Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Доброе утро, panatar!
Сегодня всем клиентам будет зачислен бонус по акции " Бесплатная поездка в метро "
на Карту для выплат.
Приносим извинения за доставленные неудобства.

Да я привык - у меня каждая ваша акция на моменте выплат проходит или через заявки, или через эскалацию. Процесс, понимаю.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Сегодня всем клиентам будет зачислен бонус по акции " Бесплатная поездка в метро "
на Карту для выплат.

Ждем, конечно.. А как система определяет, что именно у меня есть КДВ, "ездил" то я на кредитке? Или вручную каждому начислят?
 

Sergiys

У пошуку
Реєстрація
06.04.10
Місто
Київ
Телефон
РОСО X3 Pro
Карта для выплат - двойное удержание.
Пополнял карту через терминал самообслуживание Приватбанка -
рассчитывал на 0,2%.(комиссия терминала). Оказалось еще +0,5 за зачисление на Карту для выплат. Перечитал тарифы вопросы остались.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Останнє редагування:
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Добрый день, Sergiys!
Комиссия за пополнение карты для выплат составляет 0,5%. При пополнении в терминале без наличия этой карты дополнительная комиссия составляет 0,2% для клиентов ПриватБанка, если пополнение осуществляет не клиент ПриватБанка - дополнительная комиссия составляет 0,5%.
С уважением, ПриватБанк.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Впервые с таким столкнулся.

Есть две личные карты:
интернет (валютная), КДВ.

В очередной раз, делаю операцию - Обмен - с интернет на КДВ.

Открыл окно, выбрал необходимые данные, заполнил необходимые поля.

На этапе выполнения операции было сообщено, что операция успешна, но (типа, этого мало...) для её завершения необходимо идентифицироваться (то, что это произошло при входе в кабинет через сендер - этого мало)
и на тот же сендер пришло сообщение с подробностями.

Предложили три варианта
1. выйти по их адресу в веб браузере и сфоткаться и фото передать им
(при этом активируется тыловая камера, а не фронтальная, и изменить не нашел этой настройки на странице) и помимо этого еще раз ввсти свой номер мобильного.
2. Позвонить на 3700.
3. номер в роуминге, если.

выбрал - звонок (звонок к "другу")
Оператор поздоровавшись со мной по имени/отчеству начал доскональный допрос.
1. А действительно ли меня так зовут ?
2. Есть ли дети и сколько их ?
3. А не подскажите ли девичью фамилию матери ?
4. А сколько, собственно, вам полных лет ?
5. а проживаете вы, где ? (собственно)

После этого еще сказали ждать выполнения операции в течении 5 минут.

Что за паранойя ?
 

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Black_Shef, да примат этим вообще запарил особенно в отделении
пока не сфоткают и не отсканят все что можно отсканить ничего не сделают.
и ответ один это для идентификацыии )))) это при том что я сижу напротив спецыалиста у него в компе куча моих фоток и я ему показываю свой паспорт нет же надо отсканить и сфоткать :dash1:
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
А мне никуда ничего не пришло. Ладно, пусть разгребают заявку.

Карта для выплат - двойное удержание.
Пополнял карту через терминал самообслуживание Приватбанка -
рассчитывал на 0,2%.(комиссия терминала). Оказалось еще +0,5 за зачисление на Карту для выплат. Перечитал тарифы вопросы остались.

Впервые с таким столкнулся.

Есть две личные карты:
интернет (валютная), КДВ.

В очередной раз, делаю операцию - Обмен - с интернет на КДВ.

Открыл окно, выбрал необходимые данные, заполнил необходимые поля.

На этапе выполнения операции было сообщено, что операция успешна, но (типа, этого мало...) для её завершения необходимо идентифицироваться (то, что это произошло при входе в кабинет через сендер - этого мало)
и на тот же сендер пришло сообщение с подробностями.

Предложили три варианта
1. выйти по их адресу в веб браузере и сфоткаться и фото передать им
(при этом активируется тыловая камера, а не фронтальная, и изменить не нашел этой настройки на странице) и помимо этого еще раз ввсти свой номер мобильного.
2. Позвонить на 3700.
3. номер в роуминге, если.

выбрал - звонок (звонок к "другу")
Оператор поздоровавшись со мной по имени/отчеству начал доскональный допрос.
1. А действительно ли меня так зовут ?
2. Есть ли дети и сколько их ?
3. А не подскажите ли девичью фамилию матери ?
4. А сколько, собственно, вам полных лет ?
5. а проживаете вы, где ? (собственно)

После этого еще сказали ждать выполнения операции в течении 5 минут.

Что за паранойя ?

Добрый день, Black_Shef!
Процедура идентификации клиента предусмотрена законодательными актами , регламентирована внутренними документами банка и не подлежит огласке. Фотографирование клиента является одним из обязательных условий. Это производится для того, чтобы эффективно бороться с мошенничеством и не допустить несанкционированных действий с Вашими картами и счетами.
С уважением,ПриватБанк.
 

makag

sehifem -)
Реєстрація
30.03.13
Місто
Мелітополь / Тернопіль
Телефон
Motorola G30
Black_Shef
пока не сфоткают и не отсканят все что можно отсканить ничего не сделают.
и ответ один это для идентификацыии ))))

отпечатки пальцев, сканирование сетчатки глаза - скоро :feel:
 
Реєстрація
12.12.10
Місто
Київ
Телефон
MI MAX3 КС Все разом лайт
Да я привык - у меня каждая ваша акция на моменте выплат проходит или через заявки, или через эскалацию. Процесс, понимаю.

У меня аналогичная ситуация, но я не привык и не понимаю почему я постоянно должен выбивать из Привата свои плюшки? У меня нет желания в очередной раз общаться с оператором и ждать ответа по своим заявкам. У Бени все как обычно то есть через жопу.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Qwertивый, да мне все равно, есть - хорошо, нет - ну и фиг с ней, слышал краем уха про акцию, но не обратил внимания, что только для КДВ. От наличия-отсутствия акции больше (или меньше) ездить не буду, а вот за очередной картой бегать тоже смысла не вижу, я иногда пожрать не успеваю, не то что по отделениям шататься.. :)
 
Реєстрація
20.02.16
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung А51
А через приложение приват24 можно пополнить счет без комисии?
 

Tabarik

Без ГМО
Реєстрація
12.08.09
Місто
Київ
Телефон
Xiaomi Note 12 pro 5G
Давно мне не попадались дешёвки... Приват отказал в помощи забрать у откровенного кидалы своих пару сотен гривен. Имел дела с послеоплатой было всё ок, а когда дал денег вперёд начались фокусы. Загуглил фио владельца карты - кучу жалоб нашёл. Приняли заявку, обещали разобраться. Прошла неделя. Информируют: удалось связаться с "клиентом", который им пообещал всё мне вернуть ещё 07.09 (то есть он признался, что мне реально должен товар или же отдать мои гривны), но не вернул и сегодня 10.10 и теперь уже и от них (сотрудников привата) морозится. Короче шлют в полицию, а сами наотрез отказываются рассудить откровенный кидок.
Так что вот вам и прецедент - полное бездействие СБ привата в неприятной ситуации.
Защищенный платеж через ликпей пробовал?
 
Зверху