Транспортна стратегія України

Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Зварювальник з "великим" досвідом роботи в Польщі приварив основу, куди закріпили стовп, а виконроб прийняв роботу.
 

Вкладення

  • b2b7c451cbddc634ecc0dc37031fb4d6.jpg
    b2b7c451cbddc634ecc0dc37031fb4d6.jpg
    110.6 КБ · Перегляди: 12
  • Like
Реакції: idea

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Кабінет міністрів України на засіданні в середу, 23 грудня, затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільною дорогою загального користування, побудованою на умовах концесії (коштом приватних інвесторів).
Згідно з урядовою постановою, яку цитує агенція «Інтерфакс-Україна», ставка плати за кожен кілометр відстані на таких дорогах становитиме:
  • для мотоциклів з причепом (коляскою) і без нього, а також легкових автомобілів – 0,023 євро;
  • для легкових автомобілів з причепом, мікроавтобусів з кількістю місць для сидіння до 10 (включаючи водія), вантажних автомобілів з максимальною вагою до 3,5 тонн – 0,023 євро;
  • для вантажних автомобілів з максимальною вагою від 3,5 до 12 тонн, автопоїздів до 12 тонн, автобусів з кількістю місць для сидіння від 10 до 29 з вагою не більше 12 тонн – 0,045 євро;
  • для вантажних автомобілів і автопоїздів з вагою понад 12 тонн, автобусів з кількістю понад 29 місць і вагою понад 12 тонн – 0,133 євро.
Нагадаємо, у жовтні стало відомо, що Україна планує передати в управління приватним інвесторам (концесію) шість автомобільних доріг:
  • ділянку дороги М-03 від Борисполя до Полтави;
  • ділянку дороги М-06 від Києва до Рівного;
  • маршрут від Дніпра до Кривого Рогу і Миколаєва (М-04, Н-11);
  • маршрут Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
  • маршрут Харків - Дніпро - Запоріжжя (М-29, M-04, M-18);
  • ділянку дороги М-14 від Херсона до Миколаєва.
При цьому приватний інвестор повинен взяти на себе зобов'язання оновлювати й розвивати наявну дорогу, а з Дорожнього фонду виділятимуть кошти на підтримку інвестора за умови дотримання ним усіх зобов'язань за якістю її утримання.
Тоді ж повідомлялося про те, що інвестори зароблятимуть на придорожній інфраструктурі, а не стягненням плати за проїзд.
zaxid.net
 
Останнє редагування:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Сказати "я в шоці", це нічого не сказати. Сподіваюсь, це фейк або неточність.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Так, певно я поспішив з висновками.
Перша частина - це ціни на дороги, що побудовані за концесією. А друга - концесія вже існуючих доріг. За логікою вони не повинні бути пов`язаними. Сподіваюся, що журналісти їх примус ово об`єднали заражи більшого срачику.
Тому видаляю свій коментар.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Добре, що міст турки Онур будують. В Хмельницькій області китайців вигнали, які нічого не зробили на виділеній їм ділянці дороги. Зараз теж Онур там почали працювати (з вересня 2020) і вже є результат. Додам фото випробування мосту.

Post automatically merged:

Когда в Запорожье достроят мосты, закроют на реконструкцию плотину Днепоргэса​


 

Вкладення

  • 132314841_3592141160893080_5767767201782681079_o.jpg
    132314841_3592141160893080_5767767201782681079_o.jpg
    273.1 КБ · Перегляди: 11
Останнє редагування:

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Та ладно, Ужгород-Львів-Київ-Харків-Довжанське довша
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Тендер на будівництво мосту через м. Кременчук. У тендері будуть змагатись дві турецькі компанії.

 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Та ладно, Ужгород-Львів-Київ-Харків-Довжанське довша
Це 2 різні дороги:
М-06 Київ-Чоп та М-03 Київ-Харків-п.п.Довжанський

За новим проектом хочуть обєднати дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знамянка та М-04 Знамянка-Луганськ-Ізварине в одну дорогу М-30 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знамянка-Луганськ-Ізварине
Post automatically merged:

Нагадаємо, у жовтні стало відомо, що Україна планує передати в управління приватним інвесторам (концесію) шість автомобільних доріг:
  • ділянку дороги М-03 від Борисполя до Полтави;
  • ділянку дороги М-06 від Києва до Рівного;
  • маршрут від Дніпра до Кривого Рогу і Миколаєва (М-04, Н-11);
  • маршрут Ягодин – Ковель – Луцьк (М-07, М-19);
  • маршрут Харків - Дніпро - Запоріжжя (М-29, M-04, M-18);
  • ділянку дороги М-14 від Херсона до Миколаєва.

Дороги, побудовані та відремонтовані у межах "Великого будівництва", будуть безкоштовними для користування.

Про це повідомили на сторінці "Укравтодор" у Facebook.

"В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг Великого будівництва цього року не може стати платною", - йдеться у заяві.

За словами представників корпорації, постанова Кабміну, яка встановлює максимальну плату за разовий проїзд дорогі, збудованих у межах концесії, має тільки одну мету - "створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні".

"Зауважимо, що будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи", - додали в "Укравтодорі".
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Це 2 різні дороги:
М-06 Київ-Чоп та М-03 Київ-Харків-п.п.Довжанський

За новим проектом хочуть обєднати дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знамянка та М-04 Знамянка-Луганськ-Ізварине в одну дорогу М-30 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знамянка-Луганськ-Ізварине
Тоді так, при об'єднанні двух в одну - буде найдовша
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Чому між відремонтованими шматками по 2-3 км завжди залишаютт 100-200 м бездоріжжя?
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Чому між відремонтованими шматками по 2-3 км завжди залишаютт 100-200 м бездоріжжя?
Чтобы на контрасте лучше ощущать качество нового участка. А то к хорошему привыкнут быстро и будут думать, что так всегда было.
 
  • Haha
Реакції: idea
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Чому між відремонтованими шматками по 2-3 км завжди залишаютт 100-200 м бездоріжжя?
Бо на тендерах добре можна було заробити і своїх туди запустити. Ділили шматками по пару км. і всім добре було. У цьому році після нових правил, почали робити більші куски, а в 2021 р. мають збільшити ділянки, які підрядник буде робити. Це про дороги державного значення (Укравтодор), місцеві напевно продовжать клаптиками ремонтувати, бо там інші правила і гроші місцевих громад і облрад.

Фото нових частин для вантового мосту в Запоріжжі, які складають в Крива бухта. Монтувати має плавучий кран, який з Туреччини доставлять, він вантажопідйомність біля 900 тон.
 

Вкладення

  • 1.jpg
    1.jpg
    83.5 КБ · Перегляди: 5
  • 2.jpg
    2.jpg
    98.3 КБ · Перегляди: 5
  • 3.jpg
    3.jpg
    113 КБ · Перегляди: 5
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Монтувати має плавучий кран, який з Туреччини доставлять
Кран наший, Захарій. Трй який в Києві Подільсько-Воскресенський міст монтував. В Туреччину мабуть на заробітки плавав
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Бо на тендерах добре можна було заробити і своїх туди запустити. Ділили шматками по пару км. і всім добре було. У цьому році після нових правил, почали робити більші куски, а в 2021 р. мають збільшити ділянки, які підрядник буде робити. Це про дороги державного значення (Укравтодор), місцеві напевно продовжать клаптиками ремонтувати, бо там інші правила і гроші місцевих громад і облрад.
Клаптики не суміщають, щоби не звинувачили в штучному поділі більших ділянок?
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Бо на тендерах добре можна було заробити і своїх туди запустити. Ділили шматками по пару км. і всім добре було. У цьому році після нових правил, почали робити більші куски, а в 2021 р. мають збільшити ділянки, які підрядник буде робити. Це про дороги державного значення (Укравтодор), місцеві напевно продовжать клаптиками ремонтувати, бо там інші правила і гроші місцевих громад і облрад.
Клаптики не суміщають, щоби не звинувачили в штучному поділі більших ділянок?
Раніше робили наприклад 2 км., зараз відрізок може бути 20 км. і більше, а робити буде одна компанія. Обіцяють ремонти 2, 3 км в минулому залишити.
 
Зверху