Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Я так розумію, це була пропозиція? Уточніть, будь ласка.
Поверніть як було.
Акція "2% з кредиткою на вихідні". Максимальна сума 200 грн за вікенд. так от, кожного вікенду раніше відображалося, що зароблено x грн з 200. Так само з АТБ. 200 грн на місяць. Кожного 1-го числа оновлювалася сума: 0 грн з 200 грн.
А не так як зараз: "ви насвинорилили сумарно 1500 грн з 27 січня."
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Поверніть як було.
Акція "2% з кредиткою на вихідні". Максимальна сума 200 грн за вікенд. так от, кожного вікенду раніше відображалося, що зароблено x грн з 200. Так само з АТБ. 200 грн на місяць. Кожного 1-го числа оновлювалася сума: 0 грн з 200 грн.
А не так як зараз: "ви насвинорилили сумарно 1500 грн з 27 січня."
Побачив, дякую за уточнення!
Беру в роботу 🙌

Кістяний лорд Підтримки, Ярослав 👻🎃
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Sense Bank, питання по Нацкешбеку. Платежі на комунальні послуги в ССА доступні для картки "Зроблено в Україні"? Чи потрібно платити на сторонніх сервісах?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
@Sense Bank, питання по Нацкешбеку. Платежі на комунальні послуги в ССА доступні для картки "Зроблено в Україні"? Чи потрібно платити на сторонніх сервісах?
Ви можете у застосунку сплатити комунальні послуги або ж зробити поповнення мобільного номера.

Кістяний лорд Підтримки, Ярослав 👻🎃
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Це Вас розжалували, підвищили чи Ви взагалі перейшли на інший бік?
Дякую що помітили 😅
Це скоро Гелловін, тож на деякий час обрав такий підпис.
Але це лише до 1.11, правда потім я вже піду в інший підрозділ працювати 🙈

Мда, не обнова а розачарування.
Ще й веб-версiю прибирають.
Вітаю! А підкажіть, будь ласка, що саме не сподобалося?
Буду вдячний за ваш зворотній зв'язок!

Кістяний лорд Підтримки, Ярослав 👻🎃
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
підкажіть, будь ласка, що саме не сподобалося?
Я как и обещал по прежнему использую предыдущий релиз ССА. По отзывам вижу что пока это разумное решение. Хотя сегодня при загрузке уже выскочил пушик расхваливающий обнову и предлагавший скорее ее загрузить. Но я пока настроен решительно ;). Но сообщение мое не о том. Неожиданно я понял что меня больше всего так не устраивает в ССА последние годы. В отличии от 10+ аппок других банков, которые тоже установлены у меня и которыми я активно пользуюсь (отчасти благодаря постояннм траблам с ССА). Так вот может конечно мое замечание и не покажется столь значительным для ваших разрабов, но вот для меня как для человека который видит все хуже и хуже в ССА СЛИШКОМ МЕЛКИЙ ШРИФТ практически всех надписей. Я сегодня уже даже лупу брал чтобы разглядеть точный остаток на счете. Причем есть естественно места где шрифт достаточно большой - к примеру когда делаешь платеж и вводишь сумму - вопросов нет - все ок. Но вот все то что на рабочем столе, или при платеже после выбора откуда платишь (имеется в виду мелкие не контрастные циферки под пиктограмкой карты или счета) оно для слабовидящих людей извините реализовано плохо. Если можно хотелось бы иметь возможность менять размер шрифта вцелом для ССА. Пусть даже в ущерб красоте дизайна, пусть все будет написано криво и косо НО ВИДНО. По крайней мере хотя бы суммы. Можно включить это пожелание для будущих релизов? Ведь безбарьерность как бы вы как госбанк должны воплощать в жизнь ;). Я тогда сразу оновлюсь ;)
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Flamingo, в новом дизайне шрифт текста баланса будет более видным.
Спасибо. Тогда значит попробую установить ССА на "чистом" смарте чтобы посмотреть "чи воно того варте"
Upd. Попробовал. Не скажу чтобы стало виднее. Зачем-то добавили графический знак гривны - но мне виднее если и стало то очень не значительно. Ну и стол опять перетасовали. Как де щадалбывает его постоння корректировать. Банку не вдомек что определенные пктограмки у клиента могут быть на определенном месте и есму не нужно чтобы их перетасовывали абы как :(. Недоволен больше этим чем бестолковой первой страницей которую надо постоянно свайпить. Поэтому на финансовом телефоне пока оставлю старый релиз по прежнему.
Post automatically merged:

піду в інший підрозділ працювати
Вижу вам вероятно нповышение светит ;). Что ж большому кораблю как говорится... Нехай щастить. На прощание хотел спросить - там некоторое время назад я ввпрос задавал о политике банка в вопросах сорри бонусов - вы писали что взяли в работу - хочу уточнить будет ли по итогу какая-то обратная связь. Или вы уйдете по английски? ;)
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Sense Bank, хочу поскаржитися на ваших рукожопів-погромістів.

Додаткову картку неможливо підключити до програми "Національний кешбек". Спочатку я вважав, що підключається рахунок. Але оскільки ви стверджували, що для банку "основний продукт - це картка", то це вже розвод лохів. Якби ж то відразу десь вказувалося, що лише основна картка підключена до "Нацкешбеку", а додаткову заборонено. Але оскільки ніде немає заборони додавання додаткової картки, то якось зовсім неклієнторієнтовано.

І через цю дурість я вже втратив достатню кількість бонусів.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Додаткову картку неможливо підключити до програми "Національний кешбек". Спочатку я вважав, що підключається рахунок. Але оскільки ви стверджували, що для банку "основний продукт - це картка", то це вже розвод лохів. Якби ж то відразу десь вказувалося, що лише основна картка підключена до "Нацкешбеку", а додаткову заборонено. Але оскільки ніде немає заборони додавання додаткової картки, то якось зовсім неклієнторієнтовано.
Коли ви в застосунку натискаєте кнопку "Підключити картку до програми" ви вказуєте рахунки на які надаєте доступ на передачу інформації в Дію щодо покупок з картки, щоб отримувати за них кешбек "Зроблено в Україні".

Дозвіл надається саме на картковий рахунок. В момент додавання рахунків відображаються останні 4 цифри однієї з карток, оформленої до рахунку. А в Дію будуть передаватись транзакції з усіх карток, які оформлені до цього рахунку. Тобто розрахувавшись основною карткою та додатковою, яка оформлена до цього рахунку — буде нараховуватись кешбек.

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Дозвіл надається саме на картковий рахунок. В момент додавання рахунків відображаються останні 4 цифри однієї з карток, оформленої до рахунку. А в Дію будуть передаватись транзакції з усіх карток, які оформлені до цього рахунку. Тобто розрахувавшись основною карткою та додатковою, яка оформлена до цього рахунку — буде нараховуватись кешбек.

Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
А хіба зараз є карткові рахунки? Начебто ще з 2019 року їх закрили і тепер відкривають лише поточні рахунки (2620).
А ті 2625, що були, перенесли в 2620. Тому зараз всі клієнти Сенс банку мають поточні рахунки з префіксом 2620.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
А хіба зараз є карткові рахунки? Начебто ще з 2019 року їх закрили і тепер відкривають лише поточні рахунки (2620).
У 2019 році почався перехід на міжнародний стандарт номера банківського рахунка IBAN, але рахунки ніхто не закривав)
Так дійсно 2620 в юридичному трактуванні "поточний рахунок", але далі вже на боці банку є розділення подібних рахунків на карткові та поточний(без випуску картки) 🤗
Ваша помічниця, Оля🧚‍♀️
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Кочевник, подтверждаю справдливость того что выше писала Оля. Имею атб кард как допку к вайту, в ЗвУ активировал счет вайта, плачу только атбэшкой - худо бедно НК капает, по паре покупок не начислилось, но я это грешу на баги самого НК.
 

cat

Реєстрація
31.08.13
Місто
Сумы
Телефон
iPhone 11, lifecell
Капець. Зранку в індивідуальних пропозиціях був кешбек на медзаклади 1.5% період навіть запамʼятав 1.11-30.11
вжє прибрали 😡
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Коли ви в застосунку натискаєте кнопку "Підключити картку до програми" ви вказуєте рахунки на які надаєте доступ на передачу інформації в Дію щодо покупок з картки, щоб отримувати за них кешбек "Зроблено в Україні".
Погоджуюся, був введений в Оману© тим, що довго не нараховувалося нічого.
Нарахували за сплату додатковою карткою.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
cat, написав вам у особисті для уточнення деталей

*Андрій
Post automatically merged:

Зранку в індивідуальних пропозиціях був кешбек на медзаклади 1.5% період навіть запамʼятав 1.11-30.11
вжє прибрали 😡
Повертаюсь із відповіддю. Наразі є проблема із відображенням, але сама пропозиція є. Тобто ви можете розраховуватись, бонуси будуть нараховуватись. Сьогодні вночі планують це полікувати і завтра вже все має відображатись коректно 👌

*Андрій
 
Останнє редагування:
  • Wow
Реакції: cat

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Flamingo, в новом дизайне шрифт текста баланса будет более видным.
Спасибо. Тогда значит попробую установить ССА на "чистом" смарте чтобы посмотреть "чи воно того варте"
Upd. Попробовал. Не скажу чтобы стало виднее. Зачем-то добавили графический знак гривны - но мне виднее если и стало то очень не значительно. Ну и стол опять перетасовали. Как де щадалбывает его постоння корректировать. Банку не вдомек что определенные пктограмки у клиента могут быть на определенном месте и есму не нужно чтобы их перетасовывали абы как :(. Недоволен больше этим чем бестолковой первой страницей которую надо постоянно свайпить. Поэтому на финансовом телефоне пока оставлю старый релиз по прежнему.
Post automatically merged:

піду в інший підрозділ працювати
Вижу вам вероятно нповышение светит ;). Что ж большому кораблю как говорится... Нехай щастить. На прощание хотел спросить - там некоторое время назад я ввпрос задавал о политике банка в вопросах сорри бонусов - вы писали что взяли в работу - хочу уточнить будет ли по итогу какая-то обратная связь. Или вы уйдете по английски? ;)
Дякуємо за ваше звернення та ваші питання! Ми цінуємо, що ви поділилися своїми зауваженнями, адже ваше враження від взаємодії з банком є для нас надзвичайно важливим. Наш підхід до обслуговування клієнтів ґрунтується на прозорості, оперативності та готовності розв'язувати будь-які питання в інтересах обох сторін.

Якщо рішення зі звернення не може бути реалізоване на користь клієнта, ми робимо все можливе, щоб надати клієнту відповідь і пояснення, наскільки це можливо, аби уникнути додаткових незручностей. Щодо механізму нарахування бонусів, він також побудований на певних стандартах і застосовується відповідно до політики банку.

Ми завжди відкриті до конструктивної комунікації та прагнемо враховувати всі ваші побажання для поліпшення якості обслуговування та підтримання позитивного досвіду. Дякуємо за те, що продовжуєте ділитися з нами своїм досвідом та зворотним зв’язком.

З повагою, Володимир 💎
 
  • Love
Реакції: cat
Зверху