LArmstrong
Вояж
- Реєстрація
- 29.10.16
- Місто
- Ukraine
Стаття для власників iPhone.
Стикнувся з такою проблемою, як активація iMessage та Facetime після заміни SIM-картки з Vodafone на Київстар. Думав проблема поодинока, але сьогодні одна людина з цього форуму написала, що має таку ж проблему. На форумі Apple це питання піднімається ще з 2011 року.
iMessage для активації відправляє смс-запит на іноземні сервери і це смс платне, звичайно. Коли на рахунку недостатньо грошей, смс-запит (включаючи запит про ваш новий номер) на сервер Apple недоходить. І iMessage не знає, що у вас змінився номер, продовжуючи пробувати завантажити старий номер.
Інструкція від мене з вирішенням цієї проблеми:
1. Кинути на рахунок мінімум 5 грн.
2. Зайти в iCloud, в налаштуваннях видалити старий номер та прив'язати новий. Прийде смс із підтвердженням, код ввести в iCloud.
3. На телефоні, відкрити Налаштування - Messages - Send & Recieve - натиснути по своєму Apple ID, відкриється pop-up віконечко, де вибрати "Вийти/Log out". Після цього виключити iMessage
4. Також вийти з Apple ID в налаштуваннях Facetime. Після чого виключити Facetime.
5. Перезавантажити телефон.
6. Відкрити налаштування, включити iMessage і там же натиснути, щось вроді "Використовувати дані з Apple ID" (воно буде синім одразу під включенням iMessage). Якщо запитає пароль, то введіть його.
7. Таку саму операцію (як в 6 пункті) зробіть для Facetime.
8. Зачекати 1-3 хв.
Якщо після цього не запрацювало, перевірте залишок на рахунку. Якщо там 0,00 грн, означає, що якимісь чудом вашого балансу не вистачило для відправки цього повідомлення і потрібно повторити операцію.
Посилання від Вальдемар, за що дуже дякую.
За цим посиланням ви можете відв'язати свій номер (старий) від iMessage, щоб без проблем було прив'язано новий:
https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage
Стикнувся з такою проблемою, як активація iMessage та Facetime після заміни SIM-картки з Vodafone на Київстар. Думав проблема поодинока, але сьогодні одна людина з цього форуму написала, що має таку ж проблему. На форумі Apple це питання піднімається ще з 2011 року.
iMessage для активації відправляє смс-запит на іноземні сервери і це смс платне, звичайно. Коли на рахунку недостатньо грошей, смс-запит (включаючи запит про ваш новий номер) на сервер Apple недоходить. І iMessage не знає, що у вас змінився номер, продовжуючи пробувати завантажити старий номер.
Інструкція від мене з вирішенням цієї проблеми:
1. Кинути на рахунок мінімум 5 грн.
2. Зайти в iCloud, в налаштуваннях видалити старий номер та прив'язати новий. Прийде смс із підтвердженням, код ввести в iCloud.
3. На телефоні, відкрити Налаштування - Messages - Send & Recieve - натиснути по своєму Apple ID, відкриється pop-up віконечко, де вибрати "Вийти/Log out". Після цього виключити iMessage
4. Також вийти з Apple ID в налаштуваннях Facetime. Після чого виключити Facetime.
5. Перезавантажити телефон.
6. Відкрити налаштування, включити iMessage і там же натиснути, щось вроді "Використовувати дані з Apple ID" (воно буде синім одразу під включенням iMessage). Якщо запитає пароль, то введіть його.
7. Таку саму операцію (як в 6 пункті) зробіть для Facetime.
8. Зачекати 1-3 хв.
Якщо після цього не запрацювало, перевірте залишок на рахунку. Якщо там 0,00 грн, означає, що якимісь чудом вашого балансу не вистачило для відправки цього повідомлення і потрібно повторити операцію.
Посилання від Вальдемар, за що дуже дякую.
За цим посиланням ви можете відв'язати свій номер (старий) від iMessage, щоб без проблем було прив'язано новий:
https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage
Останнє редагування: