ная ся діє Божа воля
Саме так.
ная ся діє Божа воля
От і кажу: фігня.Так само й в метро. Ніяких квитків. Тому що є турнікет.
поїхав додому, там йому стало погано
А в метрі, фунікулері, чи швидкісному трамваї як доводити, га?В нас таких апаратів нема. А видавати квитки, по-ідеї, мало б тому, що кожен пасажир при купівлі квитка, автоматично отримує страховку від страхової компанії. Тому, якщо апарат нічого не видає, як потім щось доказати страховій в разі настання страхового випадку?
І якщо апарат не видає квитків, то фігня якась получається. Перевізник бере бабло, а далі - най ся діє Божа воля.
Маххх вже відповів: здихати прямо на місці і не викабелюватись.А в метрі, фунікулері, чи швидкісному трамваї як доводити, га?
Ідея і Божа воля подекуди розбігаються. ))
Ну, гаразд.От і кажу: фігня.
Наприклад, сталася пожежа в метро. Пасажир врятувався, надихався трохи отруйного диму, поїхав додому, там йому стало погано, на роботу йти не може. От і попробуй без квитка комусь докажи, що він постраждав в метро від пожежі...
Успішно працюють.Системы платежные Андроид-пэй, Самсунг-пэй, Эпл-пей (и другие....например Гарминовская) - тоже работают?
Та ніяк. Якщо -що, то така Божа воля.Ну, гаразд.
А той, що жетона вкинув, як він доводитиме факт поїздки метрополітеном?
Ну правильно. Все для блага більшості. Кількома затоптаними\спаленими\отруєними можна знехтувати. Це їхні проблеми. Тому все залишається так, як є."Фігня" – це якщо турнікети друкуватимуть кожному чеки. Ви бачили аншлаґ в київському метрі в прайм-тайм?
За сьогоднішніх реалій – це і спровокує тисняву, паніку тощо. А відтак – "настання страхового випадку". ))
Ну, в 2017 году я даже штраф заплатил, на Выдубичах зашел, а там турникетов нету, не закомпостировал билет. Квитанция, все дела.
Может, сейчас и нет.
ще талонами і картками киянина. Щодо є-квитка - скоріше що ні.В Киевской городской электричке можно только банковскими карточками с Пайпасом расчитываться (при проходе через турникет)?
картка метро підходить лиш для метро.А карточка метро (тоже Киевская) бесконтактная на кол-во поездок - не подходит?
А не треба нічого доводити. Є квиток - значить їхав. А їхав насправді, чи ні, це нехай доводить страхова компанія. Проводити розслідування випадку - це їхня робота.Питання отримання відшкодування набагато більш складне: ось ви дасте чек з турнікету (яких нема) чи дірки з компостера, а як ви доведете СК що їхали саме цим транспортним засобом саме в цей час, що не вийшли з нього перед настанням страхового випадку?
Тут все просто: без бумажки тиІ до речі, проїзд по пейпас у метро (без талона) залишає історію у виписці з рахунку, а талончик і загубити можна! Або бувають випадки коли бракує фарби і на талоні нічого не зрозуміло...
Я говорю про залізницю. Про метро, я не в курсі тих нюансів.raptor, керуючись такою логікою також можна сказати: я їхав (і без квитка), а вони хай доводять, що ні.те саме стосується пільгових категорій населення, які не платять за проїзд, бо він для них безкоштовний. Договір зі страхування та на проїзд поширюється на пасажира у момент перетину лінії контролю/турнікету або ж перетину лінії дверей рухомого складу (щодо території зупинки не впевнений), от а безквитковий проїзд карається штрафом, що не означає відсутності оформлення договору на проїзд, а тим паче групового страхування усіх пасажирів.
Я тут правий. А в тебе бракує інформації. Не існує віртуальних квитків. Тобто, кожен "віртуальний" квиток є іменним і фіксується в системі, і його можна роздрукувати при потребі. Знову ж, мова йде лише про залізницю.raptor, тут ви не праві, а як же з віртуальними квитками від УЗ?