Випали пропозиції по Колесу за пару днів: х20 на чіпси, +400 +250 +120, всі із оплатою МС. Закупився у четвер в магазі, розрахувався картою МС, ввечері глянув - жодна пропозиція не спрацювала.
Відкрити звернення через вайбер дало лише на ранок п'ятниці, описав ситуацію вказав усі "пропущені" пропозиції, локацію, № чека. В неділю в 19:40 прийшла відповідь, типу +120 +250 зарахували, і більше нічого. Через 12хв приходить наступне "
На жаль, ми вимушені завершити чат № 2134807 , оскільки Ви нам не відповідаєте . Але не засмучуйтесь, протягом 24 години Ви можете повернутися до бесіди, натиснувши у Головному меню "Активні звернення" та перейти до потрібного чату знову. " Ок, думаю в понеділок повернуся до звернення. Відкриваю вчора о 12-тій чат, заходжу в активні звернення, а там - "
Активних звернень не виявлено".
Ок, відкриваю нове, описую ситуацію і посилаюся на попереднє звернення. Спочатку оператор пише "так, є технічна помилка", потім перевзувається і пише "а у вас ніколи не було х20 та +400, переглянув увесь ваш профіль на тиждень назад" - кидаю йому скрін, зроблений ввечері у четвер з додатку, де пропозиції ще відображаються (мова за перші дві), але час їх життя вже показує 0 годин (на момент оплати в магазі час життя показувало 6 годин).
Чувак пропадає, потім вертається і каже "так, я найшов ваші пропозиції, але вони вже не діяли на час оплати". Де він знайшов, чому не діяли, коли я перед розрахунком перевірив їх у додатку. Шкода, що не догадався зробити скрін відразу до/після розрахунку - були би бронебойні докази. А так вже марно було сперечатися.
Вроді і ПДВ магаз не платить, і самі пропозиції досить дрібні, але навіть тут кроять і ліплять дурня.