Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

cds

Реєстрація
16.04.16
Місто
Днепр
Телефон
Pixel 4a, Nokia 515
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Теж отримав в додатку пропозицію відкрити ред 2.0. Перейшов, пролистав до низу, поставив галочку "Я розумію, що...", натискаю "Активувати" і нічого не відбувається.
Пробував пару разів. Виходив, чистив кеш додатку, і ніяк.
Як воно лікується?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Теж отримав в додатку пропозицію відкрити ред 2.0. Перейшов, пролистав до низу, поставив галочку "Я розумію, що...", натискаю "Активувати" і нічого не відбувається.
Пробував пару разів. Виходив, чистив кеш додатку, і ніяк.
Як воно лікується?
Спробуйте при оформленні ввести назву вашої електронної пошти вручну, після чого натиснути "Активувати" 🤔
Якщо проблема не зникне — відпишіть нам в особисті, будь ласка 😇

З повагою, Володимир 💎
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Теж отримав в додатку пропозицію відкрити ред 2.0. Перейшов, пролистав до низу, поставив галочку "Я розумію, що...", натискаю "Активувати" і нічого не відбувається.
Пробував пару разів. Виходив, чистив кеш додатку, і ніяк.
Як воно лікується?
Спробуйте при оформленні ввести назву вашої електронної пошти вручну, після чого натиснути "Активувати" 🤔
Якщо проблема не зникне — відпишіть нам в особисті, будь ласка 😇

З повагою, Володимир 💎
Поспілкувався з вашою підтримкою. Вони взагалі не бачать тої пропозиції, що була в пушику. І в додатку в "дзвіночку" я теж не знайшов.
На вкладці "Продукти" є (було, вже немає) "відкрийте картку ред2.0 з лімітом до 200000...".
Натискаю, переходжу до оформлення і...
Зняв навіть відео екрану і відіслав їм. Написали, що передадуть далі на розгляд.

Так ваша підтримка назвала це "загальною рекламою".
Але персональної пропозиції не бачать, яким може бути КЛ, звісно, теж не знають.
Я запропонував просто перевести мій ред в 2.0. Погодили, перевели, зараз в додатку бачу в "Інформація про рахунок", "Тарифи" - видає тариф за ред2.0.
Стара картка лишилася, з'явилася нова віртуалка. Вони зараз обидві ж робочі і обидві в тарифі ред2.0?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Теж отримав в додатку пропозицію відкрити ред 2.0. Перейшов, пролистав до низу, поставив галочку "Я розумію, що...", натискаю "Активувати" і нічого не відбувається.
Пробував пару разів. Виходив, чистив кеш додатку, і ніяк.
Як воно лікується?
Спробуйте при оформленні ввести назву вашої електронної пошти вручну, після чого натиснути "Активувати" 🤔
Якщо проблема не зникне — відпишіть нам в особисті, будь ласка 😇

З повагою, Володимир 💎
Поспілкувався з вашою підтримкою. Вони взагалі не бачать тої пропозиції, що була в пушику. І в додатку в "дзвіночку" я теж не знайшов.
На вкладці "Продукти" є (було, вже немає) "відкрийте картку ред2.0 з лімітом до 200000...".
Натискаю, переходжу до оформлення і...
Зняв навіть відео екрану і відіслав їм. Написали, що передадуть далі на розгляд.

Так ваша підтримка назвала це "загальною рекламою".
Але персональної пропозиції не бачать, яким може бути КЛ, звісно, теж не знають.
Я запропонував просто перевести мій ред в 2.0. Погодили, перевели, зараз в додатку бачу в "Інформація про рахунок", "Тарифи" - видає тариф за ред2.0.
Стара картка лишилася, з'явилася нова віртуалка. Вони зараз обидві ж робочі і обидві в тарифі ред2.0?
Доволі дивна ситуація, відпишусь вам в особисті, аби детально все перевірити 🤔

З повагою, Володимир 💎
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Запоріжжя
Телефон
Realme 9

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
нагадайте, яку макс. суму без комісії можна зняти з картки Хамелеон в чужому банкоматі?
Власні кошти - до 20К
вірно розумію, включно 20000₴ та в банкоматі будь-якого банку?
По картці Хамелеон — доступно знімати без комісії до 20 000 грн на місяць (включно), в будь-якому банкоматі світу 👌🏻
Ознайомитись із тарифами можна за посиланням https://sensebank.ua/upload/Tariffs-Cameleon-from-29082025.pdf

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5
Вони зараз обидві ж робочі і обидві в тарифі ред2.0?
Фактично дивно. Бо для зміни тарифу треба анулювання всіх старих карток, щоб була тільки нова картка. Зміна відбувається на наступний день після РД.
У тебе фактично набагато швидше вийшло. Мені робили зміну тарифу в минулому місяці.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Теж отримав в додатку пропозицію відкрити ред 2.0. Перейшов, пролистав до низу, поставив галочку "Я розумію, що...", натискаю "Активувати" і нічого не відбувається.
Пробував пару разів. Виходив, чистив кеш додатку, і ніяк.
Як воно лікується?
Спробуйте при оформленні ввести назву вашої електронної пошти вручну, після чого натиснути "Активувати" 🤔
Якщо проблема не зникне — відпишіть нам в особисті, будь ласка 😇

З повагою, Володимир 💎
Поспілкувався з вашою підтримкою. Вони взагалі не бачать тої пропозиції, що була в пушику. І в додатку в "дзвіночку" я теж не знайшов.
На вкладці "Продукти" є (було, вже немає) "відкрийте картку ред2.0 з лімітом до 200000...".
Натискаю, переходжу до оформлення і...
Зняв навіть відео екрану і відіслав їм. Написали, що передадуть далі на розгляд.

Так ваша підтримка назвала це "загальною рекламою".
Але персональної пропозиції не бачать, яким може бути КЛ, звісно, теж не знають.
Я запропонував просто перевести мій ред в 2.0. Погодили, перевели, зараз в додатку бачу в "Інформація про рахунок", "Тарифи" - видає тариф за ред2.0.
Стара картка лишилася, з'явилася нова віртуалка. Вони зараз обидві ж робочі і обидві в тарифі ред2.0?
Детальніше проаналізував вашу ситуацію, й готовий надати відповідь 😉
Стосовно персональної пропозиції, то оскільки від 15 вересня картка RED 2.0 стала кредитно-дебетовою, то вона стала доступна для оформлення усім клієнтам, додатково банк у розділі "Продукти" в блоці "Швидкі дії та функції" надсилав пропозиції на їх оформлення, проте вони могли бути й без кредитного ліміту.
У вашому випадку картка пропонувалась саме без ліміту 🤔 При наявності ліміту, його розмір вказується вам при оформленні, а також його бачать співробітники підтримки, тому ситуації, що агенти "не знають розміру доступного ліміту" неможливі.

При оформленні була проблема з поштою, потрібно було ввести електронну адресу вручну, після чого кнопка "Активувати" буде активною 👌🏻
Щодо перевипуску, то обидві ваші картки робочі й доступні до використання, тариф успішно змінений, але стара картка буде анульована автоматично через 30 днів 📅

З повагою, Володимир 💎
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Цікаво, наші форумчани вже препарували РЕД 2.0? Є якісь нюанси умов, які гірші за звичайну карту РЕД?
 
Зверху