life
проводить дослідження якості обслуговування своїх клієнтів!
Київ, 16 травня 2008 року. Оператор мобільного зв’язку life) оголошує про запуск дослідження
якості обслуговування своїх клієнтів. Усі абоненти life) тепер можуть зателефонувати зі свого
мобільного на спеціальний короткий номер 5445 у мережі life) і дати свою оцінку якості
обслуговування, що надається через різні канали оператора.
life
прагне надавати своїм абонентам послуги мобільного зв’язку найкращої якості! З метою зробити
обслуговування абонентів life) ще кращим та впевнитися у тому, що всі абоненти отримують
високоякісне обслуговування, life) запускає спеціальний короткий номер 5445.
Завдяки цьому інструменту всі абоненти life) матимуть можливість дати оцінку обслуговуванню в
інформаційно-консультаційному центрі, в ексклюзивних магазинах life
та центрах обслуговування
абонентів, а також оцінити дружнє ставлення та ввічливість співробітників life
, їх компетентність і
готовність допомогти, простоту інтерактивного меню та інші аспекти обслуговування абонентів.
Також кожний абонент life) може оцінити якість обслуговування оператора, відвідавши офіційний веб-
сайт www.life.com.ua, розділ «Обслуговування абонентів».
Для зручності абонентів life) дослідження якості проводиться декількома мовами.
Більш детальна інформація доступна на веб-сайті оператора www.life.com.ua.
life) завжди відкритий для зворотного зв’язку!
Держись лайф !!!
Київ, 16 травня 2008 року. Оператор мобільного зв’язку life) оголошує про запуск дослідження
якості обслуговування своїх клієнтів. Усі абоненти life) тепер можуть зателефонувати зі свого
мобільного на спеціальний короткий номер 5445 у мережі life) і дати свою оцінку якості
обслуговування, що надається через різні канали оператора.
life
обслуговування абонентів life) ще кращим та впевнитися у тому, що всі абоненти отримують
високоякісне обслуговування, life) запускає спеціальний короткий номер 5445.
Завдяки цьому інструменту всі абоненти life) матимуть можливість дати оцінку обслуговуванню в
інформаційно-консультаційному центрі, в ексклюзивних магазинах life
абонентів, а також оцінити дружнє ставлення та ввічливість співробітників life
готовність допомогти, простоту інтерактивного меню та інші аспекти обслуговування абонентів.
Також кожний абонент life) може оцінити якість обслуговування оператора, відвідавши офіційний веб-
сайт www.life.com.ua, розділ «Обслуговування абонентів».
Для зручності абонентів life) дослідження якості проводиться декількома мовами.
Більш детальна інформація доступна на веб-сайті оператора www.life.com.ua.
life) завжди відкритий для зворотного зв’язку!
Держись лайф !!!