fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Maxxx,
Тут наверное каждому свое. Будь возможность, я бы все что дальше 3-4 часов летал бы самолетом.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Из того же Днепра в Киев шо час лету но еще плюс 3-4 формальностей и 2 на дорогу в аэропорт, так лучше интерсити поездом.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
opex, он бы летал своим частным самолетом (с золотым очком, блекджеком и шлюхами), без всяких формальностей, а еще лучше - вертолетом, чтобы прямо на крышу садился.. :rolleyes:
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Я говорю за пассажира 1 класса интерсити/бизнес-класса авиации а не за олигарха.
 

Qwertивый

Заблокирован
Реєстрація
04.10.08
Місто
Київ
Телефон
SL45i :)
Ну вообще-то я нигде не видел пункта о том что все сломают. Из того что пишут я делаю вывод что просто до середины сентября сделают свою платформу и переключат на нее всех вместо платформы посредника. Что логично и правильно.
Когда на кону миллионы, вряд-ли все может быть логично и правильно с точки зрения обеих сторон :)
Система продажу квитків через Інтернет відновила роботу

Продаж електронних квитків через мережу Інтернет вже відновлено. Після тимчасових збоїв у роботі, що виникли 11 серпня, система знову запрацювала о 17:55. Укрзалізниця просить у клієнтів вибачення за тимчасові незручності.

У період, коли відбувалися збої у роботі програмного забезпечення автоматизованої системи (з 13:58 до 15:03 та з 16:36 до 17:55), залізничні каси працювали у звичному режимі і продовжували обслуговувати пасажирів.

Наразі роботу онлайн-системи продажу квитків повністю відновлено.

Для з’ясування причин та запобігання повторенню ситуації буде проведено службове розслідування.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
В посадочном документе жирным крупным шрифтом что они там выбивают? Если реальный номер билета снизу начинается с решётки и мелким шрифтом... И каждый кто купив билет в нете распечатывает его потом в кассе диктует не верный номер билета :dash1:
Зачем это сделано? Кто объяснит? Где логика и практичность?
Или хоть бы там где-то подписали это всё дело...
 
Реєстрація
28.07.13
Місто
Харків
Блин, я думал уже на все поезда не нужно билеты в кассе забирать. А сегодня выдало:
Даний бланк замовлення для проїзду недійсний. Перед поїздкою необхідно надати цей бланк замовлення у будь-яку автоматизовану квиткову касу материкової частини України
Может, потому что дополнительный поезд и на него сканеров для проводников не хватило...
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Я на Киев-Одесса брал, тоже пришлось распечатать в кассе
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Блин, я думал уже на все поезда не нужно билеты в кассе забирать. А сегодня выдало:

Может, потому что дополнительный поезд и на него сканеров для проводников не хватило...

Намедни брали на поезд "Запорожье-Харьков", тоже бланк замовлення выдало. Может потому что это местный поезд (скоростная электричка типа).
 
Реєстрація
19.07.13
Місто
Дніпро
Unnicked, еще один из вариантов, когда выдает бланк заказа - это если до отправления с НАЧАЛЬНОЙ СТАНЦИИ МАРШРУТА ПОЕЗДА остается меньше одного часа.
 
Реєстрація
01.04.10
Місто
Львів
Телефон
POCO X3
Запам'ятайте і розкажіть усім іншим базові права пасажира і ніколи не дозволяйте ними нехтувати працівникам залізниці.

1. Якщо ви купили електронний квиток з QR кодом, не обмінюйте його на звичайний. Роздрукуйте, але показуйте його зі смартфону. Якщо вони не зможуть його зісканувати, це проблеми провідника, а не ваші.

2. Сканувати квиток має провідник, а не ви. Якщо у нього нема сканеру, то він має піти за ним, а не ви.

3. Ви можете користуватися розетками в вагонах поїзда безкоштовно в будь-який час, це не залежить стоїть потяг чи їде.

4. Постільна білизна має видаватися у герметичних пакетах. Якщо пакет надірваний, ви маєте право його замінити на герметичний.

5. Якщо ви виявили погано випрасовану постільну білизну (з плямами), вимагайте її заміну, навіть якщо усі комплекти будуть такими. Зазвичай, після третього брудного комплекту, вам принесуть чистий зі спального вагону.

6. Постіль збирає провідник, а не ви. Усі заклики здати постільну білизну, ігноруйте.

7. Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно, або холодно, викликайте начальника поїзда з правовими нормами перевезення пасажирів. В них ви зможете побачити дозволені температури перевезення пасажирів у різні сезони. Якщо умови перевезення не відповідають, начальник поїзда може вам безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.

Пам'ятайте, якщо ви самі не буде вимагати дотримання ваших прав, ніхто за вас це не зробить. Зміни в тому числі на залізниці відбудуться тільки якщо ми самі їх зробимо. І обов'язково пишіть скарги, вони усі фіксуються. Європа починається з нас!
Автор: https://www.facebook.com/vchyzh

История здесь:
Укрзалізниця. Їдемо поїздом #142 Львів - Київ. На посадці стоїть провідниця. Показую телефон з QR кодом. Відповідь провідниці: "у мене нема сканеру, йдіть у сусідній вагон і скануйте квитки". Я їй відповідаю: "візьміть сканер і проскануйте, я нікуди не піду".

Запускає в вагон, не перевіривши документи і кричить: "але ви покладіть речі і підіть проскануйте квитки". Вирішив сходити, чисто заради цікавості. Стоїть сивий дядька зі сканером біля молодого провідника. Підхожу, прошу просканувати квитки з телефону. Дядько вмикає диво техніку зі словами: "Сьогодні щось зовсім не хоче працювати. Дали нам погані сканери, ще і один на 4 вагони, а вони погано працюють!".

Він його крутив, нахиляв, перевертав, а він не сканує, потім пік... і помилка. Я йому:"може вам роздрукований на папері дати і скануйте собі до самого Києва?". Підключається молодий: "ви краще, в касі роздруковуйте". Відшиваю відразу: "ніколи я цього робити не буду". Поки ми сперечались з молодим, старий щось зробив з помилкою . Я не знаю що він там натискав, але квиток відсканувався.І так само з другим. Фух.

Закінчується посадка, провідниця ходить по вагону, виганяючи проводжаючих. Я встиг увімкнути в розетку зарядку зі смартфоном, а то до Києва батареї не вистачило б. Провідниця мені: "ми ще навіть не поїхали, ви вже садите нам в поїзді батарею". Я не відреагував на неї.

Роздає постіль, запитує: "а у вас постіль проплачена?". Відповідаю, що так. Отримую надірваний пакет. Прошу замінити на цілий, міняє зі словами: "нам такі видають". Я зауважую: "а чому ви берете?". Не відповідає. Ще один чоловік, почувши розмову, теж міняє надірвані пакети з білизною на герметичні.

Розгортаємо постіль, щоб стілити, а там плями. Прошу замінити, міняє. Розриваємо другий пакет, теж саме. Викликаю начальника поїзда, пояснюю проблему, уважно слухає з усім погоджується. Вже втрьох відкриваємо третій пакет і там плями. Відправляє провідницю в спальний вагон за якісною постільною білизною, а його я попросив принести книгу скарг. Чекаю. З СВ принесли якісну постільну білизну і книгу скарг.

Доброго ранку! Ви виспалися? З таким словами зайшла до нас в купе провідниця. Усі інші пасажири купе в шоці. Вони вже спали, коли у мене була нічна "розборка" за якість послуг, тому не зовсім в курсі. Ще більше їх дивує наш комплект білизни, особливо помітні два гарних рушника різного кольору. Знову запитала про чай, каву. При тому погляд тільки в наш бік, немов інших пасажирів просто не існує. Далі: "ви не збирайте постіль, просто її залиште, я сама зберу". В купе запанувала повна тиша, яку порушує лише стук коліс. Цікаво, інші пасажири наступної поїздки теж будуть відстоювати свої права, чи застелять заплямовану білизну і ляжуть на ній спати?
 

Kristal

Заблокирован
Реєстрація
05.11.09
Місто
Київ, (Черкаси): Україна
Телефон
LG gx300 (lifecell і Vodafone); LG gx300 (Київстар + Київстар 29+)
Хто що знає про те чи можна повернути кошти за білизну, відмовившись від неї в квитку, якщо вже оплатив, а квиток не простий, а електронний. Не кидайте камінням, лоханувся вже вдруге.
 
Реєстрація
16.11.10
Місто
Днепр
Телефон
Huawei E5770
Хто що знає про те чи можна повернути кошти за білизну, відмовившись від неї в квитку, якщо вже оплатив, а квиток не простий, а електронний. Не кидайте камінням, лоханувся вже вдруге.

В правилах такого не нашёл, значит нельзя.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
1. Якщо ви купили електронний квиток з QR кодом, не обмінюйте його на звичайний. Роздрукуйте, але показуйте його зі смартфону.

Зачем? Сношать себе мозг из-за листика А5, распечатанного на домашнем или рабочем принтере?
 
Зверху