мені вчора теж чужий номер зашили.
взагалі, компанія має чимало негативної практики. Наприклад, в межах одного місяця мені одну RUIM замінили за 60 грн. іншу - за 30 (спочатку дорожче потім дешевше) Без всяких чеків. на вирішення питання відновлення інтрнету/заміни RUIM пішло 2 години. коли вже в себе виявив помилку з номером, довелося витрачати час на новий візит для нової прошивки. Там же клієнт хотів розірвати договір, проте в нього вимагали паспорт для зняття копій. Він нервував, щось доводив, але вдалося його переконати, що в нього відсутній документ, який посвідчує особу. Це його трохи зупинило.
Я от наприклад не розумію, для чого надавати копію паспорту. Мабуть в Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг така вимога є.
Довго все й ускладнено. Навіть писати тут страшнувато, а то прочитають і наступного разу матиму проблему. Скажуть, що мою проблему вирішити неможливо, або можливо але дорожче/довше.
Я реально від такої атмосфери так починаю думати