особенно что номера могут быть и по 10лет и для бизнеса, у Билайна все брали новые номера а тут переводились и старые.
То есть бизнес плохо движется, средств для оплаты разговоров по телефону не хватает, поэтому решили покрутить, забив на важность номера с наивностью ребенка полагая, что это прокатит?!
А яка різниця за що блочать? НЕФІГ випускати збиткових тарифів.
Тобто не треба вигiдних тарифiв? Нехай буде по 50 коп i край?
А може, якщо усi оператори домовляться та вiдмiнять або зменьшать до 10 коп. доплату за вхiднi, то й статистика накруток та вiдключень впаде?
Не напишуть же, що звінки щодня менше чим на 3 номера на повний об'єм пакета - фрод. А якщо і напишуть самі розумієте це можна обійти. Зробивши звінки на ще один номер.
Тодi ви теж повиннi розумiти, що тi, хто крутять, й надалi будуть шукати шляхи для накручування рахунку. Хоч як пиши, що таке фрод.
Або
якщо в тарифi визначити всi можливi особливостi, якi враховуються фродом, цей тариф буде мати з десяток зiрочок, що буде заскладно для звичайного абонента. I навiщо це абонентовi?