Boss
Заблокирован
У жовтні 2010 року розпочався процес об’єднання телекомоператорів «Київстар» та «Beeline-Україна». Втілюючи основний принцип інтеграції — «Найкраще від двох операторів з користю для всіх» — об’єднана компанія показала стабільне зростання оновленого бізнесу та синергетичний ефект, який перевершив очікування.
Об’єднаний «Київстар» вже обслуговує клієнтів обох операторів в єдиній мережі, пропонує клієнтам єдині тарифи, комплексні пропозиції і рішення з мобільного зв’язку, а також фіксованого інтернет-доступу.
Єдиний бренд
Об’єднаний оператор надає послуги мобільного зв’язку та фіксованого інтернету — під єдиним брендом «Київстар», послуги для бізнесу — під саббрендом «Київстар Бізнес». Клієнти «Beeline-Україна», які приєдналися до найбільшої мобільної спільноти в Україні, отримали нові переваги: якісний зв’язок з широкою географією покриття «Київстар», нові різноманітні пакети SMS, MMS та мобільного інтернету, можливість обслуговуватися в найширшій мережі центрів обслуговування абонентів та одному із найкращих в СНД call-центрів. В обіг була запроваджена універсальна скретч-картка поповнення рахунку, якою можуть користуватися як абоненти «Київстар», так й абоненти «Beeline-Україна». Клієнти «Київстар» також отримали нову принципову можливість - широкосмуговий доступ до iнтернет на базі технології FTTB, який охоплює вже 55 міст України.. В обіг була запроваджена універсальна скретч-картка поповнення рахунку, якою можуть користуватися як абоненти «Київстар», так й абоненти «Beeline-Україна». Клієнти «Київстар» також отримали нову принципову можливість — широкосмуговий доступ до iнтернет на базі технології FTTB, який охоплює вже 55 міст України.
Нові тарифи для об’єднаної бази клієнтів
Усім клієнтам об’єднаного «Київстар», до яких також відносяться абоненти «Beeline-Україна» та «Голден Телеком», запропоновані єдині тарифи для спілкування в об’єднаній мережі. Наразі приватні абоненти користуються новими тарифними планами без плати за з’єднання — «25 мільйонів», «Тримайте зв’язок» та «Спілкуйтесь без меж», а бізнес-клієнти — «Будьмо разом», «Бізнес 40», «Бізнес 80» та «Бізнес 120». Вперше в Україні, з 2 березня 2011 р., об’єднаний оператор запропонував користувачам сервісу «Домашній Інтернет» унікальну тарифну модель у новій безлімітній лінійці «Пуск+», «Драйв+», «Турбо +», «Мега+»: за внесення щомісячного платежу клієнт отримує акційні кошти на мобільний зв’язок та додаткові послуги.
Об’єднання мереж
Для приєднання клієнтів мобільного зв’язку «Beeline-Україна» до мережі «Київстар» 22 листопада 2010 р. був впроваджений національний роумінг. Наразі мережею «Київстар» в роумінгу вже користуються понад 1 млн. абонентів, завдяки чому оптимізовано ресурс базових станцій. Розпочато процес об’єднання технологічних мереж та ІТ-платформ. Завершена міграція клієнтів фіксованого інтернет-доступу «Beeline-Україна» на ІТ-рішення «Київстар».
Об’єднання команд
Завершується процес формування єдиної команди «Київстар». Наразі вже об’єднано усі функції «Київстар» та «Beeline-Україна», окрім поки що фінансової та IT. Здійснено перехід на єдину автоматизовану систему управління персоналом, яка підтримує усі основні HR-процеси. В компанії гармонізовано системи цілепокладання, оцінювання та розвитку персоналу. Система обліку кадрів приведена до єдиного стандарту. Введено в дію єдині умови медичного страхування.
Щодо гармонізації системи оплати праці: у першому півріччі всім співробітникам «Beeline-Україна» на 10% було збільшено заробітну платню. Наступний крок — підвищення заробітної платні співробітників «Beeline-Україна», які увійшли до складу об’єднаної компанії, до відповідного рівня «Київстар», введення додаткової преміальної складової — річної премії, розширення компенсаційного пакету, зокрема нарахування доплати на харчування, — буде здійснено вже з 1-го липня.
Ігор Литовченко, президент «Київстар», голова бізнес-одиниці «Україна» компанії «VimpelCom Ltd»:
«Інтеграція двох бізнесів здійснюється згідно визначеного плану. Як голова бізнес-одиниці «Україна» компанії «VimpelCom Ltd», я задоволений перебігом та результатами об’єднання. Ми виконали усе, що було заплановане на перше півріччя. Наразі наша клієнтська база — стабільна, ефект синергії за 2010 р. становиmь $ 52 млн. Головне для «Київстар» у процесі об’єднання — це незмінні пріоритети: клієнти і якість. Ми намагаємося створити для усіх клієнтів максимально комфортні умови обслуговування та надавати послуги стабільної якості. Наші наступні кроки в об’єднанні: подальше введення та розвиток комплексних послуг мобільного та фіксованого зв’язку, створення єдиних IT-систем підтримки бізнесу та укріплення цілісної корпоративної культури Активної Турботи в команді об’єднаного «Київстар».
Олександр Ізосімов, президент та генеральний директор «VimpelCom Ltd»:
«Інтеграція „Київстар“ та „Beeline-Україна“, отримання синергії були одними з основних завдань, які стояли переді мною, як Генеральним директором „VimpelCom Ltd.“, і менеджерською командою української бізнес-одиниці. Сьогодні ми більш ніж задоволені тим, як реалізовані ці завдання в інтересах компанії, її клієнтів на масовому і корпоративному ринках, її акціонерів і всього телекомунікаційного ринку України. Більш того, синергетичний ефект, який ми бачимо в Україні, перевищує наші прогнози та обіцянки, які були дані ринку. Це ще раз підтверджує, що угода про об’єднання „VimpelCom Ltd.“ з „Київстар“ була абсолютно вірним стратегічним рішенням».
http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=17727
Об’єднаний «Київстар» вже обслуговує клієнтів обох операторів в єдиній мережі, пропонує клієнтам єдині тарифи, комплексні пропозиції і рішення з мобільного зв’язку, а також фіксованого інтернет-доступу.
Єдиний бренд
Об’єднаний оператор надає послуги мобільного зв’язку та фіксованого інтернету — під єдиним брендом «Київстар», послуги для бізнесу — під саббрендом «Київстар Бізнес». Клієнти «Beeline-Україна», які приєдналися до найбільшої мобільної спільноти в Україні, отримали нові переваги: якісний зв’язок з широкою географією покриття «Київстар», нові різноманітні пакети SMS, MMS та мобільного інтернету, можливість обслуговуватися в найширшій мережі центрів обслуговування абонентів та одному із найкращих в СНД call-центрів. В обіг була запроваджена універсальна скретч-картка поповнення рахунку, якою можуть користуватися як абоненти «Київстар», так й абоненти «Beeline-Україна». Клієнти «Київстар» також отримали нову принципову можливість - широкосмуговий доступ до iнтернет на базі технології FTTB, який охоплює вже 55 міст України.. В обіг була запроваджена універсальна скретч-картка поповнення рахунку, якою можуть користуватися як абоненти «Київстар», так й абоненти «Beeline-Україна». Клієнти «Київстар» також отримали нову принципову можливість — широкосмуговий доступ до iнтернет на базі технології FTTB, який охоплює вже 55 міст України.
Нові тарифи для об’єднаної бази клієнтів
Усім клієнтам об’єднаного «Київстар», до яких також відносяться абоненти «Beeline-Україна» та «Голден Телеком», запропоновані єдині тарифи для спілкування в об’єднаній мережі. Наразі приватні абоненти користуються новими тарифними планами без плати за з’єднання — «25 мільйонів», «Тримайте зв’язок» та «Спілкуйтесь без меж», а бізнес-клієнти — «Будьмо разом», «Бізнес 40», «Бізнес 80» та «Бізнес 120». Вперше в Україні, з 2 березня 2011 р., об’єднаний оператор запропонував користувачам сервісу «Домашній Інтернет» унікальну тарифну модель у новій безлімітній лінійці «Пуск+», «Драйв+», «Турбо +», «Мега+»: за внесення щомісячного платежу клієнт отримує акційні кошти на мобільний зв’язок та додаткові послуги.
Об’єднання мереж
Для приєднання клієнтів мобільного зв’язку «Beeline-Україна» до мережі «Київстар» 22 листопада 2010 р. був впроваджений національний роумінг. Наразі мережею «Київстар» в роумінгу вже користуються понад 1 млн. абонентів, завдяки чому оптимізовано ресурс базових станцій. Розпочато процес об’єднання технологічних мереж та ІТ-платформ. Завершена міграція клієнтів фіксованого інтернет-доступу «Beeline-Україна» на ІТ-рішення «Київстар».
Об’єднання команд
Завершується процес формування єдиної команди «Київстар». Наразі вже об’єднано усі функції «Київстар» та «Beeline-Україна», окрім поки що фінансової та IT. Здійснено перехід на єдину автоматизовану систему управління персоналом, яка підтримує усі основні HR-процеси. В компанії гармонізовано системи цілепокладання, оцінювання та розвитку персоналу. Система обліку кадрів приведена до єдиного стандарту. Введено в дію єдині умови медичного страхування.
Щодо гармонізації системи оплати праці: у першому півріччі всім співробітникам «Beeline-Україна» на 10% було збільшено заробітну платню. Наступний крок — підвищення заробітної платні співробітників «Beeline-Україна», які увійшли до складу об’єднаної компанії, до відповідного рівня «Київстар», введення додаткової преміальної складової — річної премії, розширення компенсаційного пакету, зокрема нарахування доплати на харчування, — буде здійснено вже з 1-го липня.
Ігор Литовченко, президент «Київстар», голова бізнес-одиниці «Україна» компанії «VimpelCom Ltd»:
«Інтеграція двох бізнесів здійснюється згідно визначеного плану. Як голова бізнес-одиниці «Україна» компанії «VimpelCom Ltd», я задоволений перебігом та результатами об’єднання. Ми виконали усе, що було заплановане на перше півріччя. Наразі наша клієнтська база — стабільна, ефект синергії за 2010 р. становиmь $ 52 млн. Головне для «Київстар» у процесі об’єднання — це незмінні пріоритети: клієнти і якість. Ми намагаємося створити для усіх клієнтів максимально комфортні умови обслуговування та надавати послуги стабільної якості. Наші наступні кроки в об’єднанні: подальше введення та розвиток комплексних послуг мобільного та фіксованого зв’язку, створення єдиних IT-систем підтримки бізнесу та укріплення цілісної корпоративної культури Активної Турботи в команді об’єднаного «Київстар».
Олександр Ізосімов, президент та генеральний директор «VimpelCom Ltd»:
«Інтеграція „Київстар“ та „Beeline-Україна“, отримання синергії були одними з основних завдань, які стояли переді мною, як Генеральним директором „VimpelCom Ltd.“, і менеджерською командою української бізнес-одиниці. Сьогодні ми більш ніж задоволені тим, як реалізовані ці завдання в інтересах компанії, її клієнтів на масовому і корпоративному ринках, її акціонерів і всього телекомунікаційного ринку України. Більш того, синергетичний ефект, який ми бачимо в Україні, перевищує наші прогнози та обіцянки, які були дані ринку. Це ще раз підтверджує, що угода про об’єднання „VimpelCom Ltd.“ з „Київстар“ була абсолютно вірним стратегічним рішенням».
http://www.kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=17727