Зростання доходу Iliad прискорюється в 4 кварталі, оскільки Франція зберігає значний імпульс.
Дохід Iliad у четвертому кварталі склав
2,44 мільярда євро від операцій у
Франції,
Італії та
Польщі, що представляє зростання на 9,4 відсотка порівняно з аналогічним періодом минулого року (+11,3% за звітним показником). основа). Це можна порівняти з темпами органічного зростання 8,1 відсотка та 7,1 відсотка у 3 та 2 кварталах відповідно. Усі три ринки групи повідомили про двозначне зростання доходів, при цьому Франція досягла найкращих результатів за останні дев’ять років (+9,9%) після сильного третього кварталу (+9,5%).
Група планує отримати дохід у розмірі 10 мільярдів євро в поточному році після отримання 9,24 мільярда євро за весь 2023 рік.
Генеральний директор Томас Рейно сказав, що Iliad розширила свій географічний портфель до восьми країн після того, як у лютому стала головним акціонером Tele2 , прагнучи у 2024 році стала п’ятою за величиною телекомунікаційною компанією Європи.
Консолідований показник EBITDAaL за весь рік зріс до 3,44 мільярда євро, збільшившись на 2,1 відсотка на проформальній основі (+4,2% на основі звіту). Цей прогрес відбувся за рахунок Франції (+4,6%) та Італії (+17,2%), тоді як Польща повідомила про стабільний результат. Маржа EBITDAaL знизилася до 37,3 відсотка з 39,5 відсотка в 2022 році. За той же період операційний прибуток впав на 18,7 відсотка до 1,32 мільярда євро.
Free Mobile досягла найкращих чистих приростів у четвертому кварталі за шість років.
На основному французькому ринку Iliad дочірня компанія Free Mobile додала 213 000 чистих абонентів з вересня, що є найвищим показником за четвертий квартал з 2017 року (+274 000 послідовно та +176 000 у 4 кварталі 2022 року).
У результаті база встановлених мобільних пристроїв перевищила позначку в 15 мільйонів, включаючи понад 11,1 мільйона абонентів найвищого рівня тарифного плану 19,99 євро.
Сегмент фіксованого широкосмугового доступу також зафіксував дуже високі показники, оскільки Free досяг найкращого квартального приросту кількості клієнтів за останні десять років. Чисте збільшення зросло до 100 000 з 50 000 у третьому кварталі 2023 року та 54 000 у четвертому кварталі 2022 року. Щоквартальне зростання на 244 000 оптоволоконних з’єднань призвело до 5,5 мільйонів встановленої бази на кінець грудня.
Оператор підкреслив, що 2023 рік виграв від зниження відтоку клієнтів і підвищення ARPU у фіксованому та мобільному сегментах. Серед абонентів фіксованого зв’язку ARPU у четвертому кварталі зріс на 4,5 відсотка порівняно з аналогічним періодом минулого року до 35,70 євро, тоді як ARPU мобільного зв’язку покращився на 2,5 відсотка до 12,10 євро.
Із 1,58 млрд євро квартального доходу послуги фіксованого зв’язку принесли 857 млн євро (+9,8%), тоді як внесок мобільних послуг склав 623 млн євро (+6,1%). У четвертому кварталі також виграв постійний імпульс продажів пристроїв, які зросли на 39,1 відсотка до 104 мільйонів євро (+34,7% у третьому кварталі).
Telecompaper - Telecom news and research
www.telecompaper.com