fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
В моторных вагонах тарпана (1 и 9) 2 класс у каждого точно своя розетка.
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Спасибо. Мне что-то нагуглилась только зрада про то, что они ни на что не годны и окончательно провалились :)
 

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
Спасибо. Мне что-то нагуглилась только зрада про то, что они ни на что не годны и окончательно провалились :)
Про другий клас не скажу, а перший клас мені більше подобається ніж у корейській електричці.
  1. Суттєва краща шумоізоляція. У корейських електричках у 2му вагону дуже чути гудок.
  2. Нема зомбоящика
  3. Немає різкого холодного потоку від кондюка.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Спасибо. Мне что-то нагуглилась только зрада про то, что они ни на что не годны и окончательно провалились :)

Не знаю что там и куда провалилось - ходят себе. Я не железнодорожник, а как пассажир - в принципе доволен. Немного жестковата подвеска и пожаловался бы на поперечную качку неприятную, а целиком и в общем - хороший поезд. Ездил несколько раз Киев-Одесса-Киев, а это 7 ч в одну сторону - вполне себе едется.
 

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
Руководитель "Укрзализныци" Войцех Балчун продолжает расширять сотрудничество с зарубежными партнерами. Сейчас национальная ж/д компания ведет переговоры с польским производителем подвижного состава Pesa Bydgoszcz, сообщает ЦТС со ссылкой на издание Rynek Kolejowy.

По словам Войцеха Балчуна, в данный момент идут переговоры о подписании меморандума с Pesa Bydgoszcz. "Я думаю, что в скором времени они (переговоры) закончатся успехом", - отметил руководитель УЗ. В польской компании также подтверждают информацию о переговорах с "Укрзализныцей", однако деталей не раскрывают. Издание Rynek Kolejowy делает предположение, что меморандум может быть подписан на крупнейшей ж/д выставке Innotrans, которая состоится в Берлине с 20 по 23 сентября.

Переговоры о сотрудничестве, утверждает Войцех Балчун, проводятся для привлечения иностранных компаний к участию в тендерах "Укрзализныци". "В дальнейшем тендеры будут объявлены в соответствии со всеми правилами, и с равным доступом для всех производителей", - заверил глава УЗ.

Отметим, что Pesa Bydgoszcz является ведущим производителем подвижного состава в Польше. С 2004 по 2012 года компания поставила "Укрзализныце" 15 рельсобусов. недавно в Киеве началась эксплуатация нового трамвая Fokstrot. Также Pesa Bydgoszcz проводит модернизацю вагонов и локомотивов. Когда Войцех Балчун возглавлял PKP Cargo, эта компания наряду с Newag выполняла модернизацию локомотивов для перевозчика.

Напомним, ранее "Укрзализныця" подписала меморандум о сотрудничестве с другой вагоностроительной компанией из Польши - Newag. Украинская ж/д компания также заключила соглашения с двумя другими польскими компаниями - PKP Energetyka и PKP LHS. Помимо польских фирм, Войцех Балчун планирует сотрудничать с канадской Bombardier и американской General Electric.
http://cfts.org.ua/news/2016/09/08/...kam_i_modernizatsii_podvizhnogo_sostava_36275

Одним словом кредити у валюті і кінець українському локомотивобудуванню все ближче і ближче.
 

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
Так пишешь, ніби в тому є щось погане.
А що хорошого? Торговий баланс скоріш за все від'ємний. Ті хто працювали на заводах поповнять лаву безробітних. Не так?
PS. Я за те щоб розвивати українське машинобудування. При всім моїй "любові" до Петра Олексійовича я одобрюю закупки тролейбусів Богдан а МАЗ і не Соряріс. В той же час я проти закупок медведєвозів з Мінська.
 

Янус

S/1979 S 2
Команда форуму
Реєстрація
02.03.08
Місто
Київ
Телефон
Pixel 6a
Rainbow, про какой завод сейчас речь?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Есть некие ассоциации со странами Балтики. Литва, Латвия и Эстония.
В Эстонии списали нахрен все дизель-поезда ДР1а и электрички ЭР2, что на лом, что продали в страны вроде Таджикистана и Азербайджана. Себе накупили дизель и электропоездов Штадлер. Красота.
В Литве тоже или вывели или почти вывели из эксплуатации электрички ЭР9, вместо них ходят 2 этажные Шкоды - примерно вот те, что у нас считаются Интерсити плюс. Дизеля тоже обновляются Песами, как у нас есть парочка. Красота.
А Латвии "повезло" иметь РВЗ. И каждый раз когда Латвийские жд пытаются купить нормальный современный подвижной состав, чтоб и пассажир был доволен комфортом и скоростью и эксплуатант - экономичностью и качеством - вылезает этотсамый РВЗ и верещит про "захыст витчызняного выробныка". В результате когда соседи ездят на новом современном подвижном составе - латвийцы делают пластиковые обвесы и окна морально устаревшему старью из 60-70х.

Ну не умеют у нас делать сложную технику. Тяжелое машиностроение - не наш конек. В лучшем случае надо договариваться за отверточную сборку и обновлять локомотивный парк номральными электровозами. Крюковский завод это хорошее исключение, делают хоть что-то, но локомотивов они не делают.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Нє, щоб за ті кредити в нас налагодити виробництво рейкобусів, то вони будуть там виготовляти і нам продавати за позичені Україною гроші. Супер! Нічого кращого не могли придумати.:(
 

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
Rainbow, про какой завод сейчас речь?
Писав вже. КВБЗ. ЛТ при умові закінчення конфлікту на Донбасі.

opex, порівняня трохи не коректне. Естонія і Литва ніколи не мали локомотивобудування. Латвії.. ну хто їм дохтур.
Україна поки що не зовсім бананова. ЕКр довели до розуму. ДПкр2 теж за час експлуатації серйозних траблів немає. Зі слів виробника останній можна зробити електричний варіант. І цим заміняти ЕР. Якщо вирішити ряд питань з пільговими проїздом і іншими проблема, це діло можна спокійно зробити як у Естонії тільки замість Штадлера, вітчизняну техніку використовувати. Чим поганий варіант?

Вже колись писав що Ізраїльська Залізниця прибуткова, при тому що у них фактично одне приміське сполучення. При тому на дизельній тязі! От з кого приклад треба брати.
 

Янус

S/1979 S 2
Команда форуму
Реєстрація
02.03.08
Місто
Київ
Телефон
Pixel 6a
Може робити спокійно
Не може

Добавлено через 3 минуты
ЕКр1, котрий по суті є локомотив, зробили з першого разу
Это не локомотив.
Что такое "с первого раза"? На его разработку ушло значительное время. К Евро они не успели его сертифицировать. А после того как его приняли, его пришлось дорабатывать, так как вагоны трескались.
Пусть разработают локомотив, сертфицируют и просят укразлизницю их купить ж
 
Останнє редагування:

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
Не може

Добавлено через 3 минуты

Это не локомотив.
На его разработку ушло значительное время. К Евро они не успели его сертифицировать. А после того как его приняли, его пришлось дорабатывать, так как вагоны трескались.
Пусть разработают локомотив, сертфицируют и просят укразлизницю их купить ж

http://www.kvsz.com/index.php?optio...icle&id=834:-l-r&catid=1:e&Itemid=105&lang=ru

Читай уважно. От тільки одна проблема: замовник. А тепер коли у руля всякі рокери, котрі працюють явно не розвиток галузі, цей проект дійсно примарний. Бо локомотив за день не побудуєш. В Росії ЕП10 виявився говном. А ЕП20 вже пішов у серію. А КВБД зробили ЕКр і ДПКр з першого разу. І без Бомбрардьера і без Альстома.
 

Янус

S/1979 S 2
Команда форуму
Реєстрація
02.03.08
Місто
Київ
Телефон
Pixel 6a
Читаю
И самое главное, пожалуй, что к нам повернулись лицом нынешние руководители Кабинета Министров, Министерства инфраструктуры, Укрзализныци. Потому что их предшественники делали публичные заявления, что ПАО «КВСЗ» в области транспорта социального назначения ничего другого кроме вагонов локомотивной тяги производить не может.
Там же написано, что завод работает над разработкой локомотива и планирует его показать к зиме 2016 - 2017 года.
Я более чем уверен, что если локомотив будет и он будет конкурнтноспособным, то Укрзализныця его купит
 

Rainbow

Отакої
Реєстрація
19.11.07
Місто
Саливінки(Київська обл.)
Телефон
Huawei V8/Nokia.gov.no1.4
Я более чем уверен, что если локомотив будет и он будет конкурнтноспособным, то Укрзализныця его купит
Судячи по заявкам рокера, це зовсім не так.

ДПкр не спішаться купувати, хоча в цьому потреба є. Др і Д економічно не вигідно експлуатувати. Тернопіль взагалі загинається. І що?
 
Зверху