Vodafone FAQ

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
www.vodafone.ua/support/faq

Обов'язкова мінімальна сума на рахунку абонентів
Для здійснення вихідних подій з номера (дзвінок, SMS, користування Інтернетом) на основному грошовому рахунку, *101#, повинно бути не менше 0,01 ₴. Важливо, що ця умова має бути врахована й у наступних випадках:
  • після підключення пакета послуг (на день, на 28 днів, на місяць);
  • при тарифікації подій з додаткового грошового рахунку, *101*10#.
Термін дії номеру та його подовження
Термін дії номера (послуги передплати) визначає дату, до якої абонент може користуватися SIM-картою. Перевірити можливо через *101# або в системі "My Vodafone".
Для продовження терміну дії номеру на 365 днів достатньо поповнити рахунок на сумму від 5 ₴ чи більше будь-яким способом, окрім переказу коштів.

Використання коштів на додатковому грошовому рахунку
При наявності грошей на основному й додатковому грошових рахунках і виконанні умов їх витрачання гроші в першу чергу автоматично знімаються з додаткового рахунку, а по його вичерпанню — з основного. На оплату першого щомісячного платежу додатковий рахунок не витрачається.
Додатковий грошовий рахунок, *101*10#, використовується на:
  • дзвінки та SMS абонентам у межах України й за кордон (крім контент-послуг);
  • мобільний Інтернет;
  • послуги в роумінгу й регулярний щомісячний/денний платіж (для оплати позачергового пакету послуг на 28 днів або місяць на рахунку повинна бути достатня сума, у противному випадку треба оплату пакету послуг треба робити через оператора).
При зарахуванні нових грошей на додатковий рахунок вони сумуються з наявними на ньому грошима й строк їх дії оновлюється. Зазвичай становить 30 календарних днів із моменту останнього зарахування.

Змінити мову систем
  • основної системи (відповіді по *101# та в службових SMS) через USSD-запит *722#:
    *722*1# — українська; *722*2# — російська, *722*3# — англійська;
  • послуг "Вам дзвонили", "Є зв'язок", "Я на зв'язку" й "Лінія вільна" через USSD-запит *120*9#:
    *120*91# — українська; *120*92# — російська, *120*93# — англійська, *120*94# — український трансліт; *120*95# — російський трансліт;
  • контакт-центр 111: # і обрати мову спілкування.
Особливості тарифів Vodafone
  • У старих тарифах Vodafone плату за пакет знімає кожні 28 днів, у нових — рівно через місяць від дати, коли пакет був підключений минулого місяця.
    Під час перевірки через *101*4# вказує термін дії не включно. Оновлення пакету 15.01.2019 означає, що гроші зніме вночі з 14-го на 15-е (15-го числа з 0:00 до 8:00). Якщо пакет послуг оновлюється у дні, які в деяких місяцях відсутні, то це відбувається в останній день місяця.
  • Якщо на рахунках (основному й додатковому) замало грошей, то знімає щоденну плату.
    У ніч, коли має зняти абонплату, краще відключити передачу даних і телефон перевести в режим мережі 2G/3G. Через відкриту сесію Інтернету (4G використовує Інтернет) можливі глюки (зніме додатково плату за день або не зніме місячну плату).
  • У разі несплати пакета послуг на місяць, то щоночі система намагатиметься зняти абонплату. Щойно буде достатньо грошей — зніме, та встановить нову дату нарахування послуг та зняття абонплати.
  • На основному грошовому рахунку повинно бути на 1 копійку більше, чім розмір абонплати.
  • Відсутня плата за звіти про доставку SMS.
О снятии платы за услуги
Существует несколько способов снятия платы за услуги:
  1. Обычная оплата за минуту/сообщение. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус (если денег недостаточно, — разговор оборвет, позвонить не даст, сообщение не отправится).
  2. Отложенная оплата (Роуминг услуги и отчеты о доставке SMS). Услуга оплачивается позже (обычно через несколько минут, но может быть и часов). Может загнать счет в минус.
    Окончательная тарификация интернет соединения происходит после его разрыва. Возможна неправильное отображение остатка и тарификация, если соединение активно в момент, когда заканчивается пакет (полночь, конец месяца и т. д.).
  3. Самостоятельный заказ пакета: необходимо совершить действие, чтоб заказать. Стоимость списывается в момент заказа, не может загнать в минус. Пакеты одинаковых услуг суммируются, а срок действия — продлевается.
  4. Оплата по факту первого события. Оплачивается первая минута/сообщение/бит в размере стоимости пакета, дальше списывается из пакета. Происходит онлайн, не может загнать счет в минус.
  5. Регулярное начисление пакетов:
    • Ежедневное списание. Обычно происходит в 0:00.
    • Периодическое списание. Деньги снимает с некоторым периодом (например каждые 28 дней).
    • Ежемесячное списание: снимает каждый месяц в ту же дату, например если активировать пакет 13.01, то снимет 13.02, 13.03 и т. д.
Переадресация вызова и роуминг
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением безусловной переадресации (через код услуги 21), тарифицируются как исходящие вызовы на номера Украины согласно с тарифным планом, действующим для Вашего номера в пределах Украины.
  • Входящие звонки в роуминге, переадресованные с назначением условной переадресации (через коды услуг 61, 62, 67), тарифицируются как сумма стоимости входящего звонка к абоненту в роуминге и стоимости исходящего звонка на номер в Украине, на который установлена условная переадресация.
  • Услуги «Вам звонили» и «Есть связь» в роуминге не предоставляются. И перед выездом заграницу отключения не требуют.
Архів
 
Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:

D. Shmurge

Слава Украине!
Реєстрація
15.04.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung E1182 (2 сим)
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Пришло сообщение: "способ пополнения счёта - через сайт www.mts.com где вы сможете пополнить счёт себе и своим близким". Пришло от MTS. Всё на украинском языке. Это глюк МТСа, на счёт сайта, или какой-то развод? Да и где там пополнять не понятно?
 

D. Shmurge

Слава Украине!
Реєстрація
15.04.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung E1182 (2 сим)
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Student, точно. Поэтому и создал сообщение. www.mts.com.ua меня не удивило бы.
 

Tig-Ra

Заблокирован
Реєстрація
19.08.09
Місто
Севастополь
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

какой номер смс-центра для отправки смс на контракте кто знает?
 
Реєстрація
11.07.12
Місто
Киев
Телефон
Sams Note 20 & Sams S10E
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

+38050000501.
 

episode

Экстрасенс
Реєстрація
10.09.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

знаю, что уже обсуждалось, но на номер не приходят смс. вообще никакие. активировал 2 дня назад. как исправить?
 

Dfg

Реєстрація
29.03.10
Місто
Івано-Франківськ&Львів
Телефон
Mate 10 Pro
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

episode, напевно ніяк. Мені вчора брат дзвонив, він 4 пакети мтс активував, але на жоден з них смс не приходять. Доречі, якщо в тебе новоактивований, ти на 111 дозвонився? Бо в брата одразу збивало
 

episode

Экстрасенс
Реєстрація
10.09.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Dfg, да, когда активировал - позвонил, нормально.

Добавлено через 8 минут
связался с оператором. сказали у меня блокировка по номеру. пообещали разобраться.
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

episode, только через обращение к оператору.
 

episode

Экстрасенс
Реєстрація
10.09.11
Місто
Киев
Телефон
iPhone 5
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Кочевник, та уже связался, пообещали починить
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

[MENTION=4392]Дюрі-бачі[/MENTION], предлагаю в шапку темы включить эту информацию:
При активації безумовної переадресації у мережі «МТС Україна», тобто на території України, вартість послуги (переадресованого виклику) після реєстрації номера в мережі закордонного мобільного оператора (роумінг-партнера) буде оплачуватись як вихідний дзвінок в межах України згідно умов діючого тарифного плану. У іншому випадку вартість послуги буде оплачуватись згідно з вартістю послуг у тарифній зоні перебування (іноді вартість послуги складається зі плат за вхідний та за вихідний переадресований дзвінки у роумінгу).

Інформація сформована при листуванні з експертом ЦОА через веб-форму зворотнього зв'язку.

p.s. Це в теорії, а практиці поки що не відомо.
 
Останнє редагування:

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

MASolomko, Ну як хтось перевірить на практиці - дадам. 1,5 роки тому знімало по роумінгових тарифах.
 
  • Like
Реакції: Howl

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Дюрі-бачі, согласно информации касательно безусловной переадресации на номер услуги Голосовой почты (по идеи это должно быть применимо и для другого украинского номера) в роуминге такого быть не должно

Но тут не указано касательно того, где должно необходимо сделать установку на переадресацию, чтобы была такая переадресация.
Но это всего лишь инфа на сайтах, которую я также видел и в старых буклетах UMC...
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Kyiv
Телефон
Pixel 7a/ Pixel 4a
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

сколько номер может принимать входящие после истечения срока действия?
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Все индивидуально по номеру. Заявляемое время - 30 дней. Но может быть и значительно больше - до нескольких лет.
 
Реєстрація
09.01.12
Місто
Днепропетровская обл.
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

Заказ услуг "25 минут абонентам по Украине" и "100 минут абонентам по Украине" возможен только один раз в месяц или можно отключать/подключать нужное количество раз?
 
Реєстрація
23.02.11
Місто
Киев
Re: МТС-FAQ: частые вопросы

сколько номер может принимать входящие после истечения срока действия?

Все индивидуально по номеру. Заявляемое время - 30 дней. Но может быть и значительно больше - до нескольких лет.
На новых старпаках (с девочкой на этикетке, с 1 грн на основном счету) отметил появление следующей надписи:

"Номер та баланс на рахунку зберігаються протягом двох місяців з моменту закінчення строку дії номера. Термін дії Вашого номера становить 30 днів після першого дзвінка та 365 днів після кожного поповнення рахунку ..."

Будет ли принимать в течении двух месяцев звонки, не смогу утверждать. Но и страшилка о том, что "номер не відновлюється, а баланс на рахунку не зберігається" уже имеет более четкие временные рамки.
 
Зверху