Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

stalker-kot

stalker-kit
Команда форуму
Реєстрація
02.01.08
Місто
Кривий Ріг
Телефон
Xiaomi Redmi Note 7
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

1. Без универсальной у тебя в привате будут грабли по всему полю. Лучше открыть, и чтоб лимита налили хотя бы 25к.
Ну в принципе трагедия невелика, уже стал счастливым обладателем клубнички.
2. Чтобы пошли бонусы девочке/мальчегу, которые выдали тебе карту. Если не в лом, сделай, они работают за спасибо, и бонусы основная статья доходов.
Я, кстати, спросил только то, в чём сомневался, а кроме того "нужно оформить подписку на ежемесячное пополнение мобильного телефона от 10 грн". Нафиг оно мне сдалось. Дома в Приват-24 сразу же отключил. Это уже ни в какие ворота не лезет.
Я понимаю всю сложность финансовой ситуации 50-летней девочки-специалиста, но мне намного больше понравился бы подход когда она объяснила бы к чему все эти телодвижения. А так она просто осталась брехухой в моих воспоминаниях.
 

alex_b

Особый статус
Реєстрація
15.04.10
Місто
Черкассы
Телефон
MiMax 3/32 "096 Онлайн3ж/063 Удобный"
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ей нужно было сказать так: давайте я наподключаю всякой ненужной вам хрени, получу бонус а через неделю-месяц вы это все отключите?
 

stalker-kot

stalker-kit
Команда форуму
Реєстрація
02.01.08
Місто
Кривий Ріг
Телефон
Xiaomi Redmi Note 7
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

alex_b, в данном случае так и должно было быть, потому что я уже всё выяснил и обиделся :D

Сам я такими вещами пожизни не занимаюсь, что-то втюхивать и вводить кого-то в заблуждение ради своей выгоды.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня первый раз пополнил карту через терминал на 1300 грн,содрали 26 грн (ничего себе тариф пополнения). Пару месяцев назад пришла СМС о возврате 52 грн по акции 10% за покупки в течении месяца,но баланс в Приват 24 на неё не пополнился.Сегодня получил смс ,что мне подключили полное информирование Push ,кто пояснит,это платно или нет ?

Добрый день, Связной!
Услуга смс-информирования по картам клиентов абсолютно бесплатна. Теперь смс-сообщения поступают клиентам в случае проведения платежей на сумму более 50 грн.
Разрешите нам подробнее рассмотреть Ваш вопрос, касательно зачисления средств на карту. Направьте, пожалуйста, на нашу почту [email protected], ссылку на отзыв, полный номер карты и Ваши контактные данные.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 8 минут
http://promos.privatbank.ua/mysvami
Погуглил и нашёл,акция называлась " Мы с вами ",вот пункт её FAQ

5.Куда зачисляются деньги?
На основной счет пенсионной карты
Жаль,нет ПК,с планшета неудобно общаться в Чате банка

Связной, «Мы с вами» - акция для владельцев пенсионных карт ПриватБанка (Донецк, Луганск). Период проведения акции с 1 июня по 1 сентября 2014 г. При проведении платежей в любом магазине на территории Украины, за рубежом,или же в интернет магазинах каждому участнику акции, ПриватБанк возвращал 10% от суммы всех покупок, сделанных из пенсии, на основной счет карты.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 17 минут
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], а вот сие сообщение:



Обозначает, что я буду получать уведомления о всех операциях по своему счету, но до 50 грн. через программу privat24 на смартфоне(то есть при наличии мобильного интернета), а свыше через смс?

Arbitr, добрый день!
В случае, если Ваш смартфон подключен к интернету, смс-сообщения по тратам на любые суммы будут поступать в мобильное приложение Приват24. Если Вы хотите получать смс-сообщения в стандартном виде, то Ваш телефон должен быть отключен от сети Интернет. Однако в таком случае сообщения будут поступать по тратам, сумма которых более 50 грн.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 31 минуту
Правда ли, что для оформления любой карты, отличной от Универсальной, нужно всё же завести себе и Универсальную тоже ? Конкретно интересует оформление карты для выплат https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat/

Правда ли, что для "корректной активации" Универсальной на следующий после активации день нужно потратить от 50 грн в счёт кредитных средств ? Или это сугубо "чтобы продажа засчиталась" кому надо ?

stalker-kot, добрый день!
Действительно активировать карту для выплат без открытия карты "Универсальная" может только руководитель отделения.
Для успешного завершения активации карты "Универсальная" Вам достаточно только сменить по ней PIN-код. Примите, пожалуйста, наши извинения за качество обслуживания в отделении банка. Мы хотели бы детальнее рассмотреть ситуацию, описанную во втором вопросе. Уточните, пожалуйста, на нашу почту [email protected], номер кредитной карты, адрес отделения и Ваши контактные данные.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если Вы хотите получать смс-сообщения в стандартном виде, то Ваш телефон должен быть отключен от сети Интернет.
Занятная формулировка... Постоянно отключен - или только на период проведения оплаты картой плюс-минус N минут? :rolleyes:

Добавлено через 1 минуту
Действительно активировать карту для выплат без открытия карты "Универсальная" может только руководитель отделения.
.... а вот почему об этом знают далеко не все начальники отделений - тайна великая. ;)
 
Останнє редагування:

alex_b

Особый статус
Реєстрація
15.04.10
Місто
Черкассы
Телефон
MiMax 3/32 "096 Онлайн3ж/063 Удобный"
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Гудзак, некоторые начальники отделений не знают что можно выдать карту для выплат человеку, который не получает никаких выплат (зп, пенсия, соц.выплаты и прочее) и парят вместо нее универсальную.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

а сейчас у привата смс от скольки приходит?

ВанОО, на данный момент смс-сообщения поступают по тратам на сумму от 20 грн. С 10.11.2014 смс-информирование будет поступать по операциям на сумму от 50 грн.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 27 минут
Занятная формулировка... Постоянно отключен - или только на период проведения оплаты картой плюс-минус N минут? :rolleyes:

Добавлено через 1 минуту

.... а вот почему об этом знают далеко не все начальники отделений - тайна великая. ;)

Гудзак, интернет на Вашем смартфоне должен быть не активен в момент проведения операции, т. к. смс-сообщение поступает на мобильный телефон в течении нескольких минут после проведения платежа.
С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

ВанОО

Заблокирован
Реєстрація
26.09.14
Місто
Белая Церковь
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

а если мне нужно карту зарегить для оплаты в нете. я не получу код на транзакцию
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

интернет на Вашем смартфоне должен быть не активен в момент проведения операции, т. к. смс-сообщение поступает на мобильный телефон в течении нескольких минут после проведения платежа.
А поскольку у меня не смартфон (т.е. я никоим образом не могу иметь запущенное Андроид-приложение Приват-24) - то я, IMHO, в любом случае получу сообщение в виде традиционного СМС, не так ли? Или, если у меня в момент оплаты картой, к примеру, на моей простой "звонилке" будет запущена Opera Mini (и я буду, допустим, читать Ред-форум :cool: )- то я уже СМСку не получу? Пардон за занудство - но хочется разобраться до конца.
 

Zetonik

Заблокирован
Реєстрація
18.08.08
Місто
Львів
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А поскольку у меня не смартфон (т.е. я никоим образом не могу иметь запущенное Андроид-приложение Приват-24) - то я, IMHO, в любом случае получу сообщение в виде традиционного СМС, не так ли? Или, если у меня в момент оплаты картой, к примеру, на моей простой "звонилке" будет запущена Opera Mini (и я буду, допустим, читать Ред-форум :cool: )- то я уже СМСку не получу? Пардон за занудство - но хочется разобраться до конца.
Отримаєте смс.
 

Staslviv

Заблокирован
Реєстрація
20.02.11
Місто
Львов
Телефон
супербюджетная жабка
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

спасибо приват банку в суботу по терминалу "прошла" проплата 4 к грн, а чек не вышел , смс клиенту пришла, а деньги на счёт ПП продавца еще не пришли, хотя в Z отчете сума есть.
 

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

...по терминалу "прошла" проплата... чек не вышел
Извини, может ты не доглядел предупреждение на экране терминала, что мол чек напечатать не могу, но проплату принять могу? Такое иногда пишет на этих терминалах, есть даже у меня линые примеры и не один. Я не настаиваю именно на этой причине, я просто предполагаю. ;)

sanioktlf, добрый день!
Информация по данному вопросу передана ответственным сотрудникам банка. Как только вопрос будет проработан мы обязательно проинформируем Вас о результатах в личном сообщении на форуме.
С уважением, ПриватБанк.
Вы там обещались разобраться, но у вас же нет моих данных для такого разбирательства. Я в личку написал.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А поскольку у меня не смартфон (т.е. я никоим образом не могу иметь запущенное Андроид-приложение Приват-24) - то я, IMHO, в любом случае получу сообщение в виде традиционного СМС, не так ли? Или, если у меня в момент оплаты картой, к примеру, на моей простой "звонилке" будет запущена Opera Mini (и я буду, допустим, читать Ред-форум :cool: )- то я уже СМСку не получу? Пардон за занудство - но хочется разобраться до конца.

Гудзак, это относится только к тем случаям когда на Вашем телефоне установлено мобильное приложение. Если приложение не установлено, или установлено но вход не произведён - будут поступать SMS уведомления.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 6 минут
спасибо приват банку в суботу по терминалу "прошла" проплата 4 к грн, а чек не вышел , смс клиенту пришла, а деньги на счёт ПП продавца еще не пришли, хотя в Z отчете сума есть.

Staslviv, добрый день!

Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть сложившуюся ситуацию. Сообщите на [email protected] суть вопроса, указав ссылку на отзыв и контакты для обратной связи.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], С 10 будет смс информирование только свыше 50. Выходит я теряю карту И злоумышленник пополняет номер Киевстар на 40, с помошью номера 999 Я, об этом даже не узнаю. Сообщения на Эмеил не вариант - я еду в дороге, а номер не Андроид. Вы молодцы облегчили жизнь ворам!
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], С 10 будет смс информирование только свыше 50. Выходит я теряю карту И злоумышленник пополняет номер Киевстар на 40, с помошью номера 999 Я, об этом даже не узнаю. Сообщения на Эмеил не вариант - я еду в дороге, а номер не Андроид. Вы молодцы облегчили жизнь ворам!

Так я подозреваю, что он может энное количество раз пополнить по 40 гривен и ты об этом не узнаешь:mad:
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Kladoff, Выход один: тереть CVV код.

Кстати, как сейчас, если карта закрыта для платежей онлайн через П24, какой-то процессинг пропустит платеж без 3д-секура? Все же вероятность потерять карту вместе с телефоном с финансовым номером не так велика, во всяком случае быстрее обнаружится.
 
Зверху