1 липня Vega вносить зміни до абонентської плати
Шановні абоненти! Ми вдячні, що ви користуєтеся послугами компанії Vega! Як оператор, що входить до десятки лідерів на національному ринку телеком-послуг, ми постійно вдосконалюємо наші сервіси та послуги, щоб клієнти Vega могли користуватися якісними послугами, інноваційними технологіями і швидко замовляти продукти компанії.
Компанія Vega завжди прагне надавати своїм абонентам тільки якісні послуги та сервіси. Для цього фахівці компанії постійно працюють над розвитком як традиційних напрямків бізнесу – фіксованої та SIP-телефонії, широкосмугового доступу до мережі інтернет, так і суміжних послуг – цифрового телебачення Vega-TV, публічного Wi-fi і ін.
Ми постійно вдосконалюємось, щоб запропонувати своїм клієнтам послуги високої якості, включаючи високу швидкість доступу до інтернету. Так, компанія будує власну магістральну мережу, що значно підвищить швидкість передачі даних та якість з'єднання всередині України і з Європою. Щорічно Vega будує десятки нових інтернет-зон з використанням технологій сучасних телекомунікаційних рішень.
Наш внесок у розвиток телекомунікацій в Україні – будівництво публічних Wi-Fi зон на площах та в парках Києва, Дніпра, Одеси, Львова. Перебуваючи у цих зонах, клієнти нашої компанії можуть безкоштовно отримати доступ до мережі інтернет на швидкості до 100 Мбіт/сек.
Компанія дбає не тільки про якість послуг, що надаються, а й про економію коштів своїх абонентів. Тому для клієнтів Vega працює програму лояльності.
Як соціально-відповідальна компанія Vega піклується про питання екології та збереження навколишнього середовища: компанія відмовилася від використання паперових рахунків та перейшла на електронні.
З 1 липня 2017 року Vega збільшує швидкість інтернет-доступу для своїх клієнтів в регіонах, де це можливо технічно. Також змінюються умови надання послуги телефонії і доступу до мережі Інтернет у деяких тарифних планах для абонентів Vega – фізичних і юридичних осіб. Ми змушені йти на ці заходи через зростання собівартості послуг. Але ми цінуємо вашу лояльність і не хочемо повністю перекладати зростаючі витрати на своїх клієнтів. Тому підвищення тарифних планів відбувається частково на обмежену величину – в середньому на 8%.
Детальніше про зміни можна дізнатися в Особистому кабінеті Vega та сайті оператора.