lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
11.12.17
Місто
Запорожье
Телефон
Neffos C9a
Реєстрація
15.10.15
Місто
США; Киев
Телефон
Samsung Galaxy S21
У Lifecell, окрім дзвінка в техпідтримку, є інші канали зв’язку (email, чат)? Раніше був чат у Bip, але зараз його немає.
Йдеться саме про технічне питання, а не скаргу, тому я не впевнений, що [email protected] підходить.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
У Lifecell, окрім дзвінка в техпідтримку, є інші канали зв’язку (email, чат)? Раніше був чат у Bip, але зараз його немає.
Йдеться саме про технічне питання, а не скаргу, тому я не впевнений, що [email protected] підходить.
В одній із суміжних тем писали, що у фейсбуці є. При тому, що там ще й швидко відповідають.
 
Реєстрація
12.11.23
Місто
Рівне
У Lifecell, окрім дзвінка в техпідтримку, є інші канали зв’язку (email, чат)? Раніше був чат у Bip, але зараз його немає.
Йдеться саме про технічне питання, а не скаргу, тому я не впевнений, що [email protected] підходить.
телеграм бот гарно працює. @lifecellukraine_bot
 
Реєстрація
04.08.09
Місто
Киев
Закончился срок, действия 3числа. Зашёл в мой кабинет, пишут исходящее звонки заблокированны. Сколько ещё действовать будет?
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Закончился срок, действия 3числа. Зашёл в мой кабинет, пишут исходящее звонки заблокированны. Сколько ещё действовать будет?
У разі відсутності поповнення, через 365 календарних днів всі вихідні послуги за номером будуть заблоковані. Протягом наступних 30 календарних днів за номером будуть доступні лише вхідні послуги. У разі відсутності поповнення на суму 10 грн. або більше одним платежем, номер буде повністю відключений від мережі lifecell.
 
Реєстрація
15.10.15
Місто
США; Киев
Телефон
Samsung Galaxy S21
В одній із суміжних тем писали, що у фейсбуці є. При тому, що там ще й швидко відповідають.
Отвечают действительно быстро. Но...
Для вирішення питання за Вашим номером було створено запит № хххххх. Орієнтовний термін його рішення складає - 120 робочих годин. Терміни можуть бути змінені в тому випадку, якщо буде потрібен додатковий час для вирішення запиту. Про його вирішення Вас буде проінформовано у вигляді SMS.

15 рабочих дней. Хотя, учитывая ситуцию, может это еще и неплохо.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
10.07.24
Місто
Рівне
Мне в телеграм тоже сегодня отмазались - 120 рабочих часов на ответ, - почему после перехода от другого оператора мне не присвоен соответствующий статус - "Після перенесення номера до lifecell та оплати будь-якого тарифу, ви автоматично отримуєте статус PLATINUM на 90 днів".., первая "оператор" вообще сказала что это только для таривоф платинум и отключилась, хотя ответа ждал 40+ минут)) самое смешное этот статус нужен для того чтобы дозвонится до поддержки))
 

нудмєн

Свідомий Свинорил
Реєстрація
29.01.24
Місто
Харків
Телефон
Nokia 1100
Мне в телеграм тоже сегодня отмазались - 120 рабочих часов на ответ, - почему после перехода от другого оператора мне не присвоен соответствующий статус - "Після перенесення номера до lifecell та оплати будь-якого тарифу, ви автоматично отримуєте статус PLATINUM на 90 днів".., первая "оператор" вообще сказала что это только для таривоф платинум и отключилась, хотя ответа ждал 40+ минут)) самое смешное этот статус нужен для того чтобы дозвонится до поддержки))
С любого контракта, корпоративного тарифа - дозвон сразу.
 
Реєстрація
28.06.21
Місто
Franko-City
Вітаю! Підключив на телефон E-Sim від lifecell за 50 грн., який зараз самий дешевий тариф або чи можна користуватись номером без підключення тарифного плану, номер потрібно буде тільки для отримання смс.?
 

Enigma

User
Реєстрація
10.09.16
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi Note 7 4/64GB + Motorola Droid Xyboard 8.2 16GB MZ609 + Novatel MiFi 6620L
Добрий день. Чи залишаться поточні проплачені за тарифною підпискою пакети послуг при зміні тарифного плану?
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Добрий день. Чи залишаться поточні проплачені за тарифною підпискою пакети послуг при зміні тарифного плану?
Чи зберігаються пакети послуг при зміні тарифного плану?

Ні. При переході (міграції) на інший тарифний план (в тому числі при закритті тарифних планів) пакети послуг, придбані на перед згідно даної Послуги втрачаються. Повернення коштів за невикористані пакети послуг не здійснюється. У разі наявності невикористаних пакетів послуг ТОВ «лайфселл» нараховує на користь абонента бонуси за наступною формулою:

A = S / 6P або12P * L, де
A - сума бонусів, що нараховуються на користь абонента,
S - Сума оплачена за придбання 6 або 12 пакетів послуг на умовах послуги «Тарифна підписка»
6P або 12P - пакети послуг придбані на умовах послуги «Тарифна підписка»
L - залишок оплачених, але не використаних пакетів послуг за тарифним планом

Якщо абонент здійснив замовлення 6 або 12 пакетів послуг повторно, до вичерпання нарахованих попередньо пакетів послуг за послугою «Тарифна підписка», та здійснив перехід (міграцію) на інший тарифний план (в тому числі при закритті тарифних планів) сума бонусів при наявності невикористаних пакетів послуг придбаних на умовах послуги «Тарифна підписка» буде розраховуватися тільки за пакети послуг придбані при повторному замовленні послуги «Тарифна підписка».

Якщо пакети послуг за тарифним планом замовлені в рамках послуги «Тарифна підписка» для іншого абонента, то у разі здійснення таким абонентом переходу (міграції) на інший тарифний план (в тому числі при закритті тарифних планів), бонуси будуть нараховуватися в порядку визначеному цим пунктом на користь такого абонента, який здійснив перехід (міграцію).

Термін дії бонусів – 365 днів.

При переході(міграції) на інший тарифний план (в тому числі при закритті тарифних планів), якщо в абонента замовлена оплата частинами пакету XL послуги «Тарифна підписка» за наявності невикористаних пакетів послуг ТОВ «лайфселл» не нараховує на користь абонента бонуси. Абонент має право звернутися до ТОВ «лайфселл» з заявою про повернення коштів у порядку визначеному чинним законодавством України.
 
Зверху