lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:

sanioktlf

Бульбулирую бульбулятор
Реєстрація
26.10.07
Місто
Полтава
Телефон
Xiaomi Redmi Note 5
Re: life:) FAQ

Отключение автоответчика лайф
##002#
Попробуйте так
Ну, это ж просто отмена всех переадрессаций, а человек очевидно хочет, что бы что то типа "Кто звонил" работало, а авто-ответчик нет. ИМХО, если такой возможности нет, то тогда лучше записать на авто-ответчике длиннющую фразу, в виде приветствия и там сказать, что оставлять не нужно ничего, просто положите трубу и все. И тогда тому, кому звонят, придет просто "Кто звонил" и все.
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
Re: life:) FAQ

На 5433 теж знайшов інформацію про ##002# для відключення автовідповідача. Увів, але я так зрозумів, що вимкнуло всі переадресації. А мені хотілося б, щоб було як у Київстар: мені надходили смс хто телефонував і були смс, що я з'явився в мережі.
Подзвонив оператору, чекав хвилин 10. Там сказала, що начебто можна окремо це зробити набравши **62*5100#
Набрав - начебто якісь переадресації ввімкнулись. Вимкнув телефон, дзвоню на нього, а там знову автовідповідач.
Таким чином, автовідповідач не вимкнувся після вище зазначених кроків, однак перестали надходити смс про пропущені виклики й про те, що я знову на зв'язку. :mad:
 

episode

Экстрасенс
Реєстрація
10.09.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5
Re: life:) FAQ

Stas567, у лайфа "кто звонил" и "я на связи" напрямую зависят от автоответчика
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
Re: life:) FAQ

episode, виходить мене дезінформували в інформаційно-консультаційному центрі, що можна без автовідповідача отримувати смс про те, хто дзвонив?
І як тоді назад підключити автовідповідач?

Добавлено через 30 секунд
kaev, де? Шукав, так і не знайшов.
 
Останнє редагування:

episode

Экстрасенс
Реєстрація
10.09.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5
Re: life:) FAQ

Stas567, переадресация (при необходимых условиях) на 5100
 

cgr

Реєстрація
14.08.12
Місто
Суми
Re: life:) FAQ

Чи можно перекидувати гроші з лайф на інших операторів? Якщо можно, то як?
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Re: life:) FAQ

Срок номера показывает *121#
А срок продлевает 10 грн на 365 дней)
 
Реєстрація
03.06.14
Місто
Киев
Re: life:) FAQ

как узнать свой текущий тарифный план?
в шапку если можно сразу...

Добавлено через 35 секунд
имеется ввиду ussd
 
Останнє редагування:

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Re: life:) FAQ

подскажите сколько стоит замена симки на нано ?
 
Реєстрація
02.01.14
Місто
Kyiv
Re: life:) FAQ

chelavek, мне в ЦОА бесплатно обрезали.
 

chelavek

Слава Україні !!!
Реєстрація
03.07.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone (KS/UMC)
Re: life:) FAQ

joyrider,а у них нано нет только резать ?
 

Fortuna

баловень судьбы
Реєстрація
06.06.15
Місто
Киев
Re: life:) FAQ

joyrider,а у них нано нет только резать ?

life:) позаботился о потребностях владельцев смартфонов, поэтому все стартовые пакеты уже сразу содержат SIM-карту двух форматов – стандартную и Micro SIM. Если Ваша SIM-карта была выпущена ранее или необходимо осуществить замену на nano SIM, Вы можете это сделать, обратившись в центр обслуживания абонентов life:). О наличии SIM-карты необходимого формата в центрах обслуживания Вы можете узнать, позвонив в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 или через онлайн чат.
Стоимость замены SIM-карты 20 грн. с учетом всех налогов. Эта стоимость будет оплачена с основного счета Вашего номера.

http://www.life.ua/ru/podderzhka/voprosy-v-kategorii/?category=118
 
Реєстрація
02.01.14
Місто
Kyiv
Re: life:) FAQ

Fortuna, забавно :)
Я приходил в декабре в ЦОА на Бессарабке, попросил заменить. Работник взял мою симку (микро), за пару секунд чикнул и вернул. Ничего не попросил, я сам еще удивился.
 

episode

Экстрасенс
Реєстрація
10.09.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5
Re: life:) FAQ

Могут заменит, а могут и обрезать. Обрезают (во всяком случае, там где я был) всегда бесплатно, замена - 20 грн
 
Зверху