUSH для Андроид-приложения Приват-24 (с учетом того, что у меня смартфона не было и нет). И если я хочу настроить - то надо зайти на info.pb.ua. Перешел, ввел номер телефона и пароль и СМСки - точно, по умолчанию стоит информирование через Андроид-приложение. Вернул все "взад" - через обычные СМСки. То же самое и у жены - у нее тоже обычная звонилка, а по умолчанию предлагалось информирование через андроидовский Приват-24. Приват слишком хорошо обо мне думает... :D
 

alex_b

Особый статус
Реєстрація
15.04.10
Місто
Черкассы
Телефон
MiMax 3/32 "096 Онлайн3ж/063 Удобный"
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Семен, напиши письменное заявление в отделении или отправь заказным с уведомлением, в течении 30 дней обязаны дать ответ. если придет фуфел в ответ пиши повторно с просьбой указать точные сроки решения проблемы. иначе этот воз не сдвинешь с места.
 

Zetonik

Заблокирован
Реєстрація
18.08.08
Місто
Львів
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приват24 уже не даёт такой возможности. Только с долларовой карты предлагает открытие трёхмесячного "Депозит плюс" или "Стандарт" :mad:
З 27.10.2014
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приват24 уже не даёт такой возможности. Только с долларовой карты предлагает открытие трёхмесячного "Депозит плюс" или "Стандарт" :mad:

Andryuha, добрый день!
В выходные дни данный сервис не предоставляется. С 27.10.2014 продажа валюты, при условии размещения средств на депозит "Стандарт" или "Депозит Плюс" в долларах, на срок от 3 месяцев, будет возобновлена.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
25.01.09
Місто
Київська обл.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

И опять причина "в связи с нестабильной ситуацией..." Как им понравилось вплетать эту формулировку.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

... странно как-то - пришла сегодня СМС-ка от Привата, что мол с такого-то числа сообщения о расходах по карте будут приходить как PUSH для Андроид-приложения Приват-24 (с учетом того, что у меня смартфона не было и нет). И если я хочу настроить - то надо зайти на info.pb.ua. Перешел, ввел номер телефона и пароль и СМСки - точно, по умолчанию стоит информирование через Андроид-приложение. Вернул все "взад" - через обычные СМСки. То же самое и у жены - у нее тоже обычная звонилка, а по умолчанию предлагалось информирование через андроидовский Приват-24. Приват слишком хорошо обо мне думает... :D

Гудзак, добрый день!
Данное сообщение было отправлено в целях оповещения об изменениях в услуге смс-информирования о движении средств по картам клиентов. Теперь смс-сообщения поступают клиентам в случае проведения транзакций на сумму более 50 грн. Клиента у которых в момент проведения операции будет активно подключение к Интернет, смс-сообщения будут поступать в виде уведомлений в мобильной версии Приват24.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
25.01.09
Місто
Київська обл.
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Интересует: сможет ли житель Донбасса (территория ДНР-ЛНР), заключивший ранее депозит по месту своего жительства, получить его в филиале Приватбанка, ну к примеру, Киева?
 
Зверху