Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Sense Bank , вчора треба було зняти валюту з пакетної карти. Карта віртуальна, додана в Гуглпей. В одному відділенні підходиш до каси та через термінал знімаєш гроші, в іншому, касир відправляє до "дєвочєк", які друкують купу папірців, а потім відправляють знову до касира. Поясніть, будь ласка, ці рухи.
P.S. пакетні карти вже закриті (з новими тарифами на обслуговування, особисті кошти тримати на рахунках вашого банку, вже невигідно), але цікаво, чому по-різному відбувається зняття валюти у різних відділеннях.
 
Реєстрація
17.03.15
Місто
Львів
Підкажіть яка мінімальна кількість бонусів cash'u clab повинна бути для повернення на картку. На даний момент маю 76 бонусів, не повертає, пише що мало.
 
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
Підкажіть яка мінімальна кількість бонусів cash'u clab повинна бути для повернення на картку. На даний момент маю 76 бонусів, не повертає, пише що мало.
там ще залежить від наявності підходящоі покупки, яку можна повернути. логіка, якщо є мінімальна покупка на 50 грн, то потрібно щоб було 65 грн бонусів, якщо є 76, а от покупки від 50 до 58 грн не має, то відповідно нічого і не дасть вернуть
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Sense Bank , вчора треба було зняти валюту з пакетної карти. Карта віртуальна, додана в Гуглпей. В одному відділенні підходиш до каси та через термінал знімаєш гроші, в іншому, касир відправляє до "дєвочєк", які друкують купу папірців, а потім відправляють знову до касира. Поясніть, будь ласка, ці рухи.
P.S. пакетні карти вже закриті (з новими тарифами на обслуговування, особисті кошти тримати на рахунках вашого банку, вже невигідно), але цікаво, чому по-різному відбувається зняття валюти у різних відділеннях.
Все залежить від суми, яку знімаєте. Ми спростили систему отримання готівкових коштів, тож наразі для отримання готівки до 50 тис. грн. в еквіваленті не потрібна платіжна інструкція, і ви можете звертатися напряму у касу. Якщо ж це зняття готівки понад 50 тис. грн., або ж отримання депозитних коштів - початково необхідно звернутися до менеджера, щоб він сформував платіжну інструкцію, з якою ви зможете отримати кошти в касі 👌🏻

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
 
  • Like
Реакції: fnm

fnm

Реєстрація
26.08.19
Місто
π-сіty
Карта віртуальна, додана в Гуглпей
для отримання готівки до 50 тис. грн. в еквіваленті не потрібна платіжна інструкція, і ви можете звертатися напряму у касу
С вирт.картой паспорт в касу не нужен, только смартфон?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Карта віртуальна, додана в Гуглпей
для отримання готівки до 50 тис. грн. в еквіваленті не потрібна платіжна інструкція, і ви можете звертатися напряму у касу
С вирт.картой паспорт в касу не нужен, только смартфон?
Ні, при отриманні готівки з оцифрованою в Google Pay або Apple Pay карткою, паспорт все одно має бути в наявності.

Ваш банківський лицар, Кирило 🛡️
 
  • Sad
Реакції: fnm
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
паспорт все одно має бути в наявності.
"Дія" в наявності, на яку колись перевели у відділенні, замість паспорта. Що ще треба касиру, щоб видати валюту з карти?
В Приваті немає такого маразму. Підходиш до каси, відкриваєш додаток, скануєш QR код, і, вуаля. Що вашому банку заважає зробити зручність для клієнтів?
 
Реєстрація
20.01.25
Місто
Odesа
allaliu, клиент должен "выстрадать" свою услугу, иначе нельзя
Одна очередь к менеджерам, вторая в кассу
Ещё и по пакетам условия ужесточились, видать банку не нужны "лишние" клиенты
 
Реєстрація
18.11.19
Місто
Харьков
Sense Bank, чи сумуються акції зі скретч карток, наприклад транспорт 3% і 5% на все?
Якщо ні, котра буде застосована при купівлі залізничних квитків?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Реєстрація
14.04.13
Місто
ЗСУ
Телефон
Xiaomi 14TPro Poco M5s
Два тижні не приходить підтвердження оплати в додаток або вайбер. При відсутності мережі оплатити карткою неможливо. Дівчатка в чаті вмикають, вимикають 3D secure, з ефектом 0. Sense Bank, коли чекати вирішення проблеми? В особисті написав
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Два тижні не приходить підтвердження оплати в додаток або вайбер. При відсутності мережі оплатити карткою неможливо. Дівчатка в чаті вмикають, вимикають 3D secure, з ефектом 0. Sense Bank, коли чекати вирішення проблеми? В особисті написав
Дякую за деталі, проаналізуємо ситуацію й повернемось до вас 👌🏻
Також бачу, що ваш запит у чаті-підтримки передали на другу лінію, тому раджу також очікувати відповіді від колег — візьмуть в роботу за першої ж можливості ✅

З повагою, Володимир 💎
 
Реєстрація
19.10.25
Місто
Kryvyi Rih
Маю на бонусах кешбека 65.33 горіхів, і на днях з кредитки АТБ була купівля в тому самому АТБ на суму 49,50 грн. (Списання вже відбулося).
Як я розумію, я можу цю суму повернути, але суперапп пише, що недостатньо в мене бонусів. Як це працює?
 
Реєстрація
10.11.24
Місто
Київ
Sense, объясните, почему у вас операция покупки в игровых приложениях у одного и того же поставщика услуги один раз проходит правильной категорией, а именно "игры и приложения" , а через 5 минут следующая как "покупки"? Причем не окешбечивается та, которая раз в 10 больше.
Мало того, что у вас самая конченая, самая мошенническая схема выплаты кешбека, аналогов которой не существует на рынке, так вы еще и с категориями мошенничаете?
Постепенно Сенс превращается в ублюдков финрынка вместе с Приватом и Глобусом, остается еще ввести комиссию процентов 50 за разрыв отношений по инициативе банка.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
ДмитроВас,
Річ у тім, що в одного і того ж самого продавця послуг може бути декілька EPOS-терміналів, через які проходить оплата. І кожен з цих терміналів налаштований на власний конкретний МСС-код, й вони цілком можливо, що можуть бути різними 😔
Внаслідок цього можливі ситуації, коли перша операція проходить в рамках однієї категорії, а друга вже в рамках іншої — тому і виникають подібні ситуації ☹️
У цьому кейсі банк жодним чином не впливає на нарахування, оскільки інформація про належність МСС-коду до певної категорії отримується безпосередньо після здійснення оплати від ресурсу.

*Андрій
 
Зверху