Узнали бы, но позже. Там и так заразилось много тогда.а, так без тебя никто бы и не узнал об этом вирусе?именно я
Узнали бы, но позже. Там и так заразилось много тогда.а, так без тебя никто бы и не узнал об этом вирусе?именно я
Це файли, які зберігаються в листах. Хочеш видалити їх - видали листи, в якиї є ці вкладення.Ось ці всі файли мені вже не потрібні, а видалити їх ніяк.
у меня там пусто, хотя файлы и отправлялись и принималисьУ розділі, де вхідні, чернетки, надіслані - є останній розділ вкладення. Як відкриєш його, то на екрані з'являються всі файли, які були отримані чи відправлені адресатом. Їх можна знов завантажити, переглянути. А ось видалити - ніяк... Ці файли зберігаються з усіх повідомлень, незалежно від того видалені самі повідомлення, чи ні...
Ось ці всі файли мені вже не потрібні, а видалити їх ніяк.
Все, спраювало.Це файли, які зберігаються в листах. Хочеш видалити їх - видали листи, в якиї є ці вкладення.Ось ці всі файли мені вже не потрібні, а видалити їх ніяк.
Все працюе.Портал не хоче відкриватися й пошта не форвардиться...
Працює і напряму, і через ВПН.не хоче відкриватися
Зрозумів, проблема з провайдером...knedlyk, проблема на одном устройстве или на нескольких? режим инкогнито? другие ящики на других ПК, как видно, работают. Локализуй проблему, устройство или ящик.
пункт 33А якщо видалити поштову скриньку - то потім можна буде її відновити?
[*]Користувач має право видалити свою скриньку в будь-який момент. Видалення скриньки здійснюється в декілька таких етапів:
1) з моменту підтвердження Користувачем видалення скринька буде недоступна, вхідні листи не прийматимуться (їх буде відхилено і повернено відправнику);
2) протягом ста вісімдесяти днів після підтвердження Користувачем видалення скриньки вміст поштової скриньки (листи, папки, адресна книга, файли на «eDisk», особисті дані та контакти для відновлення) зберігатиметься;
3) протягом ста вісімдесяти днів після підтвердження Користувачем видалення скриньки Користувач може відновити скриньку;
4) після закінчення ста вісімдесяти днів із дня підтвердження Користувачем видалення скриньки весь вміст поштової скриньки видаляється, логін не вивільняється для реєстрації.
До речі, який сенс блокувати доступ до поштової скриньки, якщо запис про неї все одно лишається в базі даних? Що поштовий провайдер виграє? Бачив таке саме у FastMail.4) після закінчення ста вісімдесяти днів із дня підтвердження Користувачем видалення скриньки весь вміст поштової скриньки видаляється, логін не вивільняється для реєстрації.
Місце на серверах. Ось навіщо собі блокувати скриньку, я не розумію? Просто не користуватись, і все. Чи це від ТЦК?Що поштовий провайдер виграє?
Дуже правильний підхід з точки зору безпеки та клієнтоорієнтованості, коли скриньку видалено, але аліас лишається заблокованим для нової реєстрації: ніхто не зможе зареєструвати стару адресу і, наприклад, видавати себе за вас, або отримати листа, адресованого вам, коли ящик вже по факту недоступний.До речі, який сенс блокувати доступ до поштової скриньки, якщо запис про неї все одно лишається в базі даних? Що поштовий провайдер виграє? Бачив таке саме у FastMail.4) після закінчення ста вісімдесяти днів із дня підтвердження Користувачем видалення скриньки весь вміст поштової скриньки видаляється, логін не вивільняється для реєстрації.