lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:

lav

Контора пишет!
Реєстрація
09.10.08
Місто
Одесса
Телефон
Нексус 4+Microsoft Lumia 640 XL+модем от КС
Шановні, хто допоможе порадою?

Був номер Лайфу, який не поповнювався більше року. Його заблокували менше місяця тому. Ми зараз це побачили. Спробували відновити. І це виявилося неможливо зробити. У Лайфа є послуга "Відновлення страрої СІМ", але в нашому випадку вона не спрацьовує. Порадили спробувати купити цей номер на сайті Лайфу. Але він на продаж не виставлений.
Більше нічого колл-центр НЕ зміг запропонувати. Коли буде виставлений номер на продаж вони не знають. І чи буде взагалі виставлений. Чому не працює послуга "Відновлення старої СІМ" вони теж не знають.
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ, Шостка
Шановні, хто допоможе порадою?

Був номер Лайфу, який не поповнювався більше року. Його заблокували менше місяця тому. Ми зараз це побачили. Спробували відновити. І це виявилося неможливо зробити. У Лайфа є послуга "Відновлення страрої СІМ", але в нашому випадку вона не спрацьовує. Порадили спробувати купити цей номер на сайті Лайфу. Але він на продаж не виставлений.
Більше нічого колл-центр НЕ зміг запропонувати. Коли буде виставлений номер на продаж вони не знають. І чи буде взагалі виставлений. Чому не працює послуга "Відновлення старої СІМ" вони теж не знають.
Може попали на лiнивого оператора.
Якщо дзвонили - напишiть в чат, якщо писали - подзвонiть чи сходiть в фiрм.магазин.

А як нi - то приблизно через рiк монiторте

P.S.: ще порада писати в вiдповiдних темах, а не у "змiни тарифiв"
 
Реєстрація
14.09.22
Місто
București-Запорожье
Шановні, хто допоможе порадою?

Був номер Лайфу, який не поповнювався більше року. Його заблокували менше місяця тому. Ми зараз це побачили. Спробували відновити. І це виявилося неможливо зробити. У Лайфа є послуга "Відновлення страрої СІМ", але в нашому випадку вона не спрацьовує. Порадили спробувати купити цей номер на сайті Лайфу. Але він на продаж не виставлений.
Більше нічого колл-центр НЕ зміг запропонувати. Коли буде виставлений номер на продаж вони не знають. І чи буде взагалі виставлений. Чому не працює послуга "Відновлення старої СІМ" вони теж не знають.
Ещё есть чат поддержки в БИПе и приложении. Попробуйте этот вопрос задать там. В аналогичной ситуации (около месяца просрочки) мне карту включили обратно, заплатил 100грн (сказали пополнить, и оно снимет, и активирует карту обратно - так и случилось. Всё удалённо)
 
Реєстрація
21.10.16
Місто
Умань
Телефон
Poco m5
Доброго дня, а не підкажете , якщо я переніс номер до лайфселл і не вибрав собі тариф ще і поповнити рахунок, чи можна буде перевести потім на інший номер кошти ?
 
Реєстрація
27.05.21
Місто
Киев
Доброго дня, а не підкажете , якщо я переніс номер до лайфселл і не вибрав собі тариф ще і поповнити рахунок, чи можна буде перевести потім на інший номер кошти ?
По идее если не выбран тариф, то будет заблокирован прием входящих СМС сообщений.
 
Зверху