fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Великая жизненная сила! Колючий полевой цветок на путях у переезда подъездного пути Кулиндоровского ППЖТ:

Наши Шевченковские (около остановочной платформы Шевченко, где линия железной дороги разграничивает высотный жил/массив Котовского посёлка Одессы с частным сектором посёлка Шевченко, который тоже находится в одесской городской черте) аисты всё так же сидят в своём гнезде в любую погоду и в любое время года, бо они - искусственные!

Далее линия железной дороги (колосовко/помошное направление) ныряет под Заболотный мост окружной дороги (по мосту дорога является продолжением Заболотной улицы Одессы):
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
«Укрзалізниця» замовила послуги з підтримки сторінки у Facebook на 740 тис. грн
ПАТ «Укрзалізниця» уклало договір із фізичною особою - підприємцем Романом Русановим на надання послуг щодо підтримки офіційної сторінки держпідприємства у соцмережі Facebook. Переможець тендеру отримає за свої послуги 739 тис. 820 грн.«Укрзалізниця» замовила послуги з підтримки сторінки у Facebook на 740 тис. грн
Про це йдеться в договорі, оприлюденному на сайті публічних закупівель Prozorro.

Згідно з договором, до переліку послуг, які замовила «Укрзалізниця», входять:

- проведення аналітичного дослідження та підготовка звіту з рекомендаціями щодо оптимізації сторінки у Facebook - 110 тис. грн;

- розробка макетів дизайну елементів сторінки - 195 тис. грн (за 13 макетів);

- просування публікацій за допомогою реклами - 79 тис. 800 грн (за 120 публікацій);

- виготовлення «квадратних відео» для публікації на сторінці - 128 тис. 520 грн (за 63 відео);

- виготовлення ілюстративних матеріалів - 139 тис. 500 грн (за 62 матеріали).

Загальна вартість цих послуг складає 652 тис. 820 грн.

Окрім того, якщо станом на 21 грудня 2018 року кількість підписників на сторінці зросте з 28 до 78 тис. осіб, виконавець отримає додатково 87 тис. грн.

Договір діє з 19 червня до 31 грудня 2018 року.

«Детектор медіа» спробував взяти коментар у прес-служби «Укрзалізниці» щодо вартості замовлених послуг, проте телефонні номери, вказані на сайті, наразі не відповідають. ДМ очікує відповіді на письмовий запит.
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Вот где распил бабла настоящий.. :rolleyes: Правльно, имхо, было бы - докинуть фанатичному энтузиасту-работнику УЗ (например, PetroChorn) еще 20К к зарплате, дать доступ к ценной информации по УЗ, он бы страницу вел, и фото, и видео, и полезные для пассажиров изменения и новости постил, и на вопросы в каментах отвечал, разбавить розыгрышами для лояльных пользователей по купе туда-обратно на море и во Львов в "высокий" сезон, и подписчики бы были реальные, и пользы намного больше, и обратная связь.
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
.
Став відомий розклад поїзда “чотирьох столиць” з Києва до Риги
Поїзд Київ-Мінськ-Вільнюс-Рига, який запустять з 28 вересня поточного року, буде проходити повний маршрут за 19 годин.
Розклад руху поїзда вже є на сайті “Укрзалізниці”, інформує Економічна правда.
Так, з Києва він відправлятиметься о 14:07. При цьому в УЗ попереджають, що двері в вагони закриють вже о 13:42, після чого буде проводитися паспортний і митний контроль.
Прибувати до Мінська пасажирський потяг буде о 23:35, відправлятися звідти в 00:02; у Вільнюсі поїзд буде о 04:25, а відправиться звідти вже о 04:30; в Ригу поїзд буде приходити о 09:05.
Таким чином час у дорозі між кінцевими станціями маршруту займе 19 годин.
На своєму шляху поїзд також пройде через білоруські Словечно, Калиновичі, Жлобин-Пасажирський, Молодечно, Сморгонь, Гудогай, литовські Кяну і Шяуляй, латвійську Єлгаву.
У зворотному напрямку поїзд вирушатиме з Риги об 11:10, прибуватиме до Києва о 6:42, тобто буде в дорозі 19 з половиною годин.
Що стосується періодичності руху, то зі столиці України поїзд буде відправлений 28 вересня, 4, 12, 18, 26 жовтня, 2, 8, 16, 22, 30 листопада та 6 грудня. З Риги – 29 вересня, 5, 13, 19, 27 жовтня, 3, 9, 17, 23 листопада, 1 і 7 грудня.
Квитки на поїзд повинні бути доступні у продажу за 45 днів до відправлення.
Раніше Економічна правда повідомляла, що маршрут поїзда “чотирьох столиць” можуть продовжити до Львова.
Як повідомлялося, вартість квитка купейним вагоном до Риги становитиме близько 1855 грн (59 євро).
Станом на початок квітня “Укрзалізниця” закупила для цього потягу 28 нових пасажирських вагонів у Крюківського вагонобудівного заводу.
У 2017 році Мінінфраструктури планувало запустити пасажирський поїзд п’яти столиць за маршрутом Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига – Таллінн. Однак, очевидно, від естонської столиці вирішили відмовитися.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)




================================================
И ещё:
Поезд 642/641 Одесса - Кишинэў с 6 августа переводится в ежедневный режим:

Основание:
 
Останнє редагування:

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Город Одесса.
Платформа Шевченко:

Видна будка недействующей (действовавшей когда-то) кассы.
Платформа Слободская:

Тоже будка действовавшей когда-то кассы (справа на фото) и далее будка поста ЭЦ, откуда осуществляется управление стрелками бокового примыкания с главного хода направления на станцию Одесса Порт. Раньше здесь же, на месте из будки (где сидел человек "кнопкодав", служащий-работяга, но не депутат, и одновременно "держатель сковородки", оно же диск на палочке, проходящим поездам:)), а сейчас - дистанционно с пульта станции Одесса Пересыпь:

В будке осталась исполнительная релейная аппаратура, радиостанция и резервный пульт управления с телефонной связью.

Электропоезд ЭР9Е 634 "Україна" от платформы Слободская едет далее на станцию Одесса Главная (рейс 6405 Колосовка - Одесса).
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Вигода. Одна з двох працючих австрійських вузькоколійок. Того дня вона працювала за призначенням. Обслуговувала лісорубів.
Yuri Nomad:
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Вигода. Одна з двох працючих австрійських вузькоколійок. Того дня вона працювала за призначенням. Обслуговувала лісорубів.
[/QUOTE]
На сколько помню, именно от Львовской (по дороге принадлежности) Выгоды и начинается узкоколейка того самого знаменитого так называемого "Карпатского трамвая"!))))
На Львовской дороге, мне помнится, имеются три локальные (независимые друг от друга) узкоколейки: данная "Выгодная" (она же "Карпатско/трамвайная") в Прикарпатье, "Боржавская" в Закарпатье и "Антоново/Заречная" в Полесье.

А вот в кадре фильмов наша Одесская (тоже, по дороге принадлежности) Выгода:
[MEDIA=youtube]ZzNhajmBlxA[/MEDIA]
[MEDIA=youtube]G6hCaq-wdVU[/MEDIA]
Где весьма плотно присутствует железная дорога.
К слову (по первому ролику), самого фильма "Цвет корриды" так до сих пор ни где нет в Сети (до сих пор не оцифрован и не вывален в Интернет). В кратком железнодорожном эпизоде, который с фильма включён в ролик, показана "древняя"(:)) станция Выгода, в ещё советское время: 1987 год (в тот год меня забрали в армию). Судя по расположению углу солнца над площадкой, то делаю вывод, что время съёмки было примерно 9.00 утра. В пользу этого говорит примерное знание мною того расписания поездов, которое было на тот год: Электропоезд из Одессы приходил в Выгоду (рейс 6522 Одесса - Выгода) примерно в 9.00-начало десятого. А именно в это же самое время на Одессу проходил дизель рейсом 681 Колосовка/Раздельная - Одесса, который всегда был односоставным (только в одну секцию 4 вагона), когда остальные дизель-поезда были чаще двусоставные (2х4=8 вагонов, молдавские: 4+6=10 вагонов).
Молдавский дизель советского периода в составности 4+6=10, точнее, 4+(4+2)=10 вагонов:
[IMG]http://sh.uploads.ru/vpyNi.jpg
oldchisinau
Красавец поезд!
Так говорил в отношении дизеля герой актёра Михаила Светина Начальник станции (ДС, целиком колоритный персонаж, типаж очень даже современный, в точности как начальник на маленькой станции в наши дни!) в фильме "Безымянная звезда".))))))
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
От станции Ильичёвск Паромная, с её станционного парка, который сейчас под электрификацией и принимает и отправляет поезда под электровозами, отходит два основных подъездных пути, которые на тепловозной тяге, как штатными маневровыми тепловозами ЧМЭ3, так и тепловозами, принадлежащие предприятиям подъездных путей. Один путь идёт к паромному комплексу, другой -- к Рыбному порту.
Здесь на фото второй путь, ведущий к Рыбпорту, а перед Рыбпортом есть небольшой вспомогательный станционный парк, не имеющий самостоятельного статуса, но движение к нему со стороны Ильичёвска Паромной осуществляется поездным (не маневровым!) порядком, хотя и маневровыми локомотивами. Стрелки парка управляются вручную, с запиранием на замки и применением маршрутно/контрольных устройств, позволяющих замыкать стрелки в маршрутах и открывать светофоры по правильно приготовленному маршруту на свободные пути или на свободный перегон до Ильичёвска Паромной.
Здесь мы видим непосредственное примыкание подъездного пути с Рыбпорта в данный станционный парк, ограничивающий мачтовым маневровым светофором, играющим роль входного:

А вот со стороны Рыбпорта с пыхтением показался маневровый тепловоз ТЭМ7 077, принадлежащий Рыбному порту:

Ему разрешили заезд в парк по запрещающему показанию светофора, приказ на проезд которого был передан ответственным станционным работником [...] по радиосвязи:

Путь ведёт в Рыбпорт:

А вот показался знакомый мост:

По нему даже проехал трамвай маршрута 27 в направлении на Одессу!

Мне это что-то напомнило:



Здесь снимали "Маски шоу".
Далее, пути идут под мост и на Рыбный порт:
 
Останнє редагування:

BoRoVic

Находчивый
Реєстрація
25.09.09
Місто
Запорожье / Wroclaw
Телефон
Mi 10T Lite | Mi Note10
А кто что знает по поводу поезда №70 Львов-Мариуполь на даты с 10 по 14 сентября? В этот промежуток нет этого поезда :confused:
 
Реєстрація
19.07.13
Місто
Дніпро
А кто что знает по поводу поезда №70 Львов-Мариуполь на даты с 10 по 14 сентября? В этот промежуток нет этого поезда
Скорее всего, планируются ремонтные работы на участке следования поезда, поэтому утрясают изменения в расписании движения по маршруту.
 

Lorn

Заблокирован
Реєстрація
08.02.16
Місто
Чернівці
Телефон
OnePlus 6T
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/480510/

Так, вартість проїзду в поїзді № 32/31 Київ – Мінськ – Вільнюс – Рига від Києва до Риги станом на 29.08.2018 становить у вагоні купе 2219,11 грн, у вагоні СВ – 4428,17 грн, від Києва до Вільнюса у вагоні купе – 1640,62 грн, у вагоні СВ – 3271,78 грн, від Києва до Мінська у вагоні купе – 1853,98 грн, у вагоні СВ – 3574,69 грн.

Зрада чи перемога? Бо я так і не зрозумів кому воно потрібне з такими цінами, крім тих, хто боїться літати :confused:
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Да, я никогда принципиально не летаю самолётами (да и "заграна" у меня до сих пор нет, хотя, как нибудь надо заняться этим делом, если оно недорогое и не требует кучу справок и выписок: судимость, военкомат, взятые кредиты, алименты и прочая:)).
 
Останнє редагування:
Реєстрація
15.12.08
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi 3
как нибудь надо заняться этим делом, если оно недорогое и не требует кучу справок и выписок
560 грн, внутрішній паспорт, код і через 20-30 днів можете їхати в Європу)) Ніяких додаткових довідок не потрібно.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Укрзалізниця завершила електрифікацію та відкрила рух на дільниці Потоки – Золотнишине
Сьогодні, 6 вересня, зі станції Золотнишине відправився перший поїзд на електротязі. Це стало можливо завдяки електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине. Відтепер Укрзалізниця зможе забезпечити напрямок Полтава – Кременчук – Користівка – Знам’янка електротягою. Рух новою електрифікованою дільницею урочисто відкрили Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов та наглядова рада на чолі з її головою Шевкі Аджунером.

Володимир Кістіон подякував залізничникам за проведені роботи з електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине, а також побажав Укрзалізниці побільше таких важливих і перспективних проектів. За його словами, сьогодні Україна за обсягами електрифікації колій випереджає Польщу й Румунію, і до 2020 року поставлено завдання довести рівень електрифікації Української залізниці до рівня розвинутих європейських країн, зокрема таких, як Австрія, Німеччина та Франція. Це дозволить Україні збільшувати вантажопотоки.

«Завдання – протягом двох років довести обсяг електрифікованих дільниць не менш як до 54 %, а це дасть можливість суттєво підвищити потенціал нашої держави та нарощувати обсяги перевезень на міжнародних транзитних коридорах у сполученні Європа – Азія», – зазначив Володимир Кістіон.

Євген Кравцов повідомив, що електрифікація дільниці Потоки – Золотнишине – це початок масштабного відновлення електрифікації залізничної мережі України, яка не проводилася вже майже 6 років. «Сьогодні ми відкриваємо першу за останні шість років електрифіковану дільницю. Може, не найбільшу в історії Української залізниці, але точно знакову», – зазначив Євген Кравцов.

Він також повідомив, що на наступні декілька років Укрзалізниця запланувала реалізувати ще низку перспективних проектів з електрифікації. «Вже до кінця цього – з початку наступного року ми розпочнемо великий проект з електрифікації напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, що буде однією з найбільших електрифікацій в історії незалежної України. Також упродовж наступного року ми плануємо запустити електрифікацію на напрямку Ковель – Ізов – Держкордон, що також буде підтримувати експортний потенціал України», – поінформував керівник Укрзалізниці.

Голова наглядової ради Укрзалізниці Шевкі Аджунер наголосив на важливості державної підтримки в реалізації таких стратегічних інфраструктурних проектів, які сприяють покращенню ефективності не лише Укрзалізниці, а й усіх компаній, які працюють у цьому регіоні. «Такі проекти сприяють швидкому розвитку економіки та конкурентоспроможності нашої країни, тому ми будемо й надалі активно працювати над новими проектами», – сказав Шевкі Аджунер.

Щоденно на дільниці Потоки – Золотнишине курсує понад 10 поїздів, у тому числі з продукцією Полтавського гірничо-збагачувального комбінату – одного з основних експортоутворюючих підприємств країни. Завдяки електрифікації Укрзалізниця скоротить витрати на організацію перевезень, зменшить викиди в навколишнє середовище, прискорить доставку вантажів, адже не витрачатиметься час на заміну локомотивної бригади та електровоза на тепловоз. Окупність проекту складе близько 5 років.

Роботи з електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине розпочато в лютому 2018 року. Вартість робіт склала близько 204 млн грн. Усі роботи залізниця виконала за власні кошти. У ході електрифікації на дільниці було встановлено: 463 опори контактної мережі, 53 жорсткі поперечки, 71 анкер, 176 фундаментів. Змонтовано 284 консолі, 622 шт. кронштейнів і надставок, а також 27,820 км несучого тросу та контактного проводу, 26,61 км лінії ДПР та 21,310 км живлячого фідера.

У 2019 році Укрзалізниця планує розпочати реконструкцію та електрифікацію 148-кілометрової дільниці Долинська – Миколаїв для підвищення пропускної спроможності напрямку Знам’янка – Миколаїв, що веде до морських портів Херсона.

Також у планах компанії на наступні кілька років – електрифікація дільниць Ковель – Ізов – Держкордон – 94 км та Миколаїв – Колосівка – 105 км, реконструкція з електрифікацією дільниці Держкордон – Овруч – Коростень – Житомир – Бердичів – 215 км.

Експлуатаційна довжина колій Укрзалізниці становить 19 927 км, з них електрифіковано 9355 км або 46,94 %. До 2021 року Укрзалізниця планує збільшити експлуатаційну довжину електрифікованих колій на 430 км, доля електрифікованих колій складатиме 48,95 %.

Після відкриття електрифікованої дільниці Віце-прем’єр-міністр України Володимир Кістіон, керівник Укрзалізниці Євген Кравцов та інші учасники заходу сьогодні також відвідають Полтавську дистанцію електропостачання, тягову підстанцію Полтава, моторвагонне депо Полтава та локомотивне депо Полтава, рухомий склад якого забезпечують усі види перевезень на дільницях Полтава – Кременчук – Знам’янка – Полтава.
Вартість електрифікації Потоки – Золотнишине склала 204 млн грн, а загалом з початку року Укрзалізниця інвестувала в розвиток основних фондів майже 8,5 млрд грн, – Євген Кравцов
Усі роботи з електрифікації дільниці Потоки – Золотнишине Укрзалізниця виконала за власні кошти. Їх вартість склала понад 204 млн грн. Загалом за 8 місяців 2018 року Укрзалізниця інвестувала майже 8,5 млрд грн у розвиток своїх основних фондів. Про це під час відкриття дільниці повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника Укрзалізниці, загалом з початку року компанія інвестувала в модернізацію інфраструктури, придбання та ремонт рухомого складу майже на 4 млрд грн більше, ніж отримала на спеціальний інвестиційний рахунок від останньої індексації тарифів. «Нагадаю, ми взяли перед ринком зобов’язання спрямовувати кошти від останньої індексації тарифів на 15 % на окремий рахунок. Свого зобов’язання дотримуємось неухильно, надходження здійснюються щодня, за наперед створеним алгоритмом. Видатки скеровуємо на оновлення вагонів та тягового рухомого складу для вантажного руху. І сьогодні на ці цілі вже спрямовано на 4 млрд грн більше, ніж одержано від минулорічної індексації», – пояснив Євген Кравцов.

Як повідомив керівник Укрзалізниці, з січня по липень поточного року Укрзалізниця спрямувала понад 500 млн грн на закупівлю рухомого складу, понад 2,2 млрд грн на придбання матеріалів для виготовлення, модернізації та капітального ремонту вантажних вагонів; майже 1,8 млрд грн на модернізацію, капітальний ремонт тягового рухомого складу; майже 2,8 млрд грн на матеріали верхньої будови колії та понад 1,1 млрд на закупівлю локомотивів GE.

У той же час, відзначив Євген Кравцов, зростання індексу цін виробників промислової продукції значно випереджає ціни на перевезення вантажів залізничним транспортом. «Індекс цін виробників промислової продукції за 7 місяців 2018 року в порівнянні з аналогічним періодом минулого року продемонстрував ріст на 17,7 %, а за деякими видами продукції – до 40 %. Особливо стрімке зростання цін спостерігається на продукцію ГМК, вироблену в Україні для внутрішніх потреб. При тому, що аналогічний показник залізничних перевезень зріс лише на 13,6 %», – додав він.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Що ще ремонтує Південно-Західна? Досі закритий напрямок з Києва на Мелітополь і Херсон з 1 жовтня.

Добавлено через 3 минуты
Що ще ремонтує Південно-Західна? З 1 жовтня закритий продаж на Херсон і Новоолексіївку.
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Що ще ремонтує Південно-Західна? Досі закритий напрямок з Києва на Мелітополь і Херсон з 1 жовтня.

Добавлено через 3 минуты
Що ще ремонтує Південно-Західна? З 1 жовтня закритий продаж на Херсон і Новоолексіївку.

Сьогодні відкрили жовтень.
 
Зверху