D

DesKV

Guest
Причина: шапка
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
Они в чате предупреждают о последствиях таких действий,
про які наслідки йдеться?
Ні про які.
У тебе лише newcard?
Стандартно споживачам підключають платний старінформ+. Від нього можна відмовитись, будь-якими каналами. За поточний місяць, якщо він не перший, плату все одно знімуть.
Десь рік тому, avkiev або ingeniero писали що чудово оплачують послуги онлайн без смс і ніякого інформування не підключали. За операціями слідкують через застосунок.
Безкоштовне смс-пуш інформування це старінформ (без знаку/слова плюс). Його можна підключити ЛИШЕ через оператора, тобто у чаті, по телефону, у відділенні. У застосунку немає такої можливості.
Мінус цього способу інформування не суттєвий. Не приходитимуть повідомлення про операції по рахунку (не по картці), а також не прийде по інших картках - рахунках. А от 3ds працює.
Мене, позавчора, у відділенні запевняли що на ЗКП, інформ+ безкоштовно....
Обманули?
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Они в чате предупреждают о последствиях таких действий,
про які наслідки йдеться?
Ні про які.
У тебе лише newcard?
Стандартно споживачам підключають платний старінформ+. Від нього можна відмовитись, будь-якими каналами. За поточний місяць, якщо він не перший, плату все одно знімуть.
Десь рік тому, avkiev або ingeniero писали що чудово оплачують послуги онлайн без смс і ніякого інформування не підключали. За операціями слідкують через застосунок.
Безкоштовне смс-пуш інформування це старінформ (без знаку/слова плюс). Його можна підключити ЛИШЕ через оператора, тобто у чаті, по телефону, у відділенні. У застосунку немає такої можливості.
Мінус цього способу інформування не суттєвий. Не приходитимуть повідомлення про операції по рахунку (не по картці), а також не прийде по інших картках - рахунках. А от 3ds працює.
Мене, позавчора, у відділенні запевняли що на ЗКП, інформ+ безкоштовно....
Обманули?
Не знаю, я писав про звичайну ню'кард. А де Ваш тариф?
 
Реєстрація
24.12.20
Місто
Украина, Киев
Также посмотрел - счет изменился на ЗП New card карточный.
IT отдел банка работает хардово, уже старое название счета, заменили на новое.
Лучше бы провели акцию Очевегоды, набей покупок - получи реальные грн на счет. :cool:
Сибас, где Очевыгода с реальными грн? 🐽:ROFLMAO: (за 2 дня - 60 оплат).
 

gtc

Реєстрація
04.11.08
Місто
Львів
Мене, позавчора, у відділенні запевняли що на ЗКП, інформ+ безкоштовно....
Обманули?
Ну що ви, як можна, звісно, не обманули, а дещо трохи неточно і неповно проінформували... :)
 
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
Безкоштовне смс-пуш інформування це старінформ (без знаку/слова плюс). Його можна підключити ЛИШЕ через оператора, тобто у чаті, по телефону, у відділенні. У застосунку немає такої можливості.
А это о чем идет речь?
Screenshot_20211212-151525.png
 
Реєстрація
23.02.11
Місто
Киев
«Зверніть увагу, що при підключенні послуги Online-інформування, а також при зміні номеру телефону за вже підключеним типом послуги Star Inform, буде автоматично активовано тип Star Inform+! Тому, якщо Ви бажаєте користуватися типом послуги Star Inform, здійснюйте підключення та зміну номеру телефону у відділеннях банку або зверніться до інформаційно-довідкової служби StarContact.»

Отключить можно в приложении самостоятельно, подключить бесплатную услугу информирования (без плюса) – только через отделение/поддержку.
 
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
eartemyev, вы считаете, что в приведенном мной ответе из мобильного приложения ошибка? Вы можете и сами это увидеть в своем приложении. Такую же операцию для подключения СИ мне предлагал сделать в чате оператор и сейчас в приложении показывает подключенную услуги без +.
 
Реєстрація
23.02.11
Місто
Киев
ответе из мобильного приложения ошибка?
Прошу прощения, у нас не форум вредных советов.

В этой автоматической инструкции из чата (на скрине не входит полностью) такое же предупреждение о том, что через UKRSIB Online будет подключена Star Inform+:
 
Останнє редагування:
Реєстрація
01.06.19
Місто
Днепр
сейчас в приложении показывает подключенную услуги без +.
В приложении StarInform+ никогда не показывает, показывает всегда без +, несмотря на то, что реально подключено. А подключается через приложение как раз StarInform+.
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
Это пункт из договора от 9.12, тариф NEW Card ZKPIMG_20211212_163614.jpg
Post automatically merged:

сейчас в приложении показывает подключенную услуги без +.
В приложении StarInform+ никогда не показывает, показывает всегда без +, несмотря на то, что реально подключено. А подключается через приложение как раз StarInform+.
Подтверждаю, оператор чата ответил, что с+, в браузере отображается без.
В браузере перестегнуть шлем, сложнее чем в приложении.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
idea, ingeniero ,eartemyev, luytel я только получил карту и меня сбило с толку разногласия в этих документах: имеющиеся ответы в чате, договор и ответы гл при отключении СИ+. Теперь стало однозначно ясно: первоначально у всех СИ+ и приложение отображает неверную информацию. Отключение СИ+ через сотрудников, остается подключенным СИ. СИ можно управлять самому несколькими путями. Если отключить СИ, то опять включается СИ+ и см. сначала.Спасибо всем помогавшим.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Ні, нічого не змінилось:
5.1.9. Підключити/відключити послугу Star Inform або змінити номер мобільного телефону за
карткою Клієнт/Держатель додаткової картки може:
в обслуговуючому відділенні Банку;
 шляхом звернення до StarContact
.
Клієнт/Держатель додаткової картки також може підключити/відключити послугу Star Inform або
змінити номер мобільного телефону за карткою (окрім карток, випущених до карткового Рахунку
в національній валюті України Клієнту, на ім’я якого відкрито такий Рахунок
):
 у будь-якому банкоматі Банку;
 у системі UKRSIB online.
Держатель додаткової картки може підключити/відключити послугу Star Inform або змінити
номер мобільного телефону тільки за карткою, випущеною на його ім’я.
Послуга активується/деактивується відразу після підключення/відключення. Кількість
підключень/відключень послуги необмежена
drmz те, про що ми говорили:
5.1.6. Відразу після підключення картки до Star Inform/Star Inform+ та до моменту відключення
від послуги оплата товарів та послуг у мережі Інтернет за допомогою такої картки відбувається
з використанням технології «3D Secure»
відповідно до п. 3.2.
Після закінчення терміну дії картки або у разі перевипуску картки за ініціативою Клієнта, на ім’я
якого відкрито Рахунок, у зв’язку з втратою/крадіжкою тощо послуга Star Inform/Star Inform+
підключається автоматично до перевипущеної картки, якщо до такого перевипуску картки
відповідна послуга була до неї підключена.
У разі якщо перевипуск картки, підключеної до послуги Star Inform+, відбувається без блокування
такої картки, то до нової картки автоматично підключається Star Inform+, а до картки, що
перевипускається, автоматично підключається Star Inform.
У разі анулювання картки без подальшого її перевипуску, якщо до такої картки була підключена
послуга Star Inform/Star Inform+, така послуга автоматично відключається. Послуга Star
Inform/Star Inform+ автоматично відключається при закритті Рахунку
 
Реєстрація
01.06.19
Місто
Днепр
Отключение СИ+ через сотрудников, остается подключенным СИ. СИ можно управлять самому несколькими путями. Если отключить СИ, то опять включается СИ+ и см. сначала
Здесь не совсем так. Это подключение СИ через сотрудников, а отключить СИ+ как раз можно и в приложении. И отключение одного типа не включает автоматически другой тип. То есть есть третье состояние - информирование не подключено.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
idea, ingeniero ,eartemyev, luytel я только получил карту и меня сбило с толку разногласия в этих документах: имеющиеся ответы в чате, договор и ответы гл при отключении СИ+. Теперь стало однозначно ясно: первоначально у всех СИ+ и приложение отображает неверную информацию. Отключение СИ+ через сотрудников, остается подключенным СИ. СИ можно управлять самому несколькими путями. Если отключить СИ, то опять включается СИ+ и см. сначала.Спасибо всем помогавшим.
Шо ж ви наводите тєнь на плєтєнь. Якщо перший місяць, користуйтесь сі+ безкштовно до кінця місяця, на здоровля (у кінці заміните).
Про те, що усб онлайн помилково показує будь-яке інформування без плюса, ми давно це вияснили.
Не всім підключають сі+ автоматично, але більшості.
Ні, ви все перекрутили. СІ ви підключаєте лише через працівників банку. Усю решту можете зробить самі. Читайте вище мою витримку з правил.
 
Реєстрація
01.07.18
Місто
Січ
idea,
Клієнт також може підключити/відключити послугу Star Inform
 у будь-якому банкоматі Банку;
 у системі UKRSIB online.

Я это понял как возможность самостоятельно управлять СИ. Теперь вижу , что это не так. Отключив в приложении, я не имею информирования вообще, как правильно заметил ingeniero, а включая, получаю СИ+ за 15грн/мес. Всем еще раз спасибо за разъяснения.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Зверху