LArmstrong
Вояж
- Реєстрація
- 29.10.16
- Місто
- Ukraine
Стаття для власників iPhone.
Стикнувся з такою проблемою, як активація iMessage та Facetime після заміни SIM-картки з Vodafone на Київстар. Думав проблема поодинока, але сьогодні одна людина з цього форуму написала, що має таку ж проблему. На форумі Apple це питання піднімається ще з 2011 року.
iMessage для активації відправляє смс-запит на іноземні сервери і це смс платне, звичайно. Коли на рахунку недостатньо грошей, смс-запит (включаючи запит про ваш новий номер) на сервер Apple недоходить. І iMessage не знає, що у вас змінився номер, продовжуючи пробувати завантажити старий номер.
Інструкція від мене з вирішенням цієї проблеми:
1. Кинути на рахунок мінімум 5 грн.
2. Зайти в iCloud, в налаштуваннях видалити старий номер та прив'язати новий. Прийде смс із підтвердженням, код ввести в iCloud.
3. На телефоні, відкрити Налаштування - Messages - Send & Recieve - натиснути по своєму Apple ID, відкриється pop-up віконечко, де вибрати "Вийти/Log out". Після цього виключити iMessage
4. Також вийти з Apple ID в налаштуваннях Facetime. Після чого виключити Facetime.
5. Перезавантажити телефон.
6. Відкрити налаштування, включити iMessage і там же натиснути, щось вроді "Використовувати дані з Apple ID" (воно буде синім одразу під включенням iMessage). Якщо запитає пароль, то введіть його.
7. Таку саму операцію (як в 6 пункті) зробіть для Facetime.
8. Зачекати 1-3 хв.
Якщо після цього не запрацювало, перевірте залишок на рахунку. Якщо там 0,00 грн, означає, що якимісь чудом вашого балансу не вистачило для відправки цього повідомлення
і потрібно повторити операцію.
Посилання від Вальдемар, за що дуже дякую.
За цим посиланням ви можете відв'язати свій номер (старий) від iMessage, щоб без проблем було прив'язано новий:
https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage
Стикнувся з такою проблемою, як активація iMessage та Facetime після заміни SIM-картки з Vodafone на Київстар. Думав проблема поодинока, але сьогодні одна людина з цього форуму написала, що має таку ж проблему. На форумі Apple це питання піднімається ще з 2011 року.
iMessage для активації відправляє смс-запит на іноземні сервери і це смс платне, звичайно. Коли на рахунку недостатньо грошей, смс-запит (включаючи запит про ваш новий номер) на сервер Apple недоходить. І iMessage не знає, що у вас змінився номер, продовжуючи пробувати завантажити старий номер.
Інструкція від мене з вирішенням цієї проблеми:
1. Кинути на рахунок мінімум 5 грн.
2. Зайти в iCloud, в налаштуваннях видалити старий номер та прив'язати новий. Прийде смс із підтвердженням, код ввести в iCloud.
3. На телефоні, відкрити Налаштування - Messages - Send & Recieve - натиснути по своєму Apple ID, відкриється pop-up віконечко, де вибрати "Вийти/Log out". Після цього виключити iMessage
4. Також вийти з Apple ID в налаштуваннях Facetime. Після чого виключити Facetime.
5. Перезавантажити телефон.
6. Відкрити налаштування, включити iMessage і там же натиснути, щось вроді "Використовувати дані з Apple ID" (воно буде синім одразу під включенням iMessage). Якщо запитає пароль, то введіть його.
7. Таку саму операцію (як в 6 пункті) зробіть для Facetime.
8. Зачекати 1-3 хв.
Якщо після цього не запрацювало, перевірте залишок на рахунку. Якщо там 0,00 грн, означає, що якимісь чудом вашого балансу не вистачило для відправки цього повідомлення
Посилання від Вальдемар, за що дуже дякую.
За цим посиланням ви можете відв'язати свій номер (старий) від iMessage, щоб без проблем було прив'язано новий:
https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage
Останнє редагування: