Re: Новая Почта
от всі хають НП
погляд іншої сторони
1. при перевірці айфон реєструється
далі відмова від посилки
і від продавця вимагають скидку
(вина кладеться на співробітника НП)
2. як писали вище поламати посилку (страховку виплачує НП,
яка в свою чергу штрафує на дану суму співробітника НП який контролював процес перевірки)
3. класика, з якою стикаюсь щодня ((
відправлення швидкопсувних продуктів
класичне відділення - класичний райцентр
процентів 40 - 50 відправлень - це продукти харчування в армію, зону, студенту
( в тому числі м'яса , котлети, качки, риба і тд і тп)
приймати заборонено, але все їде так як
крики мати жалоби на гарячку і тд і тп
майже все доїжджає, так як заморожене, і їде добу дві , але ...
посилка продукти (гуска, котлети)
пояснення про те що не можна не допомагають,
пара жалоб на гарячку, догана від керівництва і таки їде
на "доброму" іноваційному терміналі посилка затримується на 2 дні
претензія відправника (спортилось) - компенсація чотирьохзначна сума
НП компенсує , і вирахує з пакувальника який пакував посилку дану
чотирьохзначну суму
а тепер питання ?
як далі бути
у всьому прислуховуватись до клієнта ? (а вони різні бувають)
чи керуватись здоровим поглядом
пс. оператор (пакувальник) - не зобов'язаний бути спеціалістом по
автозапчастинах (часто просять запчастину -щоб установити а авто і завести його)
по електроніці (Сань "алекс" без обід - привіт з нетобзору, думаю ти поняв хто пише)
і майстром в інших питаннях
я оператор на НП (а в мене лежить рулетка, мультиметр, багато видів адаптерів
флешки з вікторією, аідою, чіп сд і тд і тп ) і цього мало постійно просять дайте бо мені ж потрібно перевірити
звісно ж бувають різні ситуації, як кажуть в сімї не без ....
(сам не святий) + інструкції,
не гласні накази (які як на мене не завжди правильні,
але вони направлені боротьбу з чергами)
я всього лиш оператор і не мені осуджувати керівництво
та й багато робиться доброго
(наведу приклад того що мені сподобалось)
1 машина має технічну можливість забрати з терміналу весь вантаж
і так було раніше, але після вигрузки авто -великий наплив
було введену в дію ще одне авто,
і замість одного привозу є 2 по пів авто
що не зважаючи на збільшення витрат на пальне
дозволило зменшити черги на відділені
(частина посилок приїздить раніше на 3-4 години і маса клієнтів розтягується)
ух. аж полегшало, тепер баньте )))
Добавлено через 4 минуты
Новость на НП. Отправляла сегодня посылку(вес более 1 кг), заведующая отделения сообщила, что с 4.12, посылки весом более 1кг в их пакеты не упаковывают

. Либо покупайте коробку, либо платите за стрейч

. Спрашиваю, откуда инфа? Ответ: внутреннее распоряжение, показать которое, она, естественно не может.

.
Пришлось платить 6 грн. за стрейч. Кто слышал такую новость?
знімають 1.5 кг пакети з оббігу
(дані пакети надає безпосередньо НП а не партнери)