lifecell оголосив результати 3 кварталу 2021 року: чистий дохід зріс до 173,8 млн грн, абонбаза — до 8,9 млн, середні витрати абонентів — до 83 грн
Оператор lifecell підсумував фінансові та операційні результати діяльності за третій квартал 2021 року.
У 3 кв. 2021 р. дохід lifecell збільшився на 23.7% на річній основі ― до 2,159.2 млн грн, як порівняти з 1,745.5 млн грн у 3 кв. 2020 р., головним чином завдяки зростанню ARPU і збільшенню доходу від передачі даних.
Показник EBITDA збільшився на 34.5% на річній основі ― до 1,224.0 млн грн проти 909.8 млн грн у 3 кв. 2020 р. В результаті маржа EBITDA в 3 кв. 2021 р. зросла до 56.7%, як порівняти з 52.1% в аналогічному періоді 2020 р. Це відбулося здебільшого завдяки значному зростанню доходу.
В 3 кв. 2021 р. капітальні інвестиції зменшилися на 17.1% ― до 713.7 млн грн проти 860.6 млн грн у 3 кв. 2020 р. За звітний період lifecell зафіксував зростання чистого прибутку на 372.3% ― до 173.8 млн грн, як порівняти з 36.8 млн грн у 3 кв. 2020 р.
Активна 3-місячна абонентська база зросла на 14.1% на річній основі — до 8.9 млн проти 7.8 млн абонентів у 3 кв. 2020 р. здебільшого завдяки регіональним тарифним планам і наповненню пакетів послуг.
Активна 3-місячна абонентська база 4.5G-користувачів зросла на 40% на річній основі й склала 71% від загальної кількості дата-користувачів станом на кінець 3 кв. 2021 р. Збільшення кількості 4.5G-користувачів сприяло збільшенню споживання дата-трафіку. Відповідно середнє місячне споживання даних на одного користувача в 3 кв. 2021 р. зросло на 14% на річній основі.
У звітному періоді активний 3-місячний ARPU зріс на 8.8% на річній основі й склав 83.0 грн, як порівняти з 76.3 грн у 3 кв. 2020 р. Таке зростання переважно зумовлене збільшенням споживання даних. Водночас показник активного 12-місячного MoU зменшився на 0.1% на річній основі ― до 180.6 хвилин проти 180.8 хвилин у 3 кв. 2020 р.
lifecell залишався лідером за показником проникнення смартфонів у мережі, який на кінець 3 кв. 2021 р. сягнув 83%. Згідно з глобальною стратегією надання цифрових послуг Turkcell компанія продовжувала приділяти особливу увагу розвитку діджитал-послуг. Відповідно активна 3-місячна база користувачів цифрових послуг lifecell збільшилася на 26%, як порівняти з 3 кв. 2020 р.
Оператор lifecell підсумував фінансові та операційні результати діяльності за третій квартал 2021 року.
У 3 кв. 2021 р. дохід lifecell збільшився на 23.7% на річній основі ― до 2,159.2 млн грн, як порівняти з 1,745.5 млн грн у 3 кв. 2020 р., головним чином завдяки зростанню ARPU і збільшенню доходу від передачі даних.
Показник EBITDA збільшився на 34.5% на річній основі ― до 1,224.0 млн грн проти 909.8 млн грн у 3 кв. 2020 р. В результаті маржа EBITDA в 3 кв. 2021 р. зросла до 56.7%, як порівняти з 52.1% в аналогічному періоді 2020 р. Це відбулося здебільшого завдяки значному зростанню доходу.
Фінансові дані lifecell | Квартал | Дев’ять місяців | ||||
3 кв. 2020 | 3 кв. 2021 | Річний % змін | 9M20 | 9M21 | Річний % змін | |
Дохід, млн грн | 1,745.5 | 2,159.2 | 23.7% | 4,922.0 | 6,076.3 | 23.5% |
EBITDA, млн грн | 909.8 | 1,224.0 | 34.5% | 2,588.0 | 3,432.2 | 32.6% |
EBITDA маржа (%) | 52.1% | 56.7% | 4.6пп | 52.6% | 56.5% | 3.9пп |
Чистий прибуток / (збиток), млн грн | 36.8 | 173.8 | 372.3% | (148.1) | 373.0 | (351.9%) |
Капітальні інвестиції, млн грн | 860.6 | 713.7 | (17.1%) | 1,936.7 | 2,274.3 | 17.4% |
Активна 3-місячна абонентська база зросла на 14.1% на річній основі — до 8.9 млн проти 7.8 млн абонентів у 3 кв. 2020 р. здебільшого завдяки регіональним тарифним планам і наповненню пакетів послуг.
Активна 3-місячна абонентська база 4.5G-користувачів зросла на 40% на річній основі й склала 71% від загальної кількості дата-користувачів станом на кінець 3 кв. 2021 р. Збільшення кількості 4.5G-користувачів сприяло збільшенню споживання дата-трафіку. Відповідно середнє місячне споживання даних на одного користувача в 3 кв. 2021 р. зросло на 14% на річній основі.
3 кв. 20 | 2 кв. 21 | 3 кв. 21 | Річний % змін | Квартальний % змін | |
Кількість абонентів, млн. | 9.1 | 9.5 | 9.9 | 8.8% | 4.2% |
Активних (3 місяці) | 7.8 | 8.4 | 8.9 | 14.1% | 6.0% |
MoU хвилини (12 місяців) | 180.8 | 186.8 | 180.6 | (0.1%) | (3.3%) |
ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн. | 64.7 | 71.9 | 74.2 | 14.7% | 3.2% |
Активних (3 місяці), грн. | 76.3 | 81.9 | 83.0 | 8.8% | 1.3% |
lifecell залишався лідером за показником проникнення смартфонів у мережі, який на кінець 3 кв. 2021 р. сягнув 83%. Згідно з глобальною стратегією надання цифрових послуг Turkcell компанія продовжувала приділяти особливу увагу розвитку діджитал-послуг. Відповідно активна 3-місячна база користувачів цифрових послуг lifecell збільшилася на 26%, як порівняти з 3 кв. 2020 р.
lifecell оголосив результати 3 кварталу 2021 року: чистий дохід зріс до 173,8 млн грн, абонбаза - до 8,9 млн, середні витрати абонентів - до 83 грн
Оператор lifecell підсумував фінансові та операційні результати діяльності за третій квартал 2021 року.
itc.ua
Останнє редагування модератором: