Розподіл доходів
| | | Гривня | | | Долари США | |
Дохід | Одиниця | 3-й квартал 2025 року | 3-й квартал 2024 року | Рік до року | 3-й квартал 2025 року | 3-й квартал 2024 року | Рік до року |
Всього, з них: | млн | 12 332 | 10 203 | +20.9% | 297 | 248 | +19.8% |
Мобільний | млн | 10 285 | 9 354 | +10.0% | 248 | 227 | +9.0% |
Фіксований | млн | 581 | 617 | -5.8% | 14 | 15 | -6.7% |
Цифровий | млн | 1464 | 232 | +531.3% | 35 | 6 | +525,9% |
ПРЯМИЙ цифровий дохід від ПЛАТФОРМИ
| | | Гривня | | | Долари США | |
| | 3-й квартал 2025 року | 3-й квартал 2024 року | Рік до року | 3-й квартал 2025 року | 3-й квартал 2024 року | Рік до року |
Прямий цифровий дохід, з яких: | млн | 1464 | 232 | +531.3% | 35.3 | 5.6 | +525,9% |
Уклон | млн | 1027 | нд | - | 24.7 | нд | - |
Цифрове підприємство | млн | 222 | 123 | +80,6% | 5.4 | 3.0 | +78,4% |
КиївстарТВ | млн | 140 | 59 | +137,3% | 3.4 | 1.4 | 136,4% |
Гельсі | млн | 75 | 50 | +50,0% | 1.8 | 1.2 | +50,9% |
Уклон
Придбання Uklon, яке набуло чинності 2 квітня 2025 року, забезпечило 1,0 млрд гривень доходу та 378 млн гривень EBITDA у третьому кварталі 2025 року. Платформа продемонструвала значне зростання обсягів поїздок, середньої вартості проїзду та цифрової взаємодії, зміцнивши позиції «Київстар» у повсякденній мобільності та посиливши свою екосистему послуг, що виходять за рамки основних телекомунікаційних послуг.
Цифрове підприємство: великі дані та хмарні сервіси
За 3-й квартал 2025 року наші послуги з обробки великих даних та хмарних сервісів принесли 222 млн гривень доходу, що на 80,5% більше, ніж у попередньому році (5,4 млн доларів США, що на 78,4% більше, ніж у попередньому році). Зростання було зумовлене масштабними продуктами та рішеннями для аналітики великих даних, рекламними технологіями (AdTech), хмарними сервісами продуктивності та співпраці, а також сервісами підключення та обміну даними на основі API.
Ми пропонуємо комплексний B2B-хаб, а також платформу великих даних та рекламних технологій («AdTech»). Наш B2B-хаб пропонує рішення для взаємодії між машинами («M2M») та хмарні рішення, кінематичне позиціонування в режимі реального часу, послуги кібербезпеки, платформу управління SIM-картами M2M та цифровий торговий майданчик, включаючи 600 різних хмарних сервісів. Тільки кінематичний сервіс у режимі реального часу зараз має понад 1400 передплатників. Adwisor, наша платформа самообслуговування AdTech, відіграє центральну роль в українській рекламній екосистемі з понад 2500 зареєстрованими клієнтами. Платформа спеціально розроблена для клієнтів B2B, що забезпечує безперебійне управління кампаніями, залучення цільової аудиторії та оптимізацію на основі даних.
Київстар Тех
«Київстар Тех» – це технологічна компанія, яка є ключовим постачальником ІТ- та цифрових послуг для інших компаній Групи, а також надає обмежені ІТ- та цифрові послуги зовнішнім підприємствам. Зараз у компанії працює понад 800 розробників програмного забезпечення та фахівців з обробки даних.
Київстар ТВ
«Київстар ТВ» зафіксував 2,1 млн користувачів, що активно користуються послугами (+31,7% у річному обчисленні), завдяки ексклюзивним спортивним правам, україномовному контенту та додаванню нових пристроїв (наприклад, Xbox, Smart TV, ПК). «Київстар ТВ», що надається як мобільний OTT-інтернет-додаток, так і послуга фіксованого/IPTV-широкосмугового зв'язку, є найбільшим сервісом потокового медіа в Україні за кількістю користувачів. Станом на 30 вересня 2025 року 34,4% наших клієнтів широкосмугового зв'язку також були користувачами цифрового телебачення. Роль сервісу у виборі розваг користувачами продовжує зростати: кількість сеансів користувачів зросла на 30,7% у річному обчисленні у 3-му кварталі 2025 року до 670 млн, а кількість хвилин, які активні OTT-користувачі переглядають щодня, зросла на 21,1% у річному обчисленні до 244 млн.
«Київстар» не ліцензує та не створює жодного контенту; натомість ми продаємо послуги цифрового телебачення на нашій брендованій платформі у співпраці з ТОВ «ПЛЮС ТВ». У вересні було переглянуто партнерство з телебаченням, що посилило роль «Київстар» та пряму взаємодію з клієнтами у наданні послуги «Київстар ТВ».
Гельсі
Helsi — провідна українська платформа медичних технологій, яка
зафіксувала 2,5 млн активних користувачів (+5,6% у річному обчисленні) станом на 3 квартал 2025 року. Зростання було підтримано запуском нових сімейних та індивідуальних планів підписки на медичне обслуговування, а також розширенням корпоративних контрактів з лікарнями та іншими компаніями. Helsi додала до своєї моделі підписки нові послуги, такі як аналіз та телемедичні консультації, а у вересні запустила «Helsi Superpower» для користувачів «Київстар».
Helsi глибоко інтегрована в екосистему електронної охорони здоров'я України, яка забезпечує планування прийомів, виписку рецептів та управління медичними записами. Ця інтеграція створює високі витрати на перехід та робить Helsi незамінною як для пацієнтів, так і для постачальників медичних послуг. Це також демонструє відданість «Київстар» питанням ESG, оскільки доступ до високоякісної цифрової охорони здоров'я є національним пріоритетом під час воєнного часу.
Станом на 30 вересня 2025 року в «Київстарі» було зареєстровано
приблизно 29 мільйонів пацієнтів, які мали доступ до понад 1600 державних та приватних клінік та понад 38 000 медичних працівників.