Если уменьшить им количество абонентов, показатели у них упадут?
Зависит кто оценивать будет , АМКУ или НКРСИ .Если уменьшить им количество абонентов, показатели у них упадут?
http://kyivstar-inet.com/index.php?&sid=09c2a076281227a9265f62d77eb843feДля абонентов Киевстар, которые обслуживаются на условиях тарифных планов «Единая цена», «Больше общения», «Мой регион», «С нами лучше», «Наилучший», «SMS и разговоры», «Стандарт», «Длинные разговоры» плата за соединение составит 0,39 грн.
Для абонентов DJUICE, которые обслуживаются на условиях тарифных планов «DJUICE-Новогодний 2007», «Единая цена», "Звони всем! Пиши всем!","Говори и пиши!"плата за соединение составит 0,39 грн.
Тарифы приведены в гривнах с учетом НДС. Дополнительно удерживается сбор в Пенсионный фонд в размере 7,5% стоимости услуг без учета НДС.
Цікава річ. Я поспілкувався на роботі з нашим голвбухом і та розповіла, що фізичні особи (звичайні громадяни) не є платниками ПДВ. Відповідно, якщо вам організація виставляє рахунок у якому вказано, що ви сплатили N суму ПДВ то ви маєте право звертатися в податкову для відшкодування цієї суми. Наприклад, якщо вам від ОСЗ надійшов рахунок за місяць у якому вказано, що ви сплатили за місяць за послуги зв'язку 100 грн в тому числі 20 грн ПДВ то ви маєте право на відшкодування із бюджету цих самих 20 грн.
Цікава річ. Я поспілкувався на роботі з нашим голвбухом і та розповіла, що фізичні особи (звичайні громадяни) не є платниками ПДВ. Відповідно, якщо вам організація виставляє рахунок у якому вказано, що ви сплатили N суму ПДВ то ви маєте право звертатися в податкову для відшкодування цієї суми.
Не совсем так. Если вы купили услуги ,то у продавца возникает обязательство по НДС а не у Вас. Вы просто купили услугу по конечной цене. И право на налоговый кредит вы тоже не получаете потому как не являетесь плательщиком НДС.Наприклад, якщо вам від ОСЗ надійшов рахунок за місяць у якому вказано, що ви сплатили за місяць за послуги зв'язку 100 грн в тому числі 20 грн ПДВ то ви маєте право на відшкодування із бюджету цих самих 20 грн.
Совершенно правильно! Но согласно квитанции я плачу тот самый НДС!не являетесь плательщиком НДС.
ИМХО: Если выразится другими словами то обязательство по НДС это обязанность магазина перечислить уплаченные мною деньги в государственный бюджет.у продавца возникает обязательство по НДС
Andrew: Чому підприємець який виготовляє пиріжки платить ПДВ зрозуміло, а чому кінцевий споживач, який не має жодного відношення до виробництва повинен сплачувати ПДВ?
а чому кінцевий споживач, який не має жодного відношення до виробництва повинен сплачувати ПДВ?
это фактически налог с цены товара, т.е. или как он правильно называется налог с продаж.
Не хочет сверх прибылей, вводит НДС на прибыль...
Потому что НДС - это и есть налог на потребителя.
В теории он считается одним из наиболее справедливых налогов с социальной точки зрения.
Если ты более богатый, значит ты больше потребляешь, значит больше налогов перечислишь в бюджет.
Нет, НДС и налог с продаж - это разные вещи, не надо их путать.
Спутали грешное с праведным.
НДС в первую очередь - это налог на потребление.
http://expres.ua/news/2012/08/10/71396Один з найбільших в Україні операторів мобільного зв'язку Київстар з 17 серпня підвищує вартість дзвінків на номери інших операторів. Про це інформує ТСН.
Вартість однієї хвилини розмови в 11 тарифних планах (в основному тих, які використовують корпоративні клієнти) зросте на 26-50% - до 1 грн 20 коп, йдеться офіційному повідомленні компанії в газеті "Голос України" .
Як зазначає ТСН, підвищення торкнеться тарифів "Бізнес 80", "Бізнес 120", "Бізнес 40", "Бізнес 60 Новий", "Бізнес 80 Новий", "Бізнес 120 Новий", "Бізнес 10", "Бізнес 50", "Бізнес 100" , "Новий бізнес 150" і "Бізнес 20".
Раніше в цих тарифах вартість вихідних дзвінків на мобільні і фіксовані номери становила від 60 до 95 копійок на хвилину в залежності від тарифного плану.
Також від 10 серпня підвищується плата за з'єднання для 8 передоплатних тарифних планів ("Єдина ціна", "Багато слів", "Мій регіон", "З нами краще", "Найкращий", "SMS і розмови", "Стандарт", "Довгі розмови") - з 0,25 грн до 0,39 грн.
А з 15 серпня змінюються умови тарифного плану "Весняний" - вартість хвилини розмови в мережі "Київстар" зросте з 0,2 грн до 0,5 грн, в мережах інших операторів - з 0,7 до 1,25 грн.
У "Київстарі" пояснили, що рішення обґрунтоване ситуацією на ринку і жодним чином не пов'язане з вимогою Антимонопольного комітету знизити тарифи.
Нагадаємо, щоб виконати цю вимогу, "Київстар" вирішив зменшити вартість послуг у тарифному плані "Класичний". Вартість дзвінків всередині мережі для абонентів "Класичного" зменшилася з 0,15 грн до 0,1 грн за хвилину, SMS-повідомлень - з 0,5 до 0,35 грн, MMS - з 1 до 0,75 грн, інтернет-доступу - з 6 до 5 грн/Мб.
http://inpress.org.ua/ru/economics/...protiv-ukrainskikh-operatorov-mobilnoy-svyaziАнтимонопольный комитет Украины (АМКУ) возбудил дело в отношении ЧАО "Киевстар" и ЧАО "МТС-Украина" в связи с невыполнением рекомендаций по снижению внутренних тарифов на услуги мобильной связи, сообщает пресс-служба АМКУ.
Как известно, в июне этого года комитет предоставил указанным компаниям обязательные для рассмотрения рекомендации.
Основанием для этого стало необоснованное повышение операторами стоимости отдельных услуг мобильной связи.
"Анализ предоставленной операторами информации о выполнении рекомендаций комитета не подтвердил информации о снижении цен на указанные услуги. В то же время в августе цены на отдельные услуги даже увеличились", - говорится в сообщении АМКУ.
Проводится расследование по делу.