Транспортная стратегия Украины

Горецкий

Известный пользователь
Реєстрація
06.04.09
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Mi9tPro

Біля Черкас завершується перший за 40 років ремонт об'їзної дороги цього обласного центру. Про це повідомляє у Facebook Укравтодор.

Наразі на обході вже нанесено розмітку, встановлюються останні дорожні знаки та майданчик габаритно-вагового контролю вантажівок на виїзді з Черкас. На черзі — влаштування павільйонів на зупинках автобусів та встановлення освітлення пішохідного переходу.

Дорогу відремонтували за програмою президента Володимира Зеленського "Велике будівництво".

Обхід є частиною дороги Н-16 Золотоноша – Черкаси – Сміла – Умань — однієї з основних транспортних артерій Черкащини. Роботи з її відновлення почалися у 2020 році та тривають у 2021-му.

"Дорога державного значення Н-16 – маршрут, що проходить через всю Черкаську область зі сходу на захід, з’єднує лівобережну частину краю із правобережною. Починається у Золотоноші, проходить через міста Черкаси, Сміла, Шпола, Звенигородка, Тальне та Умань. Є найдовшою автодорогою Черкащини, протяжність Н-16 становить 208,1 км", — зазначається у повідомленні.

Минулого року на Черкащині за програмою президента Зеленського "Велике будівництво" відновили дорожнє покриття на 67,2 км, плани на цей рік — ще на 115 км.
 

Stiv

Известный пользователь
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung Galaxy A71

11 вересня перша "Ракета" вирушила з Києва та пришвартувалась у Каневі.


Про це повідомив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.

Він повідомив, що зранку відправили пасажирів, що долучились до фокус-групи і разом із соціологами допоможуть зробити майбутні регулярні подорожі для мандрівників максимально комфортними.

"Ми досліджуємо можливості відновлення регулярних туристичних маршрутів, розглядаючи також варіанти співфінансування таких програм із боку держави", – повідомив міністр.

Одноденний промомаршрут складається з подорожі Дніпром із Києва до Канева та у зворотному напрямку. Все це на швидкісних теплоходах.

За словами Ткаченка щонайменше два маршрути з Києва – в Канев та Чорнобиль можуть регулярно запрацювати вже з наступного року. Ця модель відпрацьована з місцевою владою, туроператорами, Міністерством інфраструктури України.

"Ці маршрути мають величезний потенціал для внутрішнього і не тільки туризму. Головне, вони формують традицію подорожей на вихідні. З такими мальовничими річками, які є в нашій країні, соромно не використовувати такий шанс. День на теплоході – це завжди незабутні емоції", – пише міністр.

 

Паук

Пивовар
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
статья про то, откуда эти "Ракеты" взялись
По памяти, на "крылатых суднах" были древние, как дерьмо мамонта, дрыгатели, отрыгивающие нефть (соляру и масло) тоннами.
и эта печальная ситуация была в совке тотально, движки были слабее, прожорливее, тяжелее и с меньшим ресурсом, чем аналоги у буржуев
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Одесса
Так в статье же написано, что двигатели - те самые, других нет. Но там же упомянуто, что зарубежные аналоги до начала 2010-х были не экономичней, и при этом ремонтопригодность наших - повыше (но ломаются чаще).

На другом ресурсе - "Но после 1990-х этот вид транспорта стал экономически не выгодным и большинство из 150 "Ракет" продали за границу. Часть судов до сих пор ходят в Греции, в Таиланде и Канаде. ". У меня диссонанс такие заявления вызывают. Классное "экономически невыгодно" - развалить отрасль, а потом ставшим ненужным, но вполне исправное имущество продать более расторопным дельцам.

А так, какая-то неправильная транспортная стратегия получается. Не хочу умалять заслуги причастных людей, но для меня новость о восстановлении = "энтузиасты смогли восстановить двести ГАЗ-24 Волга и теперь эти машины будут перевозить пассажиров как такси".
 

Паук

Пивовар
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Да, уже потом прочитал про это. Возможно забугром поставили новые движки, или берут бОльшую оплату.
Тут наверняка ситуация, похожая с конкордами (сверхзвуковыми перевозками) в авиации: быстро-дорого-престижно, а кому нужно дешево - те тошнят на "дозвуке" в ширпотребных боингах/эйрбасах/итд...
С волгами (которых как дерьма) пример не совсем корректен, тут не только альтернативы СПК нет, так еще и моделей судов выпускалось пару-тройку штук.
Тут более актуален пример "энтузиасты восстановили ТУ-144". Хотя (в отличии от успешных ракет-метеоров) его совки не смогли довести до проектных требований, и тушка почти не возила пассажиров (в отличии от тех же конкордов, которые лет... 20? 30? - успешно работали на дальнемагистральных-межконтинентальных рейсах). Наверное, пример с восстановлением конкорда более актуален в данной ситуации...
 

opex

Travel geek
Реєстрація
27.10.07
Місто
Киев<->Буча
Телефон
iPhone SE2 / Lenovo P2
Если я ничего не путаю - у Нибулона суда на подводных крыльях как раз прошли ремоторизацию, получили новые более современные движки. Но - чуть менее мощные, поэтому иногда есть проблемы с переходом из режима обычного в надводный или как он правильно называется.
Помню на несколько минут экипаж просил пассажиров носовой части перейти на кормовую, после выхода на надводный режим всем разрешалось вернуться. На носу самые шикарные места:)
 

Горецкий

Известный пользователь
Реєстрація
06.04.09
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Mi9tPro

У Чернігівській області будівельники почали підготовчі роботи на Тростянецькій балці – одному з найбільш складних відрізків траси Н-07 Київ – Суми – Юнаківка. Подробиці виклала Чернігівська ОДА.

Роботи в районі Тростянецької балки є частиною плану капітального ремонту траси Н-07, який почали у 2021 році за програмою президента Володимира Зеленського «Велике будівництво». У межах Чернігівської області проходить 143 км національної траси, що поєднує південь Чернігівщини з Київщиною та Сумщиною.

«Тут розташована велика гідротехнічна споруда. Зокрема, для перетоку води з водосховища «Тростянецька балка» в ставок влаштовано двовічкову трубу отвором на збірних фундаментах. По-друге, ділянка дороги, що повторює рельєф місцевості в районі балки, має понаднормові ухили, а тому взимку за негоди тут складно рухатися», - пояснюють в обласній адміністрації.

В ході ремонту встановлять нову переливну трубу, а на ухилах створять додаткові смуги руху на підйом в обох напрямках.

«Протяжність ділянки, яка ремонтується, — 9,9 км. Наразі на 8,5 кілометрах влаштовано шар ресайклінгу та вирівнювальний шар асфальтобетону. В районі Тростянецької балки поки ведуться земляні роботи по розширенню проїзної частини», - коментує Чернігівська ОДА.

Загалом до кінця року в Чернігівській області планують відремонтувати 182 км доріг державного значення.
 

Stiv

Известный пользователь
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung Galaxy A71
Киев должен выкупить цех завода "Большевик" для строительства моста за 240 миллионов, – ФГИ

Независимый оценщик оценил стоимость цеха №5 бывшего завода "Большевик", который необходимо выкупить и снести для завершения строительства Шулявского путепровода, составила 240 млн грн с НДС.

Как сообщили в пресс-службе Фонда государственного имущества, оценка имущества была проведена по поручению Киевской горгосадминистрации (КГГА), передает Интерфакс-Украина.

В ФГИ напомнили, что для решения вопроса цеха № 5 завода "Большевик" ведомство совместно с городскими властями разработало специальную "дорожную карту".

"Фонд госимущества вообще не осуществляет оценку, а является регулятором оценочной деятельности. По процедуре власти города наняли независимого оценщика, который провел оценку этого корпуса. Она составляла 240 млн грн с НДС", – сообщили в ФГИ, уточнив, что этот отчет был предоставлен в Фонду и получил положительную рецензию.

"Эти процедуры были завершены в апреле 2020 года. Следующий шаг – власти города должны выкупить по оценочной стоимости это здание в рамках закона "Об отчуждении земельных участков, других объектов недвижимого имущества, размещенных на них, находящихся в частной собственности, для общественных потребностей или по мотивам общественной необходимости", и тогда этот корпус станет киевским. Для этого должно быть принято соответствующее решение Киевсовета, но его пока так и нет", – подчеркнули в Фонде.

В ведомстве напомнили, что имущество завода "Большевик" находится в арестах, что делает невозможным перерегистрацию права собственности имущества или его части. Для решения этого вопроса ЧАО "Киевский машиностроительный завод" подало четыре судебных иска для снятия арестов со здания цеха №5, однако по всем искам суды приняли отрицательные решения.

"После этого КГГА подала в суд на завод "Большевик" – это юридический механизм решения вопроса для перерегистрации собственности под арестом", – пояснили во ФГИ

В свою очередь советник главы КГГА Дмитрий Белоцерковец сообщал, что для города сценарий выкупа корпуса на данный момент является неприемлемым.

"Город берет его (цех № 5) для того, чтобы снести и создать транспортную инфраструктуру, а не под какие-то коммерческие проекты. Тем более, что завод "Большевик" должен большое количество денег городу – долги по налогам на землю, около 300 млн грн. А на самом деле, они вообще должны были передать его на бесплатной основе или снести сами", – сказал он.

Как сообщалось, Кабинет министров утвердил условия приватизации ПАО "Первый киевский машиностроительный завод" (ПКМЗ, бывший завод "Большевик") со стартовой ценой 1,39 млрд грн. Аукцион по его продаже запланирован на 27 октября.

 

Паук

Пивовар
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
А что там с Шулявкой чудят "который год"? Со стороны Житомирки, по Победы, на Гетьмана так и нет заезда?
 

Dawn

Nokia - Connecting People
Реєстрація
02.09.17
Місто
Киевская область
Телефон
Nokia 515 White
Схоже, що велике будiвництво дойшло тепер i до нашого села. Асфальт у нас клали ще в серединi дев'яностих, i перiодично ремонтували ями, якi на тих самих i на нових мiсцях все одно через кiлька рокiв з'являлись. В цьому мiсяцi вже до справи пiдiйшли серйозно i вирiзали та замiнили цiлi сектори понiвечиної дороги.
Хоча в мене немає авто, але навіть ходити стало легше :)
 
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ
Телефон
Samsung S8 + Xiaomi Mi Max 2
Замінили тільки асфальт? Чи зробили нормальне узбіччя і водовідведення?
 

Горецкий

Известный пользователь
Реєстрація
06.04.09
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Mi9tPro

Служба автомобільних доріг у Луганській області оприлюднила у Facebook фотографії маршруту Сєвєродонецьк — Золоте, на якому майже завершився ремонт за програмою президента Володимира Зеленського «Велике будівництво».

Маршрут пролягає на Луганщині фактично біля лінії розмежування з тимчасово окупованими територіями.

На світлинах видно дорогу в ідеальному стані, на яку наразі наноситься дорожня розмітка.

При ремонті використовуються сучасні технології. Зокрема, розмітка наноситься холодним пластиком.

«Холодний пластик — це відносно новітня технологія. Холодний пластик стійкий до механічного впливу. Термін його служби значно довший у порівняні з іншими матеріалами. Для порівняння: краска — пів року, холодний пластик — щонайменше півтора року», — пояснює провідний інженер відділу якості та технічного контролю Служби автомобільних доріг у Луганській області Віктор Циганський, який нещодавно проінспектував хід робіт.

Маршрут Сєвєродонецьк — Золоте складається з двох ділянок автомобільних доріг Р-66 та Т-13-16 загальною протяжністю 44 кілометри. У 2020 році були зроблені основні роботи на дорозі Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» — Сватове — Лисичанськ — Луганськ та забезпечено безперешкодний проїзд.

Також на дорозі Р-66 повністю закінчені роботи на шляхопроводі через залізницю на км 192+862, мості через річку Біленька на км 188+578 у Гірському та мості на км 182+933.
 

Горецкий

Известный пользователь
Реєстрація
06.04.09
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Mi9tPro

У Чернівецькій області розпочався ремонт дороги Т-26-01 Чернівці - Вашківці - Путила - КПП «Руська» з під'їздом до КПП «Шепіт» на україно-румунському кордоні. В рамках програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» тут буде відновлено 12 км дороги, що була побудована ще в 1980-х роках і з тих пір жодного разу не ремонтувалася.

Про хід робіт на об'єкті повідомляється на сторінці Служби автомобільних доріг у Чернівецькій області в Facebook.

Ділянка, на якій почалися відновлювальні роботи, розташована між смт. Путила і селом Дихтинець Вижницького району. Вона веде до КПП «Шепіт», закритого в 2010 році через неготовність на той момент української сторони забезпечити його функціонування.

На сьогодні на 300-кілометровому кордоні з Румунією діє тільки один пропускний пункт. В рамках «Великого будівництва» ведуться активні роботи з добудови та запуску в експлуатацію додаткових пунктів, сердь яких КПП «Шепіт», а також "Дяківці", "Красноїльськ" і "Руська", розповіли раніше у Чернівецькій ОДА.

Наразі на ділянці дороги Т-26-01 від селища Путила вже проведено фрезерування зруйнованого покриття на відрізку протяжністю 7,5 км. Ще на 3 км для зміцнення основи дороги була застосована щебенево-піщана суміш з додаванням спеціального в'яжучого матеріалу.

Також на 2 км дороги була виконана регенерація методом «холодного ресайклінгу» і розпочато ремонт штучних споруд на з'їздах.

На цей час триває фрезерування старого покриття і закріплення основи дороги методом «холодного ресайклінгу».

В ході ремонту на всій протяжності ділянки будуть також відремонтовані 7 мостів та відновлені 2 підпірні стінки. Додатково для зміцнення дороги з нуля буде побудована ще одна підпірна стінка.
 
Зверху