Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Кочевник, де можуть, там розширяють дорогу і будують об'їзді дороги, якраз на М-12 є ділянки де розширюють до 2 смуг. Готуються до будівництва північної об'їзної Львова.
Північна об'їзна Львова: підписано третину договорів на викуп земельних ділянок.
Стартував процес з підписання договорів на відчуження земельних ділянок, які перебувають у власності фізичних та юридичних осіб для будівництва північної ділянки об’їзної автомобільної дороги міста Львова.
Олег Береза, керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області: «Це довгий і складний процес, багато складних переговорів та роз’яснень, врегулювання питання вилучення земель для суспільних потреб на законодавчому рівні. В результаті нашої роботи ми вийшли на фінішну пряму і сьогодні маємо вже 16 підписаних договорів купівлі-продажу».
Нагадаємо, для суспільних потреб необхідно вилучити 52 ділянки у 43 власників. Це 9 житлових будинків із присадибною територією, решта – вільні від забудови земельні ділянки.
Слід зауважити, що є ряд земельних ділянок, де є необхідність очікувати, коли фактичні спадкоємці увійдуть у право власності на таке майно. Такі моменти дещо відтерміновують процес укладання договору купівлі - продажу. Проте, всі власники такого майна проінформовані та готові співпрацювати у процедурі викупу.
Крім цього, вже розроблена тендерна документація відповідно до правил та політики міжнародних фінансових організацій і передана в Укравтодор. Міжнародний тендер на будівельні роботи буде оголошено у 2021 році структурним підрозділом Укравтодору ДП «Укрдорінвест».
Сегодня, 28 декабря, в 4 утра на Балочном мосту, который открыли четыре дня назад, заметили мужчину. Гражданин откручивал болты с конструкции моста и успел насобирать их целый пакет.
Об этом сообщает пресс-служба патрульной полиции.
У мужчины были с собой специальные инструменты. Он объяснил, что совершил кражу ради собственной наживы. На место было вызвано Хортицкое отделение полиции.
Купа сіл це так, жесть. Умань-Тернопіль, де капіталять, стараються розширювати до 3х смуг, і чередують по парі км "одна зустрічна - дві попутніх" "дві зустрічних - одна попутня"
Автомагістраль Київ - Кишинів залежатиме від державного бюджету.
lb.ua
"Одним із проєктів, який ми почнемо негайно, стане будівництво мосту через річку Дністер у районі Ямпіль-Косеуць, і відповідної магістралі, яка з’єднає Київ і Кишинів. І не просто з’єднає, а дозволить майже за 5 годин доїхати автомобілем від Києва до Кишинева через новозбудований міст", - сказав Жовква.
"Фінансування будівництва цього мосту здійснюватиметься за рахунок державного бюджету України. Наголошу, будівництво всього мостового переходу здійснюється за рахунок України. Укравтодор уже працює над відповідним нормативно-правовим забезпеченням цього фінансування. Так само Україна добудує частину магістралі від Києва безпосередньо до мосту. Там більшу частину вже побудовано, відновлено або реконструйовано. Залишилося завершити будівництво решти. Молдова, зі свого боку, добудовуватиме власну частину цієї магістралі", - сказав він.
Нагадаємо, що міст у Ямполі замість порому анонсувала ще попередня влада. Зараз зв'язок між Україною і Молдовою через річку Дністер у межах Вінницької області забезпечується єдиним мостом, який розміщений у зоні пункту пропуску "Могилів-Подільський - Отач".
А до Ямполя как доехать? типа проложат новую трассу от Умани через Бершадь и Крыжополь? там такой рельеф и столько мелких сёл, что они замахаются эту дорогу проэктировать, я уже молчу о строительстве. И она по сравнению с дорогой через Дубоссары будет давать нехилый крюк. и самое главное, что для Украины эта новая дорога будет в никуда. Там нет никаких крупных городов ни в Молдове, ни в Румынии. В Украине есть куча других городов, к которым нет нормальных дорог. Те же Черкассы или Сумы. та и до Днепра дорогу мучают уже который год. Я уже молчу о нехватке мостов на Днепре в городах-миллионниках и тысячах просто уставших мостах по всей Украине. В Ямполе мост молдаванам нужен больше чем украинцам. Контрабандисты и без моста неплохо справляются, а остальным - это ни на что особо не повлияет.
Я уверен, что всё закончится просто словами. Максимум - это мост сделают и потратят несколько десятков миллионов на проэкт. Никакой дороги никто делать не будет. Как раз на стадии проэктирования и выяснится - как это сложно и дорого.
Між двома країнами з’явиться новий маршрут Київ — Кишинів.
Що заплановано:
- будівництво мостового переходу через р. Дністер та підходу до нього протяжністю 1,6 км з української сторони
Сьогодні Служба автомобільних доріг у Вінницькій області вже оголосила тендер на розробку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва прикордонно-мостового переходу через р. Дністер на українсько-молдовському державному кордоні в районі населених пунктів Ямпіль – Косеуць.
- оновлення 137,5 км маршруту Київ — Кишинів на окремих ділянках доріг М-21 Виступовичі — Житомир — Могилів-Подільський та Р-08 Немирів — Ямпіль.
«Зараз ми на старті процесу створення оновленого маршруту між столицями України та Молдови. Закупівля ТЕО — це перший крок. Паралельно з цим готуємося до оновлення 137,5 км маршруту — йдеться про найбільш проблемні для проїзду ділянки. Тобто вже до кінця року шлях до кордону планується зробити комфортним для проїзду» — розповідає Голова Укравтодору Олександр Кубраков.
Оновлений маршрут проходитиме через Київську, Житомирську та Вінницьку області, й стане оптимальним для подорожі до Молдови в обхід невизнаної Придністровської республіки.
Post automatically merged:
І про будівництво в Запоріжжі.
У Запоріжжі на трьох спорудах Балкового мосту просуваються роботи: скільки вже змонтовано
З кінця 2020 року відкрито рух в одному напрямку по верховій частині Балкового мосту через річку Старий Дніпро, що є складовою Автотранспортної магістралі через р. Дніпро у Запоріжжі. Та вже зараз стрімкими темпами просувається будівництво низової частини мосту (споруда № 4) та підходів до нього (споруди №№ 3 та 5).
Так, станом на 2 лютого, на будмайданчику споруди № 4 змонтовано 604,28 т металоконструкцій, з яких:
232,5 т — головних балок (8 шт);
186,5 т — нижніх ортотропних плит (24 шт);
167,4 т — верхніх ортотропних плит (21 шт);
17,85 т — консольних плит (2 шт).
Роботи з укрупненого збирання прогонової будови продовжуються. Наразі на будмайданчик завезли 2924,5 т металоконструкцій.
Також паралельно просуваються роботи на спорудах №№ 3 та 5. На першій мостобудівники змонтували 5 монтажних блоків коробчастої балки прогонової будови (133,96 т), а на другій — 24 аналогічних блоки (1083,96 т).
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.