В соседней теме есть новость о том, что скоро перестаёт действовать услуга старсвит и звонки через 815. Возник вопрос каким образом будет в этом ТП тарифицироваться звонок в Россию после отмены 815? Поскольку тут предусмотрен льготный тариф 80 копеек за минуту, если звонить через 815.
http://www.kyivstar.ua/lg/mm/mobile/...ntage/#prepaid
В общем написал через обратную связь в МКС этот вопрос. Получил такой ответ: "Доброго дня !
Дякуємо Вам за звернення!
Ознайомившись з Вашим листом, повідомляємо, що для здійснення дзвінка за кордон з номера «Київстар» можливість скористатися пільговими тарифами послуги «СтарСвіт» діяла до 28.01.2015р. З 29.01.2015 припиняється надання послуги «СтарСвіт». Оплата дзвінків відбувається за міжнародними тарифами, в тому числі і при дзвінках з тарифного плану «Потрійна перевага». До Росії вартість хвилини становить 12,75 грн. без плати за з’єднання..Таріфікація кожної хвилини вихідних та переадресованих дзвінків здійснюється в першу секунду кожної хвилини, а секунди з другої по шестидесяту не тарифікуються. Набір номера у форматі:
+ [Код країни] [код міста або код мережі мобільного оператора] [номер абонента].
Коли компанія вводила послугу «Стар Світ» була інша економічна ситуація. Зараз вона істотно змінилася через інфляцію. При цьому взаєморозрахунки з нашими технічними підрядниками ми здійснюємо у валютному еквіваленті, так це безпосередньо впливає на ціноутворення на ринку зв'язку.
Крім цього, ми проаналізували потреби наших абонентів за напрямками голосового міжнародного трафіку і прийшли до висновку, що переважна кількість користувачів дзвонять максимум в три країни. Тому було прийнято рішення вивести з експлуатації послугу «СтарСвіт» і замінити її використанням послуги «Улюблені країни».
Ознайомитися з детальними умовами послуги «Улюблені країни», а також переглянути список країн, доступних для підключення, вибрати зручний для Вас спосіб активації послуги за номером, можливо на офіційному сайті компанії «Київстар» за посиланням -
http://www.kyivstar.ua/uz-15/mm/mobile/services/other_counries/favoritecountry/#prepaid
Додатково повідомляємо, що інформація щодо некоректного опису умов тарифного плану на сайті компанії, описана Вами у цьому листі, була негайно передана в технічний відділ для перевірки. Максимум до 24.02.2015р. заявку буде розглянуто, інформація на сайті буде виправлена. Дякуємо за співпрацю та сподіваємось на Ваше розуміння .
При виникненні додаткових питань, будь ласка, зверніться до інформаційно-довідкової служби компанії «Київстар», яка працює для Вас цілодобово, 7 днів на тиждень, по номерам:
• 466 (безкоштовно з мобільного в мережі «Київстар» та Beeline);
• 0800300466 (з міської мережі України);
• в режимі «чат»: натисніть кнопку «Online-помічник» на сторінці «Зворотній зв'язок» в «Мій Київстар».
З найкращими побажаннями,
Центр Обслуговування абонентів «Київстар»".