Національна рада з питань телебачення та радіомовлення України визначила переможцями на конкурсі на вільні канали в державному мультиплексі MX-7 телеканали «Megogo Спорт» та «Інтер Україна». Обидва канали були єдиними претендентами конкурсу, який тривав з 25 квітня до 27 червня 2024 року. Умови конкурсу передбачали мовлення тривалістю 24 години на добу, наявність 60% загальнонаціонального контенту. Ретрансляція не допускалася. Розмір ліцензійного збору встановлено на рівні 4 мільйонів гривень.
«Інтер Україна»: повернення у велику гру
Як
повідомляє «Детектор Медіа», новий телеканал групи «Інтер» – «Інтер Україна» – планує вийти в ефір приблизно за рік, тобто до серпня 2025 року. За словами члена наглядової ради компанії Сергія Созановського, «“Інтер” повертається у велику гру. Ось і вся концепція каналу. Бо наші конкуренти розслабились. Ми дамо більше життя та вогню». Основними конкурентами він назвав телеканали груп «1+1 media» та Starlight Media.
Концепція нового каналу передбачає трансляцію новин, аналітичних програм, документальних фільмів, серіалів та кіно. Акцент робитиметься на новинному мовленні, адже після початку єдиного інформаційного марафону виробники новин не транслюють їх на своїх загальнонаціональних каналах. Сергій Созановський запевнив, що «Інтер» братиме участь у виробництві марафону, доки існуватимуть «Єдині новини». За його словами, згідно з домовленостями між медіагрупами, окремих новин на каналах у час трансляції марафону не буде.
Сергій Созановський зазначив, що новий канал планує виходити в ефір не з бібліотечним контентом, а з новими проєктами, на створення яких потрібен рік. Він також висловив стурбованість тим, що через непопулярність MX-7, багато мовників переходять на мультиплекси “Зеонбуду”. Созановський переконаний, що допомагати залучати глядачів до державного мультиплекса мають не лише мовники, а й держава.
«Megogo Спорт»: ставка на спортивний контент
Новий канал медіасервісу Megogo – «Megogo Спорт» – також переміг у конкурсі Нацради. Керівник телевізійного напрямку Megogo Роман Сагайдак розповів, що канал розрахований на широку аудиторію і матиме у своєму арсеналі понад 200 годин спортивного контенту на рік. Монетизація каналу відбуватиметься через пряму рекламу, спонсорство та продаж прав на ретрансляцію. «Megogo Спорт» планує вийти в ефір у рамках державного мультиплекса MX-7 восени поточного року.
На запитання заступника голови Нацради Олега Черниша щодо трансляції Ліги чемпіонів в мультиплексі наземного цифрового телебачення, Роман Сагайдак не дав чіткої відповіді. Він
зазначив, що компанія буде зважати на кон’юнктуру ринку, а також назвав інші види спорту, які планується транслювати. Серед них: бокс, єдиноборства, хокей, мотоспорт та інші футбольні турніри.
Перший заступник голови Валентин Коваль поцікавився, чому компанія вирішила повернутись до старих технологій, адже у Megogo є можливість мовлення у форматі 4K, але в MX-7 мовлення буде лише в SD-якості. Члени Нацради висловили сподівання, що входження спортивного каналу в державний мультиплекс посилить інтерес аудиторії до нього, адже MX-7 має гарне покриття, але проблема в поінформованості населення.