уже прийшла відповідь:Для тих у кого була підключена послуга ІзК - дзвоніть оператору (111->3->0) і робіть заявку на повернення коштів за невикористані дні (мою прийняли).
Тепер сижу і чухаюся, якщо вони весь попередній трафік порахують по 7 грн, в мене рахунок на кілька сотень в мінус піде.
В них не було іншої можливості, як повернути за не надану послугу:Тепер сижу і чухаюся, якщо вони весь попередній трафік порахують по 7 грн, в мене рахунок на кілька сотень в мінус піде.
ПРАВИЛА надання та отримання телекомунікаційних послуг сказав(ла):62. Оплата отриманих послуг здійснюється за тарифами, тарифними планами, що діють на момент надання послуг під час окремого сеансу зв’язку.
У разі коли процес надання та отримання послуги охоплює проміжок часу, протягом якого застосовуються різні тарифи, вартість послуги визначається за тарифом, що діяв на початку її надання.
Только один раз.