fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Спостерігаю по парному парку відправлення станції Дарниця суттєве зниження кількості потягів. Минулих вихідних вперше за два роки побачив повністю порожній парк. До карантину мінімум 3-4 склади на відправдення було.
 

P22

Реєстрація
05.11.08
Місто
Конотоп Сумской обл.
Телефон
Fire
Та нет не все работает, нам нечего стало возить грузовыми поездами, экономика останавливается...:-(
Я бы этого - не сказал (по крайней мере, так категорично и безапелляционно). Да, объёмы несколко снизились, но грузовая работа никуда не делась - работаем и возим!
Post automatically merged:
Ну это Вы работаете, независимо ходят-ли поезда или нет. А я поезда вожу на Дарницу и на Брянск. Я а этом месяце ни разу на работе еще небыл! Нечего везти! И таких как я еще пол депо в Конотопе. Наше депо очень зависит от транзита с РФ. А тут еще этот коронавирус...
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Да, у нас в регионе больше припортовый поток, на перевалку груза на морской транспорт. В основном - это экспорт (металл и зерно, контейнерный груз), но есть и небольшой импорт (уголь и руда). Объёмы груза несколько снизились, но всё равно идут. По наблюдениям - больше от украинских станций погрузки, трансграничного груза из РФ - очень мало (через нас идёт в основном тот поток, который пересекает границу по переходу Купянск - Тополи - Валуйки). Мы, как движенцы - это очень хорошо видим. Ах, да, работает ещё паромный комплекс на Грузию и кое какие вагончики через станцию Ильичёвск Паромная он возит. Даже азербайджанские вагоны тоже замечены (наверняка тоже через Грузию у нас ними сообщение).
 
Останнє редагування:
Реєстрація
12.03.17
Місто
Львов
Мне такие заявления неизвестны...
Да ну ладно! Да сплошь и рядом. Вот к примеру текст с сайта УЗ: Щороку пасажирські перевезення завдають перевізнику близько 10 млрд грн збитків, при цьому залізниця вимушена за власні кошти, отримані, в основному, від вантажних перевезень, модернізувати та закуповувати пасажирський рухомий склад, щоб забезпечувати свою соціальну функцію. Вот отсюда: https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/499052/ А теперь с того же сайта: Тимчасове припинення пасажирських перевезень та помітне зменшення обсягів вантажних перевезень у 2020 році внаслідок зниження економічної активності через пандемію коронавірусу, безсумнівно, призведе до зниження доходів Укрзалізниці. Свежачок отсюда: https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/516121/ Верх некомпетентности? Это само собой, но тут не всё так просто! За грузовое - понятно, так а с пассажирским что? Ездили пасс. поезда - было 10 млрд. убытков, отменили движение - и убытки от него должны бы исчезнуть, но нет, они заявляют что в том числе, и отмена пассажирских поездов "призведе до зниження доходів". Прямо хочется спросить "ШО, ОПЯТЬ"??? Так небыло ж доходов - одни убытки были! Это не некомпетентность, а привычная позиция: де чё не хватает - а валим всё на убыточность пассажирских! А тут нет пассажирских, а привычка осталась, вот и проговорились. Вся беда в том, что Укрзалізниця в основном контролирует себя сама. Даже антикорупционные структуры внутри себя создали, и никого этот маразм не напрягает. Одна из самых коррумпированных структур сама контролирует внутри себя коррупцию! Это как ассоциация мышей по сохранению сыра!(y)
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Я уже сказал кратко выше, от чего убытки от пассажирского сервиса у нас продолжаются даже при остановке его работы: сохранение штата работников при вынужденном простое (оплата 50 процентов заработка при нахождении на карантине и отсутствии работы), и содержание пассажирского парка, устройств и сооружений, которые теперь остались без работы и движения: поддержание их в исправности и работоспособности, и элементарная их охрана. Ведь карантин же когда-нибудь закончится и пассажирское хозяйство снова начнёт свою работу.
Г.Ы. В указанных ссылках информацию прочитал, более того - она мне известна и без этого, и ничего крамольного там нет. Другое дело, как её, эту информацию, преподносить и интерпретировать на других ресурсах и другими лицами. А это - ДВЕ большие разницы.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
12.03.17
Місто
Львов
Да в курсе, убытки продолжаются, но уже мизерные и уж никак не увеличение. Охрану пригородных составов у нас отменили. Лок. бригадам, которые охраняли их первые 10 дней, отработанные дни не оплатили, значительную часть персонала дороги повыгоняли в отпуска за свой счёт, многим перенесли очередные отпуска на период карантина. Подвижной состав пасс поездов, устройства и сооружения стоят в забвении, собаки между вагонами бегают, да дежурный ходит, чтоб графити вагоны не разрисовали. Вот и всё "содержание".
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Навіщо приміський потяг стоїть біля платформи, а не в депо?
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
ИМХО, из-за того, что в Одессе вокзал - тупиковый, поезда возле платформы никому не мешают. Приехал, движение остановили, поезд никуда перегонять не стали.
 
Реєстрація
01.04.10
Місто
Львів
Телефон
POCO X3
Вчера проезжал: все пути на пригородном во Львове заняты электричками, они там отстаиваются. Охрана конечно же есть.
 

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
"Укрзалізниця" не планирует повышать цены на проезд в пассажирских поездах
Сразу после карантина повышение цен на билеты в поездах не будет, заверил министр инфраструктуры Украины.
"Укрзалізниця" не планирует повышать тарифы на проезд в пассажирских поездах после отмены карантина и восстановление сообщения, сообщил он.
"Тарифы еще не менялись... Пока что повышение тарифов по пассажирским перевозкам как планировалось, так и не планируется. Понятно, что к этому вопросу необходимо будет подходить в будущем. Но когда? Я пока вам не скажу. Тем более, что сейчас пассажирские перевозки у нас не осуществляются", — сказал Владислав Криклий.
Он добавил, что "нам не хватает закона о независимом регуляторе в сфере транспорта, чтобы тарифы устанавливались ним". "Это нам существенно упростило бы жизнь, чтобы это не имело какого-то политического привкуса и подтекста", — добавил министр инфраструктуры.
25 марта Кабинет министров продлил карантин и ввел режим чрезвычайной ситуации во всех регионах до 24 апреля. Карантин из-за угрозы эпидемии коронавирусной инфекции начался в Украине 12 марта. Он, в частности, предусматривает и прекращение железнодорожного пассажирского сообщения.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Навіщо приміський потяг стоїть біля платформи, а не в депо?
В самом депо путей мало, что разместить весь ставший сразу на прикол подвижной состав, поэтому пути станционного парка станции Одесса Главная тоже используют для отстоя, тем более, что территория станции от города отгорожена забором и закрытыми воротами, а изнутри -- всё охраняется. Точно такая же картина (по репортажам) и в Харькове.
Post automatically merged:

Гопота не пошкодить?
Внутренняя закрытая от города территория станции и вокзала охраняется.
 
Останнє редагування:

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Сьогодні Тарпан Екр1-002 вигнали з депо до пл. Дарниця-Депо.
Иногда должны делать прогонку составов, что входит в их содержание при простое без работы, для поддержания в работоспособности систем и механизмов.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Був змушений обходити його. Звернув увагу, що гальма в головних вагонів дискові. Давно такі технології в залізничному транспорті? Бо в радянських точно не дискові.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Був змушений обходити його. Звернув увагу, що гальма в головних вагонів дискові. Давно такі технології в залізничному транспорті? Бо в радянських точно не дискові.
Дизель-поезд серии ДР1 строился с 1960х. С дисковыми тормозами.
 

PetroChorn

Гражданин Начальник
Реєстрація
19.06.16
Місто
Одеса, Рідна, Україна
Телефон
Nокiа Х1(КС), Х2(ВФ, ЛС)
Звіт щодо заходів із захисту працівників та забезпечення стабільної роботи галузі в умовах епідемії коронавірусу

Наглядова рада і правління Укрзалізниці у тісній співпраці з Міністерством інфраструктури України та органами охорони здоров’я впроваджують комплексну програму заходів, спрямованих на запобігання поширенню коронавірусної інфекції серед працівників та мінімізації впливу ситуації на діяльність Товариства.

Співробітники

Укрзалізниця здійснює щоденний оперативний моніторинг захворювання залізничників на ГРВІ та випадків підтвердження у співробітників COVID-19. Для цього створена спеціальна комісія з реагування на виявлення випадків інфікування працівників, яка вживає заходів, спрямованих на запобігання розповсюдження коронавірусу, зокрема відповідає за ізоляцію хворих та їхніх контактних осіб, а також дезінфекцію приміщень.

Укрзалізниця вживає усіх необхідних заходів для захисту своїх співробітників. Зокрема, вже закуплено понад 277 тис. захисних масок та респіраторів, більше 22 тис. літрів антисептику, а також одноразові рукавички, захисні окуляри, засоби для дезінфекції приміщень і рухомого складу тощо. Служби закупівель структурних підрозділів Укрзалізниці планують придбати ще більше 1,5 млн. масок та 50 тис. літрів антисептику. Крім того, Укрзалізниця закупила 10 тис. експрес-тестів на COVID-19 та передала їх до відомчих лікарень – з метою проведення попереднього тестування на коронавірус співробітників із симптомами респіраторних захворювань.

Актуальна інформація про захворюваність залізничників на ГРВІ, пневмонії та підтверджені випадки інфікування COVID-19 публікується у спеціально створеному розділі офіційного веб-сайту Компанії, який оновлюється кожного ранку о 10:00. Для підтримки своїх працівників Укрзалізниця запровадила внутрішню гарячу лінію на єдиному номері Контакт-центру 0800 50 3111, на яку можна звернутись з будь-яких питань, що стосуються організації роботи під час карантину та інших питань.

Для підвозу залізничників, задіяних у безперервних виробничих процесах та контролі безпеки руху, за погодженням із Міністерством інфраструктури наразі курсує низка службових поїздів.

Суспільство

Незважаючи на тимчасове призупинення пасажирського залізничного сполучення в країні, Укрзалізниця продовжує виконувати функції соціально відповідального перевізника. Починаючи з 1 квітня 2020 року, в координації з Мінінфраструктури, МОЗ, МВС і місцевими органами влади, Компанія безкоштовно здійснює підвоз співробітників критичних служб – медиків, рятувальників, поліцейських – до місць роботи своїми службовими поїздами.

На виконання доручення Міністерства закордонних справ та Міністерства інфраструктури України, Укрзалізниця організувала спеціальні поїзди та допомогла повернутися додому з Польщі, Чехії, Росії і країн Прибалтики близько 7000 українців, котрі внаслідок карантинних обмежень не змогли самостійно перетнути кордон. Загалом було організовано 14 спеціальних рейсів.

Компанія також повертає пасажирам 100% вартості квитків на скасовані у зв’язку з карантином поїзди.

Галузь

Укрзалізниця дбає про стабільну роботу галузі, зокрема забезпечення вантажних залізничних перевезень по Україні та закордон. З цією метою Компанія розробила та впроваджує Програму дій щодо мінімізації впливу наслідків COVID-19 на операційну діяльність. Програма покликана забезпечити стабільні перевезення вантажів і передбачає повну ревізію витрат, аби зберегти фінансову стійкість Товариства. Витрати, пов’язані з безпекою експлуатації рухомого складу та інфраструктури залишаються у пріоритеті. Водночас некритичні закупівлі обмежуються і впроваджується жорсткий контроль видатків. Таким чином, Укрзалізниця вже переглянула план закупівель на 2020 рік. Наразі також проводиться ревізія запасів з метою перерозподілу запчастин між виробничими підрозділами для проведення першочергових ремонтів. Некритичні проекти тимчасово призупиняються.

Крім того, компанія працює над забезпеченням стабільних надходжень. Зокрема, поновлюються повагонні відправлення з низки малодіяльних станцій; на час карантину переглядається підхід до формування тарифу для стимулювання попиту на перевезення. Також обмежується залучення аутсорсингу, натомість внутрішнім компаніям, що входять до складу Товариства, дозволяється виконувати роботи для зовнішніх замовників. Структурним підрозділам також доручено пришвидшити роботу із реалізації металобрухту та непрофільних активів, тощо.

Укрзалізниця запевняє, що вживає та вживатиме усіх необхідних заходів для підтримки ліквідності та стабільних фінансових показників впродовж цього непростого періоду, спричиненого пандемією. Зокрема, в середині березня 2020 року Укрзалізниця своєчасно та в повному обсязі погасила наступну частину єврооблігацій у розмірі 10% початкової непогашеної основної суми боргу - 50 млн дол. США.

Як державна компанія стратегічного значення та хребет транспортної системи України, Укрзалізниця й надалі докладатиме усіх зусиль для забезпечення стабільної роботи української економіки.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/517283/
 
Зверху