lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
YuriyP, тобто приходить відлуп від приймаючої сторони через те що "поданий як ідентифікований номер, що фактично є анонімним(на думку не відпускаючої сторони)"?
 
Реєстрація
07.07.12
Місто
Kyiv region
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
Раніше були умови зареєстровано/ідентифіковано, тепер добавили ще й персоніфіковано.
Аби запутати пересічного.
Як з денною оплатою,- увімкнено- не знімається,- вимкнено знімається.
Не всі допетрають,- прибуток операторові.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
YuriyP, а як воно було зереєстровано? Через info.lifecell.ua?
Чи фактично номер ідентифіковано в вебкабіні через bankid( з смс підтвердженням), а шелемботи просто клеять дурня?
Бо мені твоя історія нагадує рівно таку ж історію від камрада Andrоid
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone
Раніше були умови зареєстровано/ідентифіковано, тепер добавили ще й персоніфіковано.
Кажись наоборот: "персоніфіковано" - це рудимент від колишніх привязок паспорта, з появою MNP - зявився "ідентифіковано", щоб відповідати всім критеріям ідентифікації для MNP.
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
07.07.12
Місто
Kyiv region
YuriyP, а як воно було зереєстровано? Через info.lifecell.ua?
Чи фактично номер ідентифіковано в вебкабіні через bankid( з смс підтвердженням), а шелемботи просто клеять дурня?
Бо мені твоя історія нагадує рівно таку ж історію від камрада Andrоid
Через bank id
 
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
07.07.12
Місто
Kyiv region
Отже:
Був я щойно в магазині лайфселл і дивом працівник магазину від мене вперше дізнався, що персоніфікація і ідентифікація це різні речі, і коли подивився інфо по номеру виявляється дійсно так.
А отже на сайті лайфселл прямий обман споживача, бо на сторінці де через bank id можна пройти "ідентифікацію" насправді просто персоніфікація.
Працівник змінити нічого не може, бо не має таких прав. Написав лише заяву про видалення моїх даних "персоніфікації". Наступний етап - похід х паспортом для "правильної ідентифікації". По-суті єдиний спосіб ідентифікувати номер - через офлайн магазини.
 
Реєстрація
07.07.12
Місто
Kyiv region
  • Like
Реакції: drmz
Реєстрація
19.01.25
Місто
Kryvyi Rih
Телефон
S24 Marble Gray
... По-суті єдиний спосіб ідентифікувати номер - через офлайн магазини.
а навіщо це все, коли при переносі діє така послідовність..?
Переглянути вкладення 67317
Ви б прочитали всю історію
прочитав, тому і питаю, навіщо вести розмови з лайфівським представником, якщо при переході по mnp, наприклад на КС, проходиться ідентифікація через bank id/diia?
20:07:11, Представник lifecell: Складність виникає за номером 3807340*****?
20:07:28, Юрій: так
20:07:45, Представник lifecell: Даний вже персоніфікований
20:07:59, Юрій: мені треба ідентифікувати
20:08:09, Юрій: хочу перенести по mnp
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Papa John, тому що можна омивачем очі протерти: Відпускаюча сторона не відпустила, бо, типу "абонент подався до приймаючої сторони як паспортизований", а шелемба вирішив вважати його анонімним і ввів в оману приймаючу сторону.
Отже MNP не відбувся.
Шелемботи кажуть, що проблем в них нема.

Взяли стару пісню від КіСти, коли КіСта паспортизувала з помилкою в ПІБ.
 
Реєстрація
19.01.25
Місто
Kryvyi Rih
Телефон
S24 Marble Gray
Papa John, тому що можна омивачем очі протерти: Відпускаюча сторона не відпустила, бо, типу "абонент подався до приймаючої сторони як паспортизований", а шелемба вирішив вважати його анонімним і ввів в оману приймаючу сторону.
Отже MNP не відбувся.
Шелемботи кажуть, що проблем в них нема.

Взяли стару пісню від КіСти, коли КіСта паспортизувала з помилкою в ПІБ.
як треба, то протріть свої очі хоч ацетоном, бо з тієї переписки з оператором цього не видно, а видно що номер персоніфіковано і автор не може ідентифікувати через bank id, моє питання було: чому не можна ідентифікуватися на 3му пункті (див. скріншот), а витрачати час на оператора лайфа? у мене проблем не було, ідентифікувався на 3му пункті, номер не був до того персоніфікованим

якщо я правильно розумію, через персоніфікацію при переході на КС у автора відсутній пункт 3, бо лайф зробив так, що "персоніфікований" номер не можна перенести?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
Відпускаюча сторона не відпустила
Я навіть старпак у ВФ отримав, а портація не відбулася.
"Ну на наступний раз старпак згодиться", відповіла лайфокиця, на мої "шозанах-и".
 
  • Wow
Реакції: drmz
Реєстрація
05.07.23
Місто
Luck
lifecell вже економить на смс і не повідомляє, яка сума абонплати і коли буде списана?
Раніше ж в переддень списання приходило повідомлення.
А сьогоднішня абонплата була без інфомування, все таки щось накрутили...
Post automatically merged:

lifecell вже економить на смс і не повідомляє, яка сума абонплати і коли буде списана?
Раніше ж в переддень списання приходило повідомлення.
Все норм, за декілька днів і перед знятям. Platinum Лайф
сьогоднішню АП не інформалуваи
 
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
Шановна спільнота підкажіть будь ласка як правильно діяти якщо в мой lifecell не відображається послуга активна щоденне стягнення абонплати в розмірі 15 грн у разі несплати основної абонплати?
При цьому катіха Ольга наголошує що у вас ця послуга підключена я кажу що раніше вона була так вона була підключена я бачив її а зараз її не бачу.
Що в цьому випадку потрібно мені зробити для того щоб не попасти на 15 грн?
 
Зверху