Prorab
Skylark
А почему у тебя ночью телефон не в режиме "не беспокоить"?От же дістали вони зі своїми нічними СМСками.
А почему у тебя ночью телефон не в режиме "не беспокоить"?От же дістали вони зі своїми нічними СМСками.
Потому что время сейчас такое.А почему у тебя ночью телефон не в режиме "не беспокоить"?От же дістали вони зі своїми нічними СМСками.
Думаю, отправили вечером, но из-за глюков получил ночью.Потому что время сейчас такое.А почему у тебя ночью телефон не в режиме "не беспокоить"?От же дістали вони зі своїми нічними СМСками.
А настроить режима не беспокоить? Или ждёте что кто-то напишет супер важную смс?Потому что время сейчас такое.А почему у тебя ночью телефон не в режиме "не беспокоить"?От же дістали вони зі своїми нічними СМСками.
Та я просто позвоню оператору и извенюсь, что позволил себе быть недовольным. Надеюсь они и вы простите мою дерзость.А настроить режима не беспокоить? Или ждёте что кто-то напишет супер важную смс?Потому что время сейчас такое.А почему у тебя ночью телефон не в режиме "не беспокоить"?От же дістали вони зі своїми нічними СМСками.
Анулювання номеру. Некоректне анулювання номерів по терміну дії (GSM / PrePaid / INFO)Київстар почав масово вимикати поличкові сімки.
В мене є номер, дійсний до 03.04.23., прив'язаний до мультиакаунта. Вже 02.09. його вилучено і сімка неактивна. А при заході в МКС з цього номеру пропонує ввести пароль із СМС.Київстар почав масово вимикати поличкові сімки. Серед свіжого, 01.09 продовжив оди номер вхідним дзвінком. А сьогодні сімка вже неактивна, "номер не є дійсним".
Перепрошую, ви праві.Спеціалісти займаються вирішенням питання.
Додаткові дії виконувати не потрібно. Щодо того - як саме складність буде вирішена інформація не надходила. Раджу звернутись для уточнення після 09/09/2022 18:00
Київстар продовжує інвестувати в оновлення IT-систем для покращення обслуговування абонентів
Власне, усе очікувано, після новин про
Київстар продовжує інвестувати в оновлення IT-систем для покращення обслуговування абонентів
Аналогічна ситуація з декількома номерами, термін дії яких мав сплинути лише у 2023 році. Похід у СЦ результату не приніс(Київстар почав масово вимикати поличкові сімки. Серед свіжого, 01.09 продовжив оди номер вхідним дзвінком. А сьогодні сімка вже неактивна, "номер не є дійсним".
Аналогічна ситуація з декількома номерами, термін дії яких мав сплинути лише у 2023 році. Похід у СЦ результату не приніс(Київстар почав масово вимикати поличкові сімки. Серед свіжого, 01.09 продовжив оди номер вхідним дзвінком. А сьогодні сімка вже неактивна, "номер не є дійсним".
Яким чином можна зробити сім-карту активною? Може хтось мав подібний досвід?
https://community.kyivstar.ua/probl...innim-zakonodavstvom-sim-kartu-zablokovano-70 Попробуйте написать сюда, "Киевстар комьюнити". Или сюда, https://kyivstar.ua/uk/support/feedbackАналогічна ситуація з декількома номерами, термін дії яких мав сплинути лише у 2023 році. Похід у СЦ результату не приніс(Київстар почав масово вимикати поличкові сімки. Серед свіжого, 01.09 продовжив оди номер вхідним дзвінком. А сьогодні сімка вже неактивна, "номер не є дійсним".
Яким чином можна зробити сім-карту активною? Може хтось мав подібний досвід?
Конкретно Ви куди зверталися стосовно цієї проблеми? Де получили відповідь "технічні спеціалітсти працюють над вирішенням проблеми"Ніяк, "технічні спеціалітсти працюють над вирішенням проблеми".
Я ж писав, що звертався на теплу лінію Київстар і процитував їх відповідьКонкретно Ви
Це відповідь, яку вам надали на гарячій лінії чи на форумі Київстар? Звідки саме це повідомлення напишіть будь-ласкаАнулювання номеру. Некоректне анулювання номерів по терміну дії (GSM / PrePaid / INFO)Київстар почав масово вимикати поличкові сімки.
Деякі номери передплати були некоректно анульовані по терміну дії номеру. При цьому номери не мали бути анульовані та мали поповнення рахунку після 25.07.
Не стосується номерів з тарифним планом "SMART SIM".
Наші інженери вже займаються вирішенням цього питання. Просимо вибачення за тимчасові труднощі
Я не звертався на форум Київстар, це відповідь з "гарячої лінії".Це відповідь, яку вам надали на гарячій лінії