Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
17.01.19
Місто
Днепр
Телефон
Xiaomi Mi8
Alfa-Bank ,подскажите пожалуйста, акция по мгновенной рассрочке под 0% на 3 и 6 месяцев до какого срока действует предложение? Или акция бессрочная?

В приложении в разделе акции, в описании указано что предложение действует до 31/08.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
@Alfa-Bank ,подскажите пожалуйста, акция по мгновенной рассрочке под 0% на 3 и 6 месяцев до какого срока действует предложение? Или акция бессрочная?
Пока нет даты окончания акции, то есть бессрочная, но в любой момент могут прикрыть.

Еще слышал что акцию с кешбеком за пополнение карт через Сенс планируют продлить после сентября
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
STIGA, имеем такой ответ:
Alfa_Bank сказав(ла):
Офіційного рішення про закінчення акції ще немає. Проте, ви вірно зазначили, поки орієнтуємося на 31.08.2021.
 
Реєстрація
23.02.11
Місто
Киев
Из свежего ДКБО:
  • 1.18. Додаткові можливості для Клієнтів, які є абонентами телекомунікаційної мережі мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар»:
1.18.1. З метою отримання додаткових можливостей Клієнтами, які є абонентами ПрАТ «Київстар» такі Клієнти надають свою безумовну згоду на технологічне об’єднання їх профілів як клієнтів Банку і клієнтів ПрАТ «Київстар».
1.18.2. Починаючи з 02.09.2021 р. всім Клієнтам, які є абонентами ПрАТ «Київстар», у мобільному додатку (застосунку) Sense Superapp, будуть доступні нові функції, які передбачать:
- можливість перегляду балансу;
- керування телекомунікаційними послугами;
- замовлення додаткових телекомунікаційних послуг ;
- інші послуги, що функціонально доступні або будуть доступні у мобільному додатку (застосунку) Sense Superapp.
1.18.2. Об’єднання профілів відбудеться 02.09.2021 р., а відповідні функції та послуг, що наведені у п.п. 1.18.1 будуть доступні Клієнту після першої авторизації у мобільному додатку Sense Superapp.
1.18.3. Інформація, отримана ПрАТ «Київстар» та Банком, при встановленні/використанні Клієнтом мобільного додатку (застосунку) Sense Superapp з об'єднанням профілів, може бути використана для технологічних цілей ПрАТ «Київстар» та Банка, зокрема, але не обмежуючись, для відображення Клієнту інформації про телекомунікаційні тарифи, активностей користувача, відправки надсилання адресних повідомлень (будь-якого змісту), повідомлень щодо існуючих і/або нових телекомунікаційних та/або банківських послуг/пропозицій ПрАТ «Київстар» або його послуг партнерів і т.п тощо. ПрАТ «Київстар» та Банк мають право без додаткового письмової згоди з Клієнтом використовувати інформацію про нього та наданих йому телекомунікаційні послуги, у тому числі про отримані ним таких послуг, їх тривалості, вартості, зміст, маршрути передавання тощо. Використання інформації передбачає, в тому числі але не виключно, передачу такої інформації ПрАТ «Київстар» Банку та третім особам. Третім особам така інформація може бути передана виключно у випадках передбачених законодавством та за власною ініціативою ПрАТ «Київстар» але виключно з метою, що наведена вище. Інформація не передається третім особам, з яким у ПрАТ «Київстар» немає відповідних угод або у випадках непередбачених законодавством.
1.18.4. Клієнт несе особисту відповідальність за замовленими телекомунікаційними послугами через мобільний додаток (застосунок) Sense Superapp (як таких що тарифікуються, так і таких що не тарифікуються), які були замовлені за допомогою мобільного додатку (застосунку) Sense Superapp. Фактичне користування Клієнтом певними телекомунікаційними послугами, замовленими за допомогою мобільного додатку (застосунку) Sense Superapp, означає, що такі послуги були замовлені Клієнтом як абонентом телекомунікаційної мережі ПрАТ «Київстар».
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Town
Из свежего ДКБО:
  • 1.18. Додаткові можливості для Клієнтів, які є абонентами телекомунікаційної мережі мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар»:
1.18.1. З метою отримання додаткових можливостей Клієнтами, які є абонентами ПрАТ «Київстар» такі Клієнти надають свою безумовну згоду на технологічне об’єднання їх профілів як клієнтів Банку і клієнтів ПрАТ «Київстар».
1.18.2. Починаючи з 02.09.2021 р. всім Клієнтам, які є абонентами ПрАТ «Київстар», у мобільному додатку (застосунку) Sense Superapp, будуть доступні нові функції, які передбачать:
- можливість перегляду балансу;
- керування телекомунікаційними послугами;
- замовлення додаткових телекомунікаційних послуг ;
- інші послуги, що функціонально доступні або будуть доступні у мобільному додатку (застосунку) Sense Superapp.
1.18.2. Об’єднання профілів відбудеться 02.09.2021 р., а відповідні функції та послуг, що наведені у п.п. 1.18.1 будуть доступні Клієнту після першої авторизації у мобільному додатку Sense Superapp.
1.18.3. Інформація, отримана ПрАТ «Київстар» та Банком, при встановленні/використанні Клієнтом мобільного додатку (застосунку) Sense Superapp з об'єднанням профілів, може бути використана для технологічних цілей ПрАТ «Київстар» та Банка, зокрема, але не обмежуючись, для відображення Клієнту інформації про телекомунікаційні тарифи, активностей користувача, відправки надсилання адресних повідомлень (будь-якого змісту), повідомлень щодо існуючих і/або нових телекомунікаційних та/або банківських послуг/пропозицій ПрАТ «Київстар» або його послуг партнерів і т.п тощо. ПрАТ «Київстар» та Банк мають право без додаткового письмової згоди з Клієнтом використовувати інформацію про нього та наданих йому телекомунікаційні послуги, у тому числі про отримані ним таких послуг, їх тривалості, вартості, зміст, маршрути передавання тощо. Використання інформації передбачає, в тому числі але не виключно, передачу такої інформації ПрАТ «Київстар» Банку та третім особам. Третім особам така інформація може бути передана виключно у випадках передбачених законодавством та за власною ініціативою ПрАТ «Київстар» але виключно з метою, що наведена вище. Інформація не передається третім особам, з яким у ПрАТ «Київстар» немає відповідних угод або у випадках непередбачених законодавством.
1.18.4. Клієнт несе особисту відповідальність за замовленими телекомунікаційними послугами через мобільний додаток (застосунок) Sense Superapp (як таких що тарифікуються, так і таких що не тарифікуються), які були замовлені за допомогою мобільного додатку (застосунку) Sense Superapp. Фактичне користування Клієнтом певними телекомунікаційними послугами, замовленими за допомогою мобільного додатку (застосунку) Sense Superapp, означає, що такі послуги були замовлені Клієнтом як абонентом телекомунікаційної мережі ПрАТ «Київстар».
как же приятно иногда, порадоваться за других:rolleyes:
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Из свежего ДКБО:
  • 1.18. Додаткові можливості для Клієнтів, які є абонентами телекомунікаційної мережі мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар»:
1.18.1. З метою отримання додаткових можливостей Клієнтами, які є абонентами ПрАТ «Київстар» такі Клієнти надають свою безумовну згоду на технологічне об’єднання їх профілів як клієнтів Банку і клієнтів ПрАТ «Київстар».
1.18.2. Починаючи з 02.09.2021 р. всім Клієнтам, які є абонентами ПрАТ «Київстар», у мобільному додатку (застосунку) Sense Superapp, будуть доступні нові функції, які передбачать:
- можливість перегляду балансу;
- керування телекомунікаційними послугами;
- замовлення додаткових телекомунікаційних послуг ;
- інші послуги, що функціонально доступні або будуть доступні у мобільному додатку (застосунку) Sense Superapp.
1.18.2. Об’єднання профілів відбудеться 02.09.2021 р., а відповідні функції та послуг, що наведені у п.п. 1.18.1 будуть доступні Клієнту після першої авторизації у мобільному додатку Sense Superapp.
1.18.3. Інформація, отримана ПрАТ «Київстар» та Банком, при встановленні/використанні Клієнтом мобільного додатку (застосунку) Sense Superapp з об'єднанням профілів, може бути використана для технологічних цілей ПрАТ «Київстар» та Банка, зокрема, але не обмежуючись, для відображення Клієнту інформації про телекомунікаційні тарифи, активностей користувача, відправки надсилання адресних повідомлень (будь-якого змісту), повідомлень щодо існуючих і/або нових телекомунікаційних та/або банківських послуг/пропозицій ПрАТ «Київстар» або його послуг партнерів і т.п тощо. ПрАТ «Київстар» та Банк мають право без додаткового письмової згоди з Клієнтом використовувати інформацію про нього та наданих йому телекомунікаційні послуги, у тому числі про отримані ним таких послуг, їх тривалості, вартості, зміст, маршрути передавання тощо. Використання інформації передбачає, в тому числі але не виключно, передачу такої інформації ПрАТ «Київстар» Банку та третім особам. Третім особам така інформація може бути передана виключно у випадках передбачених законодавством та за власною ініціативою ПрАТ «Київстар» але виключно з метою, що наведена вище. Інформація не передається третім особам, з яким у ПрАТ «Київстар» немає відповідних угод або у випадках непередбачених законодавством.
1.18.4. Клієнт несе особисту відповідальність за замовленими телекомунікаційними послугами через мобільний додаток (застосунок) Sense Superapp (як таких що тарифікуються, так і таких що не тарифікуються), які були замовлені за допомогою мобільного додатку (застосунку) Sense Superapp. Фактичне користування Клієнтом певними телекомунікаційними послугами, замовленими за допомогою мобільного додатку (застосунку) Sense Superapp, означає, що такі послуги були замовлені Клієнтом як абонентом телекомунікаційної мережі ПрАТ «Київстар».
как же приятно иногда, порадоваться за других:rolleyes:
Это да, офигевшие ребята. Оказывают услуги, даже если их не просят об этом.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Решил пополнить свою карту в приложении Sense SuperApp. Все шло штатно ровно до финального этапа где нужно было ввести полученный код из смс. Проблема в том, что в приложении поле для ввода этого кода где-то за экраном внизу, поднять страничку нельзя.
Соответственно код не ввести, карту пополнить не получится.
Прошу представителя банка Alfa-Bank посодействовать в решении проблемы.

ЗЫ версия 1.5.1(114), Pixel 3A XL
Доброго дня. В роботі.
 
Реєстрація
12.09.09
Місто
Кременчуг
Телефон
Xiaomi Redmi 10 4/64GB
Пополнял в Sense SuperApp и не использовал код из СМС(его реально почти не ввести), а подтверждал в приложение банка с которого тянул - пополнить с пумбы удалось раз на пятый где-то, при этом в Sense продолжало писать про ошибку, как и во всех предыдущих попытках - но деньги таки пришли. С белой мони - так и не удалось, я уже боюсь дергать эту пополнялку - еще заблочат :). Т.е. Sense SuperApp живет своей свистоперделкиной жизнью :)
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
М-да, недолго длилось мое сотрудничество с банком, аж цельных 20 минут😁 Сутки пытался получить эту карту "Хамелеон", постоянно какие-то глюки - то ДИЯ рассказывает про "УПС, ай диднт эгейн что-то пошло не так", то QR-код уже использован, то при попытке верифицироваться через видеочат какие-то ошибки вылазят. Вобщем, сегодня все же сраслось с видеозвонком, минут 15 общался с оооочень симпатичной сотрудницей банка, все вроде оформили, в приложении появилась сама карта, все пучком... вроде бы. Но потом на почту пришел договор с банком и что же я там вижу? Кредитный лимит - 0 гривен. Вот спрашивается - нахрена козе баян? Иду в приложении в чат, пытаюсь выяснить причину отсутствия КЛ, в ответ - банк принял такое решение и без вариантов! Ну ОК, объясняю, что такая карта мне и даром не нужна, закрывайте её. Без уговоров карту закрыли, на том и распрощались. Еще ни с одним банком у меня не было столь скоротечного сотрудничества:) Правда, так и не смог выяснить, почему же в "Моем Киевстаре" мне была обещана карта с кредитным лимитом 14000 гривен, но то такое... Слегка неприятненько, но переживу.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
А я только ввел номер и имя сразу увидел 5000 грн. потом уже были вопросы о работе. И дополнительном заработке.
А на почту пришло письмо (Вашою кредитною історією цікавився кредитор)
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Андрюх@dp.ua, кума вчера оформляла и на этапе выбора карты Хамелеон была указана сумма кредитного лимита (под картой можно было от него отказаться).

По факту его ей сразу и предоставили.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
А я только ввел номер и имя сразу увидел 5000 грн
Хм... У меня, наверное, было неправильное приложение Сенс, у меня спрашивали номер телефона и дату рождения, за имя нигде не упоминалось. И суммы не было. Значит, они изначально мне отказали в КЛ. Тогда интересно, с какого перепугу, КАК они меня идентифицировали и решили, что я недостоин кредитного лимита?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
М-да, недолго длилось мое сотрудничество с банком, аж цельных 20 минут😁 Сутки пытался получить эту карту "Хамелеон", постоянно какие-то глюки - то ДИЯ рассказывает про "УПС, ай диднт эгейн что-то пошло не так", то QR-код уже использован, то при попытке верифицироваться через видеочат какие-то ошибки вылазят. Вобщем, сегодня все же сраслось с видеозвонком, минут 15 общался с оооочень симпатичной сотрудницей банка, все вроде оформили, в приложении появилась сама карта, все пучком... вроде бы. Но потом на почту пришел договор с банком и что же я там вижу? Кредитный лимит - 0 гривен. Вот спрашивается - нахрена козе баян? Иду в приложении в чат, пытаюсь выяснить причину отсутствия КЛ, в ответ - банк принял такое решение и без вариантов! Ну ОК, объясняю, что такая карта мне и даром не нужна, закрывайте её. Без уговоров карту закрыли, на том и распрощались. Еще ни с одним банком у меня не было столь скоротечного сотрудничества:) Правда, так и не смог выяснить, почему же в "Моем Киевстаре" мне была обещана карта с кредитным лимитом 14000 гривен, но то такое... Слегка неприятненько, но переживу.
Доброго дня. Дуже шкода, що так вийшло. Якщо кредитний ліміт відсутній на початковому етапі (при цьому в вибрали карту з лімітом), він може бути згодом наданий/підвищений по ініціативі банку.
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Доброго дня. Дуже шкода, що так вийшло. Якщо кредитний ліміт відсутній на початковому етапі (при цьому в вибрали карту з лімітом), він може бути згодом наданий/підвищений по ініціативі банку.
Жаль у Альфи не можна як у Моно/Привата раз на місяць просити підвищення.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
М-да, недолго длилось мое сотрудничество с банком, аж цельных 20 минут😁 Сутки пытался получить эту карту "Хамелеон", постоянно какие-то глюки - то ДИЯ рассказывает про "УПС, ай диднт эгейн что-то пошло не так", то QR-код уже использован, то при попытке верифицироваться через видеочат какие-то ошибки вылазят. Вобщем, сегодня все же сраслось с видеозвонком, минут 15 общался с оооочень симпатичной сотрудницей банка, все вроде оформили, в приложении появилась сама карта, все пучком... вроде бы. Но потом на почту пришел договор с банком и что же я там вижу? Кредитный лимит - 0 гривен. Вот спрашивается - нахрена козе баян? Иду в приложении в чат, пытаюсь выяснить причину отсутствия КЛ, в ответ - банк принял такое решение и без вариантов! Ну ОК, объясняю, что такая карта мне и даром не нужна, закрывайте её. Без уговоров карту закрыли, на том и распрощались. Еще ни с одним банком у меня не было столь скоротечного сотрудничества:) Правда, так и не смог выяснить, почему же в "Моем Киевстаре" мне была обещана карта с кредитным лимитом 14000 гривен, но то такое... Слегка неприятненько, но переживу.
Доброго дня. Дуже шкода, що так вийшло. Якщо кредитний ліміт відсутній на початковому етапі (при цьому в вибрали карту з лімітом), він може бути згодом наданий/підвищений по ініціативі банку.
Ну, уже что поделать, карта аннулирована, поздно пить Боржоми;)
 
Зверху