Транспортна стратегія України

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Pahan2k, декілька місяців назад читав про ці плани. Здається нинішній міністр писав, що платні будуть нові дороги, де є кошти інвесторів. Дороги, що будують під велике будівництво, не будуть платними.
Post automatically merged:

Фігассє собі Пєдалька на велосипед наколядував.
Так це ще не кінець, ціни з розрахунком на березень 2020 р. Поки будуть ремонтувати, з коригують під 202.. р.
Цей звіздьож про "нові платні дороги" в нього був ще у 2019 році.
Зараз вже триндить про концесію існуючих доріг. Однак невпевнено виправдовується, що для громадян України вони будуть безкоштовні. Однак потім заперечує себе, що за це платитиме бюджет.
 

GLOOMER

Заблокирован
Реєстрація
02.10.08
Місто
Полтава
для громадян України вони будуть безкоштовні
с другой стороны непонятно, почему в Украине до сих пор нет виньеток для блях :unsure:

P.S. молдавские 5 км бездорожья за 4 евро до сих пор не дают мне покоя :( еще и на выезде мне начали что-то рассказывать мол в бумажке которую я предъявил неправильно номер моего авто указан
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8

Pahan2k

Заблокирован
Реєстрація
25.11.18
Місто
Запоріжжя
Телефон
Xiaomi Redmi Note 7
Перекладати асфальт і замінювати ліхтарі?
Там нема ліхтарів :confused:

Плата за транспортировку газа, не не слышал? Этот народ стерпит всё.
Ну, до якогось моменту, звісно. Плата за транспортування газу не настільки й велика, у порівнянні з вартістю проїзду по дорозі. Це ж ненормально, що за проїзд треба буде сплатити бльше, ніж за паливо. А знаючи наш підхід, ця платна дорога буде в такому ж стані, що й безоплатна, тільки за гроші.
Доречі, рік тому вони також хотіли віддати в концесію запорізький аеропорт, який тільки-но збудували. І навіть наш нарід почав потроху обурюватися, і міністр різко дав задню.

Зараз вже триндить про концесію існуючих доріг.
А це повне нахабство. Спочатку за мій кошт (з бюджету) поремонтували дорогу (вже починає місцями потроху повзти), а тепер я маю знову платити за проїзд?
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
А це повне нахабство. Спочатку за мій кошт (з бюджету) поремонтували дорогу (вже починає місцями потроху повзти), а тепер я маю знову платити за проїзд?
Ось що він говорить про ці дороги
"Ці дороги не будуть платними для громадян. За інфраструктуру сплачуватиме держава, але на виплат протягом 20-30 років. Якщо дорога не підтримуватиметься в належному стані, то платіж інвестору буде меншим. Він буде зменшуватися на суму штрафу, який передбачено в договорі", — заявляє Владислав Криклій.
А що він мав на увазі насправді - біс його знає.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Згадав, як декілька років назад теж почали говорити за платні дороги. Хотіли брати гроші з транзитних фур, особливо з росіян. Але тоді по всіх каналах почав бігати Червоненко, який контролює ці перевезення і почав розказувати, що нам не можна таке вводити, бо росіяни почнуть нас об'їжджати і втратимо якісь кошти. Зараз напевно знову вилізе в ефір.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Молдова "гарно робить". За 200 метрів бездоріжжя, щоби попасти з України в Румунію, бере 6 євро з легкової автівки.
 

Pahan2k

Заблокирован
Реєстрація
25.11.18
Місто
Запоріжжя
Телефон
Xiaomi Redmi Note 7
І взагалі, платними можуть бути лише альтернативні шляхи
Это где написано? Да и переписать закон у нас - раз плюнуть.
Да нигде. Это в нормальных странах так. И когда у нас лет 10 назад начинали об этом говорить, то условием платной дороги было наличие альтернативной бесплатной.
В ненормальных странах, например в Доминикане, есть только платная дорога, в концессии.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Молдова "гарно робить". За 200 метрів бездоріжжя, щоби попасти з України в Румунію, бере 6 євро з легкової автівки.
1) от 4 евро
2) там минимум 2,5 км
Писав з памяті.
Однак, навіть 4/євро за 2,5 км - це дорого за французькими цінами.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Офіційні роз'яснення міністра інфраструктури України.

Вчора у ЗМІ з’явилась новина про те, що Україна збудує шість платних автобанів, і вже визначено граничну вартість стягнення плати за проїзд.
Поясню, чому ця інформація не відповідає дійсності, і що відбувається насправді.
№ 1. Проєкти державно-приватного партнерства (ДПП) — це формат «оплати частинами» інвестору від держави, без плати за проїзд
У жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували Першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі.
Сайт проєкту: http://roadppp.in.ua.

▪️
Йдеться про 6 ділянок доріг загальною протяжністю 1 500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів ДПП:
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18)
Бориспіль — Полтава (М-03)
Херсон — Миколаїв (М-14)
Київ — Житомир — Рівне (М-06)
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19)
Дніпро-Кривий Ріг — Миколаїв (M-04, H11)

▪️
У рамках цього проєкту плата за проїзд не буде. Внески інвестора компенсуватимуться з державних коштів. Тобто, фактично, йдеться про своєрідний формат оплати частинами, який у світі більше відомий як «availability payments» або «плата за доступність».
У чому вигода для інвестора? Окрім виплат за пророблену роботу, він також отримує на наступні 20–25 років контракт на утримання оновленої ділянки.
Такий формат співпраці допомагає державі пришвидшити процес оновлення та якісного утримання доріг, а інвестору — гарантувати прибутки у довгостроковій перспективі.
№ 2. Платні дороги в Україні — перспектива
Наразі в Україні немає жодної дороги загального користування, яка побудована за кошти приватних інвесторів. Водночас на етапі розробки наразі два потенційних концесійні проєкти:
будівництво дороги Стрий — Мукачево — наразі для цього проєкту розробляється техніко-економічне обґрунтування за кошти компанії Онур Конструкціон Інтернешнл
будівництво дороги Краковець — Броди — Рівне — тут розробку ТЕО взяла на себе компанія Автомагістраль-Південь.
Проте варто зауважити, що сам формат співпраці: державно-приватне партнерство чи концесія — все ще на етапі опрацювань і визначення. Обидва ТЕО мають бути завершені до кінця цього року. Розробка техніко-економічного обгрунтування є приватною ініціативою, після завершення досліджень буде оголошено відкритий конкурс, який має визначити майбутнього концесіонера
№ 3. Гранична вартість зняття плати за проїзд визначена виключно для концесійних проєктів
Постанова Уряду від 23 грудня 2020 року визначає максимальний розмір плати за разовий проїзд для доріг, які побудовані на умовах концесії. Тобто до доріг, які оновлюватимуться у рамках ДПП, це жодного стосунку немає.

▪️
Основне завдання постанови — створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні. Зокрема, це стосується будівництва доріг Стрий — Мукачево та Краковець — Броди — Рівне. Зауважу також, що визначена постановою вартість є «граничною», тобто найвищою, і в її межах визначатиметься вартість проїзду по конкретному маршруту відповідно до ТЕО.
Безумовно, залучення коштів приватних інвесторів у інфраструктурні проєкти України є одним із пріоритетних напрямків нашої роботи, і у світі не існує інших опцій відшкодування інвестицій як зняття додаткової плати з користувача, або відшкодування державою. Власне у цьому і є ключова відмінність між концесією та державно-приватним партнерством.
І вкотре нагадую, адже наша позицію тут незмінна – дороги «Великого будівництва» ніколи не будуть платними.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Сьогодні нарешті встановили останню секцію верхової частини вантового мосту в Запоріжжі. Вже почали збирати секції під низову частину мосту. Також приїхали нові ванти. А на балковому мосту завершили насувні роботи, тепер розбирають тимчасові конструкції і бетонують підходи до нової частини мосту.
 

Вкладення

  • міст (3).jpg
    міст (3).jpg
    177.7 КБ · Перегляди: 11
  • міст (4).jpg
    міст (4).jpg
    194.7 КБ · Перегляди: 9
  • міст (5).jpg
    міст (5).jpg
    93.3 КБ · Перегляди: 9
  • міст (6).jpg
    міст (6).jpg
    98.1 КБ · Перегляди: 9
  • міст (1).jpg
    міст (1).jpg
    232.3 КБ · Перегляди: 12
  • міст (2).jpg
    міст (2).jpg
    188.8 КБ · Перегляди: 11

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Офіційні роз'яснення міністра інфраструктури України.

Вчора у ЗМІ з’явилась новина про те, що Україна збудує шість платних автобанів, і вже визначено граничну вартість стягнення плати за проїзд.
Поясню, чому ця інформація не відповідає дійсності, і що відбувається насправді.
№ 1. Проєкти державно-приватного партнерства (ДПП) — це формат «оплати частинами» інвестору від держави, без плати за проїзд
У жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували Першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі.
Сайт проєкту: http://roadppp.in.ua.

▪️
Йдеться про 6 ділянок доріг загальною протяжністю 1 500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів ДПП:
Харків — Дніпро — Запоріжжя (M-29, M-04, M-18)
Бориспіль — Полтава (М-03)
Херсон — Миколаїв (М-14)
Київ — Житомир — Рівне (М-06)
Ягодин — Ковель — Луцьк (М-07, М-19)
Дніпро-Кривий Ріг — Миколаїв (M-04, H11)

▪️
У рамках цього проєкту плата за проїзд не буде. Внески інвестора компенсуватимуться з державних коштів. Тобто, фактично, йдеться про своєрідний формат оплати частинами, який у світі більше відомий як «availability payments» або «плата за доступність».
У чому вигода для інвестора? Окрім виплат за пророблену роботу, він також отримує на наступні 20–25 років контракт на утримання оновленої ділянки.
Такий формат співпраці допомагає державі пришвидшити процес оновлення та якісного утримання доріг, а інвестору — гарантувати прибутки у довгостроковій перспективі.
№ 2. Платні дороги в Україні — перспектива
Наразі в Україні немає жодної дороги загального користування, яка побудована за кошти приватних інвесторів. Водночас на етапі розробки наразі два потенційних концесійні проєкти:
будівництво дороги Стрий — Мукачево — наразі для цього проєкту розробляється техніко-економічне обґрунтування за кошти компанії Онур Конструкціон Інтернешнл
будівництво дороги Краковець — Броди — Рівне — тут розробку ТЕО взяла на себе компанія Автомагістраль-Південь.
Проте варто зауважити, що сам формат співпраці: державно-приватне партнерство чи концесія — все ще на етапі опрацювань і визначення. Обидва ТЕО мають бути завершені до кінця цього року. Розробка техніко-економічного обгрунтування є приватною ініціативою, після завершення досліджень буде оголошено відкритий конкурс, який має визначити майбутнього концесіонера
№ 3. Гранична вартість зняття плати за проїзд визначена виключно для концесійних проєктів
Постанова Уряду від 23 грудня 2020 року визначає максимальний розмір плати за разовий проїзд для доріг, які побудовані на умовах концесії. Тобто до доріг, які оновлюватимуться у рамках ДПП, це жодного стосунку немає.

▪️
Основне завдання постанови — створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні. Зокрема, це стосується будівництва доріг Стрий — Мукачево та Краковець — Броди — Рівне. Зауважу також, що визначена постановою вартість є «граничною», тобто найвищою, і в її межах визначатиметься вартість проїзду по конкретному маршруту відповідно до ТЕО.
Безумовно, залучення коштів приватних інвесторів у інфраструктурні проєкти України є одним із пріоритетних напрямків нашої роботи, і у світі не існує інших опцій відшкодування інвестицій як зняття додаткової плати з користувача, або відшкодування державою. Власне у цьому і є ключова відмінність між концесією та державно-приватним партнерством.
І вкотре нагадую, адже наша позицію тут незмінна – дороги «Великого будівництва» ніколи не будуть платними.
В китайців гроші візьмуть.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Президент України Володимир Зеленський підписав Закон «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» № 1582-ІХ, який Верховна Рада ухвалила 29 червня поточного року.

Документ має на меті недопущення руйнування автомобільних доріг, покращення стану безпеки дорожнього руху, зменшення кількості ДТП і збереження життя та здоров’я людей.

Зокрема, закон запроваджує адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, що зафіксовані за допомогою засобів фото- й кінозйомки, відеозапису, серед іншого, в автоматичному режимі.

Також документ запроваджує штрафи для водіїв транспортних засобів за невиконання вимог про зупинку від представників Державної служби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека), внесення недостовірних відомостей про масу або габарити вантажу до товарно-транспортної накладної чи іншого документа тощо.

 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Кабінет міністрів 4 серпня призначив політика та колишнього журналіста Мустафу Найєма заступником міністра інфраструктури Олександра Кубракова.
Про це він сам підтвердив у коментарі Суспільному.
23 червня Найєма призначили на посаду радника міністра інфраструктури Олександра Кубракова на громадських засадах.
Раніше Мустафа Найєм обіймав посаду заступника генерального директора з управління активами "Укроборонпрому". Наприкінці квітня стало відомо про його звільнення. При цьому сам політик назвав таке рішення керівництва концерну "неочікуваним".
Интересно, а он знает ширину рельсов?
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Если будет нужно, то загуглит или прочитает из мануалов.


 
Зверху