Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
27.10.14
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Приветствую всех!
Давно читаю ваш форум, отличная площадка. Замечал, что представитель Приватбанка отвечает на все интересующие вопросы, и у многих форумчан они решаются. Решил зарегистрироваться, надеюсь и мою проблему представитель Приватбанка тут поможет решить. А нет, так буду регистрироваться везде где только можно, но так это не оставлю.
Проблема банальна, но ни многочисленные походы в отделение, ни звонки на 3700 решить ее не смогли.
2 сентября заказывал именню карту с фото в отделении вул. Симона Петлюри, 22 в Киеве. Ну заказал себе и жду звонка. Звонка не было, заходил периодически в отделение, но там говорили - очень жаль, карты нет. Так длилось сентябрь и половину октября. Неделю назад (опять же без звонка), я снова был в отделении и там сказали, что моя карта готова, но она уехала... в Донецк. Как, зачем и почему внятно не объяснили, мямлили про то, что какой-то сотрудник этого отделения оттуда. Потребовал сделать другую - предложили заплатить снова. На требования вернуть деньги - сказали создадут заявку и деньги вернутся через 2 суток на обычную универсалку. Через 2 суток - пусто. Звоню на 3700 - спрашиваю, там заявки никакой нет, оформляют новую - походит 3 суток, денег нет. Вот теперь пишу тут, т.к. все способы решения проблемы "не вынося сор из избы" испробованы. Если же и этот форум не поможет об этом хамском отношении к клиентам узнает весь интернет, и я сделаю так что клиентов у вас поубавится. После 2 месяцев мытарств вопрос уже не в жалких 50грн, а в принципе. Если вам не нужны клиенты, которые будут пользоваться вашими картами за границей - так и напишите.
P.S. Все личные данные для верификации могу скинуть представителю Приватбанка лично, т.к. понимаю что человек с 1 постом на форуме может не внушать доверия.
P.P.S. Приватбанк, жду вашего ответа и немедленного решения проблемы.
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

об этом хамском отношении к клиентам узнает весь интернет, и я сделаю так что клиентов у вас поубавится.


Ну вот, еще один. Сплю и вижу, как у Привата тысячами убегают клиенты, потому что кому-то там именную карту вовремя не довезли :)
 
Реєстрація
12.03.11
Місто
Київ
Телефон
POCO F3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Зато на многих сайтах (хоть тот же киевстар) использующих процесинг привата даже при оплате на 5 гривен надо вводить коды подтверждения из двух последовательных СМС. Вот это бы кто-то оптимизировал.
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Зато на многих сайтах (хоть тот же киевстар) использующих процесинг привата даже при оплате на 5 гривен надо вводить коды подтверждения из двух последовательных СМС. Вот это бы кто-то оптимизировал.
На ликпее тоже недавно, после того, как не пришло на телефон, заказал перезвон, а уже потом случайно не заметил на планшете через пуш.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION] - Push будет работать только на Андроиде, или на iOS тоже? Пока еще ни разу ничего подобного (уведомлений) от этих приложений не видел.


Добрый день, Maxxx!

На текущий момент информирование через приложение Приват24 доступно на базе Android. Ознакомиться с альтернативными способами получения уведомлений Вы можете на сайте http://info.privatbank.ua/.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 2 минуты
[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], Почему банк меня обязует иметь Андроид, или у нас уже это обязательно? Введите платное информирование, как уже сказано!

Доброе утро, Kladoff!

Если Вы желаете получать уведомления обо всех операциях без ограничений по сумме, это можно сделать с помощью e-mail или Sms (по операциям свыше 50 грн). Выбрать наиболее удобный способ уведомления о транзакциях по картам Вы рекомендуем на http://info.privatbank.ua/.

С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 4 минуты
Приветствую всех!
Давно читаю ваш форум, отличная площадка. Замечал, что представитель Приватбанка отвечает на все интересующие вопросы, и у многих форумчан они решаются. Решил зарегистрироваться, надеюсь и мою проблему представитель Приватбанка тут поможет решить. А нет, так буду регистрироваться везде где только можно, но так это не оставлю.
Проблема банальна, но ни многочисленные походы в отделение, ни звонки на 3700 решить ее не смогли.
2 сентября заказывал именню карту с фото в отделении вул. Симона Петлюри, 22 в Киеве. Ну заказал себе и жду звонка. Звонка не было, заходил периодически в отделение, но там говорили - очень жаль, карты нет. Так длилось сентябрь и половину октября. Неделю назад (опять же без звонка), я снова был в отделении и там сказали, что моя карта готова, но она уехала... в Донецк. Как, зачем и почему внятно не объяснили, мямлили про то, что какой-то сотрудник этого отделения оттуда. Потребовал сделать другую - предложили заплатить снова. На требования вернуть деньги - сказали создадут заявку и деньги вернутся через 2 суток на обычную универсалку. Через 2 суток - пусто. Звоню на 3700 - спрашиваю, там заявки никакой нет, оформляют новую - походит 3 суток, денег нет. Вот теперь пишу тут, т.к. все способы решения проблемы "не вынося сор из избы" испробованы. Если же и этот форум не поможет об этом хамском отношении к клиентам узнает весь интернет, и я сделаю так что клиентов у вас поубавится. После 2 месяцев мытарств вопрос уже не в жалких 50грн, а в принципе. Если вам не нужны клиенты, которые будут пользоваться вашими картами за границей - так и напишите.
P.S. Все личные данные для верификации могу скинуть представителю Приватбанка лично, т.к. понимаю что человек с 1 постом на форуме может не внушать доверия.
P.P.S. Приватбанк, жду вашего ответа и немедленного решения проблемы.

Доброе утро, Tetris!

Примите извинения от лица банка за неудобства, доставленные описанной ситуацией.
Позвольте нам детальнее рассмотреть Ваш случай и помочь. Сообщите, пожалуйста, на [email protected] описание ситуации и Ваши контактные данные, указав ссылку на отзыв. Надеемся на обратную связь!

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
17.10.09
Місто
Ровно
Телефон
Samsung J3 2016
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

это можно сделать с помощью Viber или e-mail. Выбрать наиболее удобный способ уведомления о транзакциях по картам Вы рекомендуем на http://info.privatbank.ua/.
Пробовал по вашей ссылке. Нет там уведомлений через вайбер. Как это сделать?
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Харьков
Телефон
Iphone Хs+ Huawei P30 PRO
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Но по приведенной ссылке нельзя выбрать отсылку через вайбер. уважаемвй представитель приватбанка, как сделать, чтобы уведомления приходили на viber?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Пробовал по вашей ссылке. Нет там уведомлений через вайбер. Как это сделать?

Добрый вечер, alpinfo!

Спасибо за замечание! Примите извинения за предыдущий ответ. Поправили информацию. Действительно, уведомление через Viber на текущий момент не реализовано.

С уважением, ПриватБанк.
 

alex_b

Особый статус
Реєстрація
15.04.10
Місто
Черкассы
Телефон
MiMax 3/32 "096 Онлайн3ж/063 Удобный"
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, 8 октября заказал карту с фото, по треку отслеживания пишет что 28.10 должна приехать, по регламенту вроде 14 дней. сегодня 28 октября, смс о прибытии не получал, по треку показывает что 10.10 отправлена.
Когда мне ее ждать? детали в личке.
 
Реєстрація
27.10.14
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ну вот, еще один. Сплю и вижу, как у Привата тысячами убегают клиенты, потому что кому-то там именную карту вовремя не довезли
От отрицательного моего отзыва убегут одни, от отзывов других убегут другие.
От положительных отзывов люди наоборот будут чаще пользоваться услугами банка. Это нормальная практика, что человек при выборе банка для определенных операций руководствуется опытом других людей.

Примите извинения от лица банка за неудобства, доставленные описанной ситуацией.
Позвольте нам детальнее рассмотреть Ваш случай и помочь. Сообщите, пожалуйста, на [email protected] описание ситуации и Ваши контактные данные, указав ссылку на отзыв. Надеемся на обратную связь!
Нужны не просто извинения, а именная карта с фото. :)
Сделал, как вы и сказали, описав всю ситуацию на данный вами е-майл.
О ходе решения проблемы буду отписывать на форуме.
 

Mathias

Я - голос у твоїх вухах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Київ
Телефон
iPhone 15, Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В том-то все и дело, что никто никуда убегать не будет. Карта Привата и Приват24— это стандарт, если хотите. Без неё обойтись можно, но невероятно сложно. И ваш один отзыв погоды не сделает. Его результативность наперед ограничена арифметическим нулем. Так и зачем воздух сотрясать угрозами аки Моська из басни?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Бггг, карты примата не имею, сплю хорошо и аппетит не нарушен:)))
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Бу-га-га, имею стопку рабочих карт Привата. Пользуюсь всеми. Возможно, ты не умеешь их готовить?
Но имею лишь по одной сим-карте каждого оператора. Хочу этим сказать, что каждый др@$#т как хочет.
Удобство Привата не обойти. Это как иметь туалет в квартире, но соорудить выгребную яму в конце двора и этим гордиться...
Сплю отлично, аппетит прекрасный.
 

intern

Заблокирован
Реєстрація
23.07.12
Місто
Донецк обл
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Подскажите если перевод делать с карты на карту не украинского банка в приват 24 делать не с карты виза универсальная,а с карты мгновенная маэстро будет ли вздыматься дополнительная конвертация как снимает виза +1 % за конвертацию средств?
И перевод между своими картами есть комиссия или нет?
 

chernyuk

Олимпиадник
Реєстрація
06.06.12
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

И перевод между своими картами есть комиссия или нет?
Есть, если перевод - с кредитной на дебетную. Между кредитными, виртуальными комиссии нет, насколько я в курсе.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, 8 октября заказал карту с фото, по треку отслеживания пишет что 28.10 должна приехать, по регламенту вроде 14 дней. сегодня 28 октября, смс о прибытии не получал, по треку показывает что 10.10 отправлена.
Когда мне ее ждать? детали в личке.

alex_b, ответ по данному вопросу был направлен Вам в личном сообщении на форуме.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Есть аваля, есть платинума, есть отп. Не могу сказать, что какая-то из них мне критична, все они при необходимости заменяются другими.
Хотя не обо мне тема. Приват строил-строил и построил систему, когда многим без него жизни нет. Умению спецов примата респект и уважуха, но не видеть банковской жизни без него - это не для меня. Не хочу быть критически завязаным на каком-то поставщике услуг, в данном случае банковских.
 
Зверху