Транспортна стратегія України

Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
Citizen, або хоча б пдр виконували.

17.4. У населених пунктах, наближаючись до автобуса, мікроавтобуса або тролейбуса, що розпочинає рух від позначеної зупинки, розташованої в заїзному «кармані», водії інших транспортних засобів зобов’язані зменшити швидкість, а в разі потреби зупинитися, щоб дати можливість маршрутному транспортному засобу розпочати рух.
Вы правы, должны, но кто те правила помнит:) Знак и разметка может заставят задуматься и вспомнить, для чего они поставлены и нарисованы, я это имел ввиду .
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Вы правы, должны, но кто те правила помнит:) Знак и разметка может заставят задуматься и вспомнить, для чего они поставлены и нарисованы, я это имел ввиду .
Пропускати швидкі і інші екстрені служби теж забудькуватість не дозволяє?
 
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
idea, отсутствие наказания. В случае с ОТ еще надо дойти до формулировки нарушения: повороты не включил для маневра , далеко стоял на остановке и т.д.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Навіть пандус на заводі в тролейбусі не можуть нормально закріпити, а що вже говорити про всю конструкцію тролейбуса.

 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
а що вже говорити про всю конструкцію тролейбуса

Досить непогана! В Польщі вже оцінили, є виграний невеличкий тендер в Чехію!!!
Згоден. Але туди більші вимоги за тендером та кооперація з місцевим виробником.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Розпочали занурення труб для лівого пілона на мосту в місті Кременчук. Це перший етап будівництва, яке ведемо безпосередньо в акваторії Дніпра.

Довжина труб становить 36 метрів, діаметр –2 м. Для одного пілона майбутнього мосту необхідно 40 труб. Максимальна глибина, на яку необхідно занурити конструкції сягає 50 метрів.

«Це складний і точний процес, від якого залежить міцність та надійність усієї споруди. За допомогою вібромолота труба вбудовується на глибину 6-7 метрів. Потім за допомогою ударного молота відбувається занурення до проєктної позначки. Після цього розпочнемо буріння, щоб всередині труби вибрати геологічні породи до проєктних позначок. Коли ці роботи виконані, влаштовуємо металевий каркас, проводимо бетонування труби та влаштування монолітної основи над водою,» – пояснює заступник голови Укравтодору, координатор Національної програми відновлення мостів Андрій Івко.

Наступна партія труб вже прямує до Кременчука з Херсону. Ще одна, з Туреччини, вже в акваторії Чорного моря.
Будівництво мосту здійснює турецька компанія Doğuş Grubu. Втім, залучені у мегабудівництві і українці. Так, капітан та механік баржі, котрі транспортують вищезгадані труби – вихідці з Кременчука.
Новий міст з підходами будуватиметься паралельно до Крюківського. На правому березі Дніпра він виходитиме на набережну, де сполучатиметься з трасою Н-08. Також буде розв’язка з можливістю з’їзду на Літературний провулок. На лівому березі міст закінчуватиметься на Великій набережній зі з’їздом на Флотську вулицю.

Перетнути річку Дніпро у Кременчуці сьогодні можна лише Крюківським мостом. Його збудовано майже 150 років тому – і зараз він перебуває у передаварійному стані. Міст забезпечує сполучення як автомобільного, так і залізничного транспорту: Крюківським мостом пролягають дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія, Н-08 Бориспіль – Маріуполь та залізнична гілка.
Якщо Крюківський міст не витримає, це паралізує не лише пасажиропотік, а й спричинить колапс промисловості Полтавщини. Постраждає залізничне сполучення центрального регіону України.
Десятки років будівництво нового мосту в Кременчуці було лише обіцянками.

Довжина ансамблю нового мосту з підходами становитиме понад 3 км. Штучна споруда буде вантовою і матиме 4 смуги руху, по дві в кожному напрямку.

Нагадаємо, контракт на будівництво мосту підписано за принципом design-build. Це означає, що відповідальною за розробку проєктної документації та виконавцем робіт з будівництва моста буде одна компанія.
Крюківський міст у перспективі планується повністю перетворити на залізничний. Передбачено ремонт переправи та закриття руху автомобільного транспорту.
 

Вкладення

  • міст.jpg
    міст.jpg
    121.5 КБ · Перегляди: 9
  • міст1.jpg
    міст1.jpg
    159.1 КБ · Перегляди: 9

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

До кінця 2021 року на Київщині будуть відновлені 15 кілометрів траси Р-17 Біла Церква – Тетіїв – Липовець – Гуменне – /М-12/. Ремонтні роботи стартували за програмою Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» неподалік селища Володарка в бік Білої Церкви на км 21-30, повідомила Facebook-сторінка Служби автодоріг Київської області.

1637143096610.png

«У межах президентської програми «Велике будівництво» відремонтуємо 31 км регіональної дороги (км 1+842 - км 33+089), яка забезпечує транспортний зв'язок з районними центрами Київської та Вінницької областей та прилеглими населеними пунктами», - йдеться у повідомленні.

Наразі на об’єкті вже відфрезеровано 9 км зношеного асфальтобетонного покриття і влаштовано 8 км нижнього шару з крупнозернистого асфальтобетону. Верхній шар вклали вже на майже 2 км автошляху.

1637143136098.png

Паралельно проводиться планування узбіч та ведуться підготовчі роботи для нанесення дорожньої розмітки.

Ремонт решти запланованого 31-кілометрового відтинку траси планується завершити вже у наступному будівельному сезоні, додали в автодорі.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

На дорозі національного значення Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг – Запоріжжя біля міста Апостолове на Дніпропетровщині вперше за 50 років розпочався капітальний ремонт. Його проводять у межах програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво».

1637145311307.png

Про це Укравтодор повідомляє на своїй сторінці у Facebook.

Траса Н-23 протяжністю 258 км була побудована ще у 1950-х роках з бетонних плит та використовувалася під час будівництва каналу. Згодом бетонні плити накрили асфальтом, але з 1970-х років у робочому стані вона підтримувалась лише за рахунок точкових експлуатаційних ремонтів.

Минулого року на цій дорозі в межах «Великого будівництва» розпочалися відновлювальні роботи, під час яких було відремонтовано 23,4 км від Кривого Рогу до межі з Кіровоградською областю.

Тепер дорожники розпочали капітальний ремонт 15-кілометрової ділянки від Апостолового в бік Кривого Рогу.

На цьому відрізку вже ведеться демонтаж бетонних плит та влаштування основи із застосуванням щебенево-піщаної суміші із шлакового щебеню та відфрезерованого матеріалу.

Також на ділянці проводиться поширення земляного полотна та приведення дороги та узбіччя до нормативних параметрів.

Наступного року дорогу Н-23 планується відновити на всій її протяжності у Кіровоградській, Дніпропетровській та Запорізькій областях.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54

Двоярусна дорога: У Запоріжжі оприлюднили проект реконструкції греблі Дніпрогесу​


На засіданні в Укргідроенерго затвердили концепцію реконструкції греблі Дніпрогесу у Запоріжжі.

Згідно з концепцією, проїзд по греблі буде двоярусним з одним напрямком руху на кожному ярусі. Також планується велосипедна доріжка та розширений тротуар для пішоходів.

Для реконструкції Дніпрогес доведеться повністю закрити. Повна реконструкція дозволить збільшити термін експлуатації греблі на 50 років.

Поки немає інформації, коли розпочнуться роботи. Спочатку потрібно, аби завершили будівництво першої черги мостів через Дніпро.

 

Вкладення

  • 258572236_4274439242666195_9044259609790688445_n.jpg
    258572236_4274439242666195_9044259609790688445_n.jpg
    121.3 КБ · Перегляди: 9
  • 258555514_4274438612666258_2568300075677961100_n.jpg
    258555514_4274438612666258_2568300075677961100_n.jpg
    126.6 КБ · Перегляди: 9
  • 258713532_4274438952666224_852302333504177373_n.jpg
    258713532_4274438952666224_852302333504177373_n.jpg
    130.5 КБ · Перегляди: 9
  • 258850563_4274438762666243_6353301495825726393_n.jpg
    258850563_4274438762666243_6353301495825726393_n.jpg
    143.3 КБ · Перегляди: 9
  • 259036932_4274438412666278_1750193591657647466_n.jpg
    259036932_4274438412666278_1750193591657647466_n.jpg
    134.2 КБ · Перегляди: 9
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Для проїзду? Чи електростанцію?
Читав, що тільки для проїзду. Мають спочатку завершити будівництво мосту в Запоріжжі. По тендеру там до 2024 р., але реально весь комплекс можуть раніше здати.
 
  • Like
Реакції: idea

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2

Запорожье ждет очередная грандиозная стройка....​


 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

На Миколаївщині стартувало будівництво бетонної об’їзної дороги, яка веде до портів Корабельного району Миколаєва. Об’єкт створюють в рамках програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», повідомила пресслужба Миколаївської ОДА.

За словами заступника голови Миколаївської облдержадміністрації Ігоря Кузьміна, загальна протяжність дороги складе 40 кілометрів, 2 з яких будуть проходити в межах міста Миколаїв.

«Разом з депутатами міської ради відвідали будівництво. Побачене вражає. Об’їзна дорога знизить потік вантажного транспорту в місті та збільшить транспортні можливості регіону, а отже – і перевалку вантажів у портах», – розповів Кузьмін.

1637315545251.png

До кінця року планується завершити 11 кілометрів дороги. Для цього на об’єкті робота триває без вихідних. Там задіяно кілька десятків одиниць спецтехніки, а поруч введено в експлуатацію завод з виготовлення бетону.

Бетон, який застосовується при будівництві дороги, відзначається міцністю, що в рази подовжить термін експлуатації маршруту, підкреслив заступник керівника Миколаївської ОДА.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Служба автомобільних доріг у Полтавській області.

Перші 5 металевих труб, які слугуватимуть фундаментом лівого пілону мосту через р.Дніпро в м.Кременчук, вже частково занурені в проєктне положення. Довжина кожної – 36 метрів, діаметр – 2 метри. Для одного пілону необхідно 40 труб. Максимальна глибина, на яку будуть занурені труби, – 50 метрів. Спільно з компанією Doğuş Grubu підготували 3-D модель будівництва майбутніх пілонів. Всі роботи виконуються в акваторії річки. За допомогою віброзанурювача труба влаштовується на глибину 6-7 метрів. Потім ударним дизель молотом відбувається занурення до проєктної відмітки. Після цього розпочнемо буріння, всередині труби, аби вибрати геологічні породи. Коли ці роботи виконані, влаштовуємо металевий каркас, проводимо бетонування труби та влаштування монолітної основи над водою.

Цього тижня очікуємо прибуття чергової партії труб. Для їх складування підготовлений спеціальний майданчик. Ще одна партія знаходиться на розмитненні в Херсоні. Новий міст з підходами будується паралельно до наявного Крюківського. На правому березі Дніпра він виходитиме на набережну, де сполучатиметься з трасою Н-08 #Бориспіль_Маріуполь. Також буде розв’язка з можливістю з’їзду на Літературний провулок. На лівому березі міст закінчуватиметься на Великій набережній зі з’їздом на Флотську вулицю.

Роботи виконує компанія Догуш. В процесі задіяні 172 фахівці з Туреччини та України, зокрема 88 працівників з України та 84 з Туреччини.

Відео, як будуть будувати.

 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

На 30-кілометровій ділянці траси М-14 Одеса - Мелітополь – Новоазовськ у Запорізькій області завершено капітальний ремонт. Роботи проходили в рамках програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», повідомила Facebook-сторінка Служби автомобільних доріг у Запорізькій області.

1638179698677.png

«На сьогодні на ділянці загальною протяжністю 29,8 км, що пролягає від м. Мелітополь в бік Херсонської області, вже повністю влаштовано фінішний шар дорожнього покриття. Основний проїзд забезпечено», - йдеться у повідомленні.

В даний момент на дорозі тривають роботи з влаштування та укріплення узбіч, нанесення дорожньої розмітки, встановлення бар’єрної огорожі та влаштування з’їздів з головної дороги. Незабаром стартує також установка нових дорожніх знаків.

1638179757709.png

Паралельно трасу М-14 в області капітально ремонтують у Бердянському районі. Там вже відновлено дорожнє покриття на двох ділянок загальною протяжністю 24,1 км.

1638179797033.png
 
Зверху