Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
подскажите, если хочу небольшую сумму, например сотню долларов с КДВ снять налом в кассе, в баксах - сейчас нужно заранее это "заказывать"/предупреждать ?

или просто пришёл в кассу и снял ?

makag, здравствуйте.
В случае наличия в кассе банка "свободной" валюты, кассир сможет выдать Вам необходимую сумму. Для гарантии наличия средств, рекомендуем Вам предварительно заказать валюту при помощи Приват24, либо обратившись по номеру 3700.
С уважением, ПриватБанк.
 

NPP

Реєстрація
27.09.10
Місто
Бердичев, Житом. обл.
Телефон
OnePlus 5 = KS+Life; iPad5 = Киевстар 3G Онлайн
А чтобы получить голд, нужно занести в банк кучу денег(сумма для простого человека неподьемная), или платить в месяц комиссию, равную 4 батонам хлеба (не каждый человек готов нести такие расходы).
это все имеет смысл при достаточных оборотах. А если (как в моем случае) для редких покупок мелочей на али/ебей - то зачем заморачиваться?
Да и «двадцатка» за голд, «двадцатка» за страховку, «двадцатка» на телефон - глядишь и незаметно обнулился счёт.
 

kotericsso

Заблокирован
Реєстрація
16.10.16
Місто
Харьков
Захват клиента любой ценой.
Жесткое или даже жестокое навязывание своих услуг похоже является системным подходом в Приватбанке.
Зашел в отделение Приватбанка, которое встретилось по дороге, произвести нужный мне платеж.
Передал кассиру напечатанные реквизиты платежа и деньги для оплаты.
Через короткое время кассир дает мне на подпись подготовленную квитанцию. Я проверяю квитанцию и вижу ошибку в реквизитах. Прошу кассира исправить ошибку. Кассир пытается что-то сделать, потом зовет начальника отделения и они вместе заявляют мне, что исправить ничего нельзя, но можно отменить операцию и вернуть деньги, но только при наличии карточки Приватбанка. А если карточки нет, то ее можно оформить прямо сейчас. Я отказываюсь от оформления карточки и прошу отменить операцию и вернуть мне деньги. Подчеркиваю, что ошибку заметил сразу, никаких квитанций я не подписывал и с проведением операции не соглашался.
Начальник отделения мне заявляет, что деньги я получу только на карточку Приватбанка и других вариантов нет в принципе, в чем я могу удостовериться, позвонив на горячую линию Приватбанка. Позвонив на горячую линию я услышал подтверждение, что без карточки я свои деньги обратно не получу. Никого не смутили даже мои слова о том, что у меня нет с собой паспорта, и мне было предложено быстро за ним сходить. Даже мое уведомление о намерении обратиться в полицию о финансовых махинациях было проигнорировано. Из всего этого я делаю вывод, что это не инициатива в конкретном отделении, а принятый подход в Приватбанке в целом.
Пришлось таки обратиться в полицию. После прибытия наряда полиции деньги сразу вернули. Для дальнейшей экономии собственного времени официальный ход делу решил не давать.
Итог: платеж не произведен, потеряно около двух часов моего времени, отнято время сотрудников полиции. И все это для «привлечения клиента».
Я не являюсь и постараюсь не стать клиентом этого банка.
Рекомендую всем, по возможности, обходить Приватбанк стороной! А то можно и попасть(ся) :)

отсюда http://minfin.com.ua/company/privatbank/review/105649/
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Ещё один правдолюб...
Пошёл бы в другой банк и не морочил бы голову ни себе, ни людям!
Стольких людей от работы оторвал, себя почём зря напряг. ЗАЧЕМ?
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Ещё один правдолюб...
Пошёл бы в другой банк и не морочил бы голову ни себе, ни людям!
Стольких людей от работы оторвал, себя почём зря напряг. ЗАЧЕМ?

А я бы наказывал за подобные говно-репосты... Зачем это здесь? :dash1:
 

A&S

Реєстрація
20.11.08
Місто
Вінницька обл.
буквально неделю назад была подобная ситуация (кассир не полностью написала назначение платежа) - отменили платеж, с возвратом на карту - и тут-же провели платеж по верным реквизитам... на все ушло на минуты 3 больше, чем было-бы без ошибки... все движения без каких-либо комиссий... так что проблема надуманная...
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Зовсім не надумана. Колись тумба зажувала 20 грн. І не зміг їх назад отримати, картки не було. Якщо немає картки Бегкмота, краще Приват обходити стороною.
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Щоби користувачі знали, якщо Приватбанк забокопоре платіж, то гроші будуть намагатися вивести лише на картку Бегемота.

Це всі тут давно знають, а ця "історія" - з довгою бородою. Я можу в темі про стартові пакети, наприклад, розповісти, що пін-код знаходиться на пластику, з якого виламується сім-карта.. :rolleyes: На форумі "мамочек" це може буде корисним, а тут... )))
 

kotericsso

Заблокирован
Реєстрація
16.10.16
Місто
Харьков
приватбанк выдает проблемные купюры вместо денег

"Хочу поделится своим горьким опытом...Сегодня в кассе Приват Банка снимал деньги, отнес эти же деньги в другой банк, где меня обрадовали что две купюры с них отбеленные (как объяснил кассир, это деньги которые не смогли забрать с донбаса, и их там просто облили краской, и кто-то их каким-то образом притащил сюда и отмыл). Позвонил на горячую линию, рассказал ситуацию, в ответ - едьте в кассу, вам поменяют. Поехал, ничего не поменяли. Кассир сказал, "у нас такого быть не может, мы можем только изъять их на экспертизу, и если они нормальные то вам вернут, если нет, то мы их утилизируем". Я конечно им их не оставил, по двум причинам, 1-я я заманался к ним ездить, 2-я естественно они скажут что фальш, и втюхают их кому то другому. Вот так Приват кидает своих клиентов... В общем будьте бдительны и смотрите что вам тыкают даже в кассе банка. На фото верхняя купюра нормальная, нижние отбеленные." (с) Вадим Хоровко 21октября2016





 
Реєстрація
30.05.13
Місто
Киев
Из общих положений по депозитам:
2.2.1.38. Расторжение депозита в течение 5 календарных дней после даты окончания каждого срока вклада считается расторжением по сроку. Все остальные расторжения депозитов считаются досрочными.

На сроке до 28 дней с даты оформления гривневого вклада возврат денег осуществляется только на карту, с которой был оформлен депозит.

Если пополнение гривневого вклада проводилось с карты «Универсальная», с интернет-карты или с элитной карты, то возврат вклада на сроке до 28 дней с даты его оформления проводится на карту (или одну из этих карт), с которой пополнялся депозит.
 
Останнє редагування:

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Alef, наверняка борьба с хитромудрыми. Депо - это депо, а не "передасточное" звено.. :)
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Если депо пополнено с универсалки хоть на 1 гривну - то его растогнуть можно только на эту универсалку. Давно это так?

Из общих положения по депозитам:

Alef, добрый день!
С 16.11.2016 введено данное правило для досрочного расторжения гривневых депозитов на срок до 28 дней с даты оформления.
С уважением, ПриватБанк.
 

kotericsso

Заблокирован
Реєстрація
16.10.16
Місто
Харьков
Alef, добрый день!
С 16.11.2016 введено данное правило для досрочного расторжения гривневых депозитов на срок до 28 дней с даты оформления.
С уважением, ПриватБанк.
а зачем приватбанку такой клиент как я? пусть выполнят нормы закона и я с ними попрощаюсь.
мне закрывают счет, дают подтверждающий документ, прямо исполняя действующее законодательство Украины ("Цивільний кодекс України Стаття 1075.Розірвання договору банківського рахунка. Договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час" "Постанова НБУ №492 від 12.11.2003 У день закриття поточного рахунку банк зобов'язаний видати клієнту довідку про закриття рахунку") и я прощаюсь с этим дерьмом навсегда. мне приватбанк триста лет не нужен. но как видим именно приватбанк не хотят со мной прощаться, они не закрывают счет, они не выполняют закон.
 
Реєстрація
30.05.13
Місто
Киев
Alef, добрый день!
С 16.11.2016 введено данное правило для досрочного расторжения гривневых депозитов на срок до 28 дней с даты оформления.
С уважением, ПриватБанк.

Где было об этом уведомление клиентов за 14 дней? было ли?

П.С. Я догадываюсь что "уведомления клиентов" - это к Привату не относится.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Если депо пополнено с универсалки хоть на 1 гривну - то его растогнуть можно только на эту универсалку. Давно это так?
И эту лавочку прикрыли(( Латает дыры халявной обналички.)) Видать число халявщиков превысило критическую черту .
 
Зверху