[MENTION=2963]monter[/MENTION] , нужно набрать на 0800506800, подскажут. [MENTION=18888]krepdeshin[/MENTION], [MENTION=15323]Lust[/MENTION], [MENTION=6863]Lemke[/MENTION], [MENTION=1722]Tsa[/MENTION], [MENTION=18784]noangel[/MENTION], [MENTION=104]volf[/MENTION], [MENTION=1580]Nikitos[/MENTION], [MENTION=1455]Cellular[/MENTION], [MENTION=14240]Bred[/MENTION],
Уважаемые, Вы пользуетесь услугой SmartLine?
В договоре SmartLine есть пункт:
"5.2. Укртелеком гарантує мінімально допустимий рівень якості Послуги «Smart Line від Укртелеком» при використанні Абонентом кодека G.711 на ІР-мережі Товариства. Укртелеком не несе відповідальності за якість при використанні Абонентом інших кодеків, таких як G.723.1, G.726, G.729a, G.729ab тощо."
Укртелеком говорит, что по просьбе абонентов оставили только кодек G.711.
Вам мешал кодек G.729, который обеспечивал качественный разговор, например через 3G?
Уважаемые, Вы пользуетесь услугой SmartLine?
В договоре SmartLine есть пункт:
"5.2. Укртелеком гарантує мінімально допустимий рівень якості Послуги «Smart Line від Укртелеком» при використанні Абонентом кодека G.711 на ІР-мережі Товариства. Укртелеком не несе відповідальності за якість при використанні Абонентом інших кодеків, таких як G.723.1, G.726, G.729a, G.729ab тощо."
Укртелеком говорит, что по просьбе абонентов оставили только кодек G.711.
Вам мешал кодек G.729, который обеспечивал качественный разговор, например через 3G?