koliandrik, до конца лета.
До 29 августа включительно.Не можу знайти по форуму, до якого часу міграція на бізнес безкоштовна? Чи вже не безкоштовна?
на 466 подтвердили, что сейчас надо платное действие
О каком счётчике речь? Если наступило 30 число второго месяца бездействия, то ничто уже не спасёт. Со следующего месяца восстановишь на новую СИМ с сохранением тарифа и услуг.если пошел отсчитываться счетчик неактивности, блокировка может не помочь.
Достатньо зробити один вхідний дзвінок на номер, що мовчить. Але для цього треба, щоб сім-картка була в наявності і телефон увімкненийА для проявления абонентской активности достаточно любого платного действия. Отлично работает заказ дополнительного номера на неделю через Мой КС.
Так русским языком же написаноДостатньо зробити один вхідний дзвінок на номер, що мовчить. Але для цього треба, щоб сім-картка була в наявності і телефон увімкнений
владелец номера в другой стране, симкарту забрал с собой, роуминг по карте отключен.
еще не наступилоЕсли наступило 30 число второго месяца бездействия
Вот оно, я знал, что решение на поверхности. Спасибо.Моя рекомендация - перед блокировкой поставь переадресацию на расстоянии на любой свой номер, а потом позвони на "загулявший" номер с другого номера с тем, чтобы с "загулявшего" снялась хоть какая-то денежка.
Так русским языком же написано
tkach-oleg,
shevtsovs,
Yarilko,
Читаю, и не понимаю, о чём Вы?
Услуга «Бизнес-Интернет без границ» для кого придумана? У меня в корпе Айфон клиента спокойно эту услугу кушает. Довольны все трое: я, клиент и его Айфон.
Yufit,
Да, ежедневная абонплата 1 грн. Но ведь айфон также ежедневно в интернет ходит.
3.3.
Права Оператора
3.3.1. Оператор має право призупинити надання послуг зв’язку, якщо Абонент своєчасно не сплатив місячну абонентну плату або якщо авансовий платіж на
особовому рахунку Абонента вичерпано нижче мінімального рівня. Вищевказане стосується всіх телефонних номерів Абонента, включених до його особового рах
3.3.2.
Оператор має право в односторонньому порядку припинити (анулювати) дію цієї Угоди по відношенню до будь-якого телефонного номера, зареєстрованого на Абонента, відключивши такий телефонний номер від Мережі та виключивши його з переліку телефонних номерів Абонента, якщо Абонент не користується послугами зв’язку за цим телефонним номером понад 60 календарних днів.
3.3.3. Оператор має право без попередження припинити дію цієї Угоди при виявленні протиправних дій з боку Абонента та/або здійсненні Абонентом інших заходів, які призводять до збоїв і порушень в роботі Мережі, обладнання та засобів зв’язку під час користування послугами зв’язку Оператора.
3.3.4.
Абонент надає Оператору право без додаткового письмового погодження з Абонентом використовувати інформацію про Абонента та надані йому телекомунікаційні послуги, в тому числі про отримані послуги зв’язку, їх тривалість, вартість, маршрути передавання тощо, а також передавати таку інформацію третім особам в межах та на підставі чинного законодавства України.
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Абонент надає Київстару свою згоду на збір, обробку та використання персональних даних про
Абонента, у тому числі на внесення до спеціальної бази персональних даних, що містяться в цій Угоді та/або які надаються Абонентом у зв’язку з виконанням цієї Угоди, а також на передачу інформації з такої спеціальної бази персональних даних третім особам згідно з чинним законодавством України.
3.3.5. Оператор має право змінювати Тарифи на послуги зв’язку, попередивши Абонента про такі зміни не пізніше, ніж за 7 днів до їх введення. Абонент не
звільняється від оплати послуг зв’язку, наданих Оператором, згідно з новими Тарифами якщо з незалежних від Оператора причин він не отримав такого
повідомлення.
3.3.6. Оператор має право з технічних причин змінювати телефонний номер Абонента, про що Абонент попереджається письмово.
3.3.7. Оператор має право відмовити Абоненту в новому підключенні до Мережі, якщо Абонент має неоплачену заборгованість щодо наданих Оператором послуг зв
’язку.
3.3.8. Оператор має право призупинити надання послуг зв’язку Абоненту по телефонному номеру, підключеному за цією Угодою, у випадку наявності
в Абонента неоплаченої заборгованості по іншим телефонним номерам у Мережі Оператора до погашення цієї заборгованості.
3.3.9. Оператор не несе відповідальності за проблеми та якість зв
’язку в Мережі Оператора, спричинені пошкодженнями та/або неналежним використанням мобільних телефонних терміналів Абонента, а також за проблеми та якість зв’язку в мережах інших операторів телекомунікацій, у т. ч. за неналежну якість послуг зв’язку, що надаються Оператором, викликану будь-якими аваріями та/або перебоями в роботі мереж інших операторів телекомунікацій.
3.3.10. Оператор має право в односторонньому порядку змінити умови надання Корпоративному клієнту послуг зв’язку, без будь-якого попереднього повідомлення такого Корпоративного клієнта про це, у випадку, якщо Корпоративний клієнт має неоплачену заборгованість щодо наданих Оператором послуг
зв’язку понад 60 днів хоча б за одним з зареєстрованих на його особовому рахунку телефонних номерів в Мережі.
3.3.11. Оператор має право в односторонньому порядку змінити перелік та/або умови надання Абоненту послуг зв’язку, повідомивши Абонента не менше ніж за сім днів шляхом розміщення відповідного повідомлення у офіційних засобах масової інформації та/або розміщення відповідного повідомлення на Інтернет-сайті Оператора та/або направлення Абоненту
відповідного текстового повідомлення SMS
5. Відповідальність сторін. Врегулювання спорів
5.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання положень цієї Угоди у відповідності з чинним законодавством України та цією Угодою. Моральна шкода, непрямі збитки та втрачена вигода відшкодуванню не підлягают