Це погана ідея, інколи роблю замовлення для родичів в іншому місті, в яких взагалі немає смартфона. Завжди можна перепитати що входило в замовлення+ є камери спостереження+ не завжди замовлення вже оплачене наперед.А, по хорошому, при видачі мали б подивитися у додаток клієнта, де то замовлення створене. Або у скріншот зі сторінки замовлення
В тих магазинах, де роблю замовлення у Львові, вони зазвичай зберігаються в іншому місці ніж видача, або на крайній випадок- заховані в кошиках під касою. В цьому випадку, я би просто звернув увагу адміністратора, а не робив «ведмежу послугу» всім іншим отримувачам.
В разі якщо хтось інший забере- одразу приходить повідомлення від банку про списання коштів+пуш від Сільпо про якість обслуговування, думаю ту людину можна буде затримати впродовж 5 хвилин, або написати заяву в поліцію+ прикласти кадри з камери спостереження (=крадіжка).